וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי כהן: "כשאתה מפסיד אתה חושב על הכל"

5.12.2016 / 0:10

מכבי קרית גת הפסידה בבית לגלבוע/גליל 90:86 ושקעה במקום האחרון, מספר אוהדים קראו למאמן להתפטר. בגלבוע חגגו, בית הלחמי: "זה הגיע לנו". מייקל קוואלס: "יש לי הרבה מה להוכיח"

one

בווידאו: צפו בניצחונה של גלבוע/גליל על מכבי קרית גת

הפועל גלבוע/גליל גברה הערב (ראשון) על מכבי קרית גת 86:90 בתום משחק צמוד ומותח. הניצחון העלה את הקבוצה של אריאל בית הלחמי לארבעה ניצחונות במאזן הכולל, והשאיר את קרית גת במקום האחרון, עם תסכול גדול מאוד. בקבוצה הדרומית רושמים הפסד ביתי אחרי שני ניצחונות רצופים באשקלון, ויודעים שהדרך החוצה מהתחתית תהיה קשה מאוד.

"זה לא היה המשחק שלנו, לא היינו בו מספיק. כל פעם שזה היה 5 או 7 הפרש, זה היה נראה יותר", אמר נתי כהן בסיום, "הם שיחקו יוצא מן הכלל, הזרים שלהם עשו פה היום הצגה, גם בריבאונד וגם בנקודות שהם מונעים ממך. לא הצלחנו לתת את הפוש ולהפוך, הם שיחקו אגרסיבי. יש לנו לא מעט קשיים שאנחנו מנסים להתמודד איתם, אבל אנחנו עוד לא שם. הם עם הרבה יותר אנרגיות וטירוף, כל כדור הוא חיים ומוות. בסופו של דבר אנחנו קבוצה שכרגע לא מתמודדת עם הדברים טוב, וצריכים לעשות חשיבה מה עושים".

מספר אוהדים של קרית גת קראו בסיום המשחק לכהן להתפטר מתפקידו והמאמן לא חשש לדבר על הסיטואציה: "בגדול כשאתה מפסיד חושבים על הכל, זה בסדר ולגיטימי כל אחד יכול לחשוב את דעתו, זה חלק מהספורט. אם אני אחשוב שאני מיציתי, לא אחזיק בכוח, טובת המועדון לנגד עיניי, אני חלק מבניית המועדון. לא עושה סיכומים, אבל יש דברים שלא הצלחנו מתחילת השנה לייצר, ובשורה התחתונה זה אחריות שלי".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 81:83
רמי הדר: "כשגל מקל טוב הוא משחק. הוא שחקן חשוב עבורנו"

מאמן הפועל גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי. לירון מולדובן
"הזרים הגיעו לזריקות דרך המשחק הקבוצתי". בית הלחמי/לירון מולדובן

מנגד גלבוע/גליל עצרה רצף של שני הפסדים צמודים עם ניצחון חוץ שני העונה. אריאל בית הלחמי קיבל 77 נקודות מארבעת הזרים שלו, כולל נקודות חשובות במאני טיים ממייקל קוואלס הצעיר שרשם כמה דאנקים מטורפים, "האולם הזה מזכיר לי נשכחות, עברתי פה שנים יפות. מאוד חבל מה שקרה עם ההתרסקות של אשקלון", סיכם המאמן את הניצחון באולם באשקלון בו הצליח רבות בעבר, והתייחס לניצחון במשחק צמוד אחרי ארבעה הפסדים צמודים מפתיחת העונה, "המשחק הסתיים בסוף בתוצאה שהיא טובה לנו, זה מאוד חשוב, כי המשחקים הצמודים יכלו ללכת הנה והנה, עשינו דברים יותר טובים והניצחון הזה בסופו של דבר הגיע לנו. אני לא מסתכל זרים או ישראלים, הזרים הגיעו לזריקות דרך המשחק הקבוצתי וכל הכבוד להם".

קוואלס, שהיה זה שניצח את המשחק בסיום עם שבע נקודות גדולות במאני טיים הוסיף: "הפסדנו ארבעה משחקים בסל אחד, וזה רק מוכיח איזה קבוצה טובה אנחנו יכולים להיות. אנחנו רק צריכים לשמור על פוקוס, וזה היה ברור שלא נמשיך להפסיד משחק אחרי משחק. כל פעם שאתה יוצא מהבית שלך זה משחק קשה, לא רצינו להפסיד עוד משחק. יש לנו שחקנים מצוינים בקבוצה, גם ישראלים, המאמן שלנו ניסה לשנות דברים, רצה שיותר כדורים יגיעו למרפי ולאריק, כי אם אתה רוצה שהשחקנים הגבוהים שלך יעבדו בשבילך, אתה צריך שהם יגעו בכדור ולא יהיו מתוסכלים. אני וג'ייסון נקבל את הכדור בסוף, זה היה ערב טוב בשבילנו".

בשבוע הבא יפגשו האדומים את מכבי תל אביב למשחק ראשון מבין שניים, כששבוע לאחר מכן יפגשו שוב במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, "המשחק נגד מכבי זה עוד משחק רגיל, אני פשוט שמח לשחק, זה שנה ראשונה כמקצוען אחרי הפציעה שלי, יש לי הרבה מה להוכיח כמו לכל אחד אחר בקבוצה הזאת", אמר קוואלס, "ברור שזה טוב שכל הזרים שלנו נכנסו לכושר טוב לפני המשחק נגד מכבי, כי נצטרך להיות בשיאנו נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully