וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "כשגל מקל טוב הוא משחק. הוא שחקן חשוב עבורנו"

4.12.2016 / 23:19

הרכז שב לרוטציה וזכה למחמאות ממאמן מכב ת"א אחרי ה-81:83 על מכבי חיפה: "אוהב איך ששיחק". על קבוצתו אמר: "אנחנו בתהליך, נהנה מהיום-יום". רחימי: "לא השופטים הכריעו את המשחק"

one

מכבי תל אביב חילצה הערב (ראשון) ניצחון דחוק, כשחזרה מפיגור בן 10 נקודות מול מכבי חיפה בדרך ל-81:83 ברוממה. בסיום, נשאל רמי הדר האם היתה עבירה על עוז בלייזר במהלך המכריע והשיב: "גם אם היה זה היה אחרי הזמן, אני חושב שלא היה. בליגה צריך לעשות את העבודה, חיפה זה לא מגרש קל והיא שיחקה מצוין היום. ניצחנו ואני שמח. לא עשינו עבודה טובה על טוני מיטשל. אין זמן לדאוג במכבי תל אביב, צריך לנצח כל משחק. אנחנו בתהליך, קבוצה לא יכולה לשחק תמיד מצוין, יש עליות וירידות, בטח בלו"ז שלנו. אני נהנה מהיום-יום במכבי".

על גל מקל, ששב לרוטציה, קיבל 19 דקות והשיב עם 6 נקודות ו-4 אסיסטים אמר המאמן: "אני אוהב איך שהוא שיחק היום, ברגע שהוא טוב הוא משחק וכשהוא לא משחק זה אומר שאני חושב שהוא לא יכול לעזור. הוא שחקן חשוב עבורנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן הצהוב: "היו לי פה שנתיים נהדרות, יש לי פינה חמה למקום הזה. לולא ג'ף רוזן שמצא אותי, שהיה מוכן לתת לי את ההזדמנות, כנראה הייתי במקומות אחרים היום, ואת זה אני לא אשכח לו. אנחנו מחזיקים בפער בליגה ולא רוצים לשמוט אותו, רוצים לסיים את העונה במקום הראשון. ויקטור ראד שחקן שמאפשר לך הרבה גמישות בהרכב, הוא יכול לשחק בשלוש עמדות בליגת העל, באירופה משחק 3 ו-4, הוא היה טוב מאוד היום, בכלל בתקופה האחרונה הוא משחק טוב, מצא את מקומו בתוך הפאזל ועושה עבודה טובה.סוני ווימס ווינר, שחקן עם ניסיון, נוכחות ואישיות".

ויקטור ראד, שהצטיין עם 21 נקודות, הוסיף: "זה היה משחק קשה מאוד. טוני מיטשל היה טוב והוא גרם לנו להרבה בעיות. בפעם הבאה נצטרך להרחיק אותו מהצבע ולעשות עבודה טובה יותר בהגנה באופן כללי".

הצהובים חוגגים בסיום/ברני ארדוב

בצד המפסיד, עופר רחימי סיכם: "היינו יכולים לקחת היום זריקות טובות יותר בהתקפה, גם בהגנה היה לנו חוסר ריכוז. יש להם קלעים נהדרים ובשלשות הם הרגו אותנו. העבירה בסיום? השופטים עשו עבודה טובה היום. ליאור ליובין אמר לי שאי אפשר לשרוק עבירה כשנותרו 0.3 שניות לסיום. בכל מקרה, לא השופטים הכריעו את המשחק. היתה התרגשות להתמודד מול רמי, הוא חבר, פעם אחרונה שאימנו אחד נגד השני היה בליגה השנייה עם סלי מתנ"ס. היה מרגש, עשינו דרך ארוכה ואני גאה בה. אם היית אומר לי לפני עשור ששיחקנו אחד נגד השני שנהיה במעמד הזה, הייתי שואל מה שתית לפני זה".

"טוני מיטשל מתקדם ומבין יותר את הליגה, אבל זה לא מספיק כי אנחנו צריכים ניצחונות. אני גאה בו ובשאר השחקנים כי הם עובדים קשה ורוצים להשתפר. אנחנו גם משפרים הרבה אלמנטים אך היינו יכולים לנצח ואין ספק שיש תחושת פיספוס".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully