וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון בכורה לאוהד בוזגלו, 0:2 להפועל ירושלים מול הפועל רמת גן

הקבוצה מהבירה הפתיעה וקטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון בזכות שערים של בן שמעון (35) ואסף לוי (67), זדה איבד את הפסגה. בית"ר תל אביב/רמלה אכזבה, רק 0:0 לנשר בשעריים

אלדר פשכצקי שוער הפועל רמת גן. מגד גוזני
איבדו את הפסגה. אלדר פשכצקי/מגד גוזני

המחזור ה-13 בליגת הלאומית ננעל הערב (שני) עם הפתעה בדמות אובדן נקודות של הפועל רמת גן מול הפועל ירושלים. בתחתית, מכבי שעריים ועירוני נשר לא הצליחו להשיג הכרעה. הרצף החיובי של בית"ר תל אביב/רמלה נעצר מול הפועל ראשון לציון הלחוצה.

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 0:2

אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו למכבי שעריים, הדהירה של ליאור זדה נעצרה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ואובדן הפסגה להפועל עכו. ישראל ראש וניר שרון נעדרו, אבל את המארחת זה לא עניין והיא חגגה ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים רצופים ובכורה בעידן אוהד בוזגלו. אמיר בן שמעון כבש בדקה ה-35, אסף לוי (67) הכפיל ויחד הקפיצו את הקבוצה מהבירה אל המקום ה-11. הפועל ירושלים עשתה היסטוריה עם ניצחון ביתי ראשון על רמת גן מאז מרץ 2003.

אילון אלימלך שחקן מכבי שעריים. מגד גוזני
לא הצליחה למנף את הזכייה. אילון אלימלך/מגד גוזני

מכבי שעריים - עירוני נשר 0:0

הזכייה בתואר הראשון בתולדות המועדון לא הצליחה להפול למומנטום עבור שעריים. האורחת, שניצחה בשני המחזורים האחרונים את הפועל פתח תקוה והפועל עכו, צמודה למכבי נתניה עם 19 נקודות. ניר קלינגר צבר נקודה רביעית מאז שהחליף את אלי מחפוד, אך הוא עדיין במקום האחרון.


בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל ראשון לציון 0:0

מעמדו הרעוע של גיל לבנדה המשיך להתערער עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אחרי שני הפסדים רצופים. המארחת לא הצליחה להשלים ניצחון שלישי ברציפות מול הקבוצה מעיר היין ובפער נקודה מהפועל רמת גן, שמדורגת במקום השלישי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן סקציה נס ציונה, אוהד בוזגלו. מגד גוזני
ניצחון ראשון בבירה. בוזגלו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully