וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "טוב מאוד מה שאמארה סטודמאייר עשה לניצן חנוכי"

4.12.2016 / 18:22

הבעלים של הפועל ירושלים גיבה את הכוכב שלו, שחבט בקפטן ראשל"צ ("הורגים אותו, אולי עכשיו יעשו זאת פחות") ולאחר מכן הבהיר: "אני נגד אלימות". מנכ"ל ראשל"צ: "האמירה חמורה מהעבירה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי ראשון לציון

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון ערך הערב (ראשון) צ'אט בעמוד הפייסבוק שלו וסיפק לא מעט ציטוטים מעניינים - בפרט בכל הנוגע לחבטה של אמארה סטודמאייר בקפטן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי במסגרת הניצחון של סגנית האלופה אמש. "טוב מאוד מה שהוא עשה לו, שיפסיקו להטריד אותו במשחקים", אמר אלון. "אתם יודעים מה עושים לו במשחקים? הורגים אותו, אולי עכשיו יעשו את זה פחות".

לאחר מכן הבהיר אלון: "אני חד משמעית נגד כל סוג של אלימות במגרש ומחוץ למגרש. אין שום בעיה מבחינתי עם משחק חזק ואגרסיבי, הרבה קבוצות בארץ משחקות נגדנו באופן הזה. אבל לא יכול להיות מצב שקבוצה אחרת תחשוב שהיא יכולה לנצח אותנו באמצעות אגרסיביות יתר ושאנחנו נהיה רכים בתגובה. זה הכל.".

הרגע המדובר התרחש במהלך הרבע השלישי, כשכוכב ה-NBA לשעבר דחף את חנוכי בחוזקה אל הפרקט ונשרקה לחובתו עבירה בלתי ספורטיבית. סטודמאייר סימן לספסל ולשופטים שהוא מסכים עם השריקה, כשנראה שהחזיר על עבירות רבות שנעשו לטענתו נגדו מצד שחקני ראשון לציון. בירושלים טענו בסיום בכעס כי פורוורד ראשון לציון צ'ארלס תומאס שיחק מלוכלך מול סטודמאייר במטרה להוציא אותו מהכלים.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 59:79 את מכבי ראשון לציון
פיאניג'אני: "היה משחק אירופי לכל דבר". שיבק: "היינו חלשים"
הפועל ירושלים כועסת על "משחק מלוכלך" מול סטודמאייר, אליהו מרוצה

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים מול שחקני מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מקבל גב גדול מהבעלים. סטודמאייר מול ראשון לציון/ברני ארדוב

תגובות מכבי ראשון לציון

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי הגיב ואמר: "לכל קבוצה כנראה יש את קוד הערכים שלה. הערכים של מכבי ראשון לציון שונים". ניצן חנוכי ביקש שלא להגיב לדברים.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק אמר: "לא יודע אם היה שם טראש טוק במשחק, אבל טראש טוק זה דבר שקיים, וגם קיים מהמקום שסטודמאייר הגיע ממנו, ובעוצמות יותר גבוהות. צ'ארלס תומאס וג'אבון מקריי מקבלים לא פחות מכות מליאור אליהו וסטודמאייר, אף אחד לא מציק לו. אם המשחק פיזי יותר או פחות - תשאל את אייברסון או צירבס, הם יגידו שגם נגדם משחקים פיזי. מכאן ועד מה שעשה סטודמאייר...

"אני מודה שבזמן המשחק ראיתי את זה וזה לא נראה חמור, בווידאו זה נראה שאין לזה מקום במגרש הכדורסל. הוא לא היה צריך לעשות את זה, וכשהוא עשה את זה הוא קיבל עונש. אם זה מספיק, זו החלטה של השופטים. עם על הכבוד לאורי אלון, ואני מכבד אותו, הוא בעלים של קבוצה, הוא לא היה שחקן כדורסל, לא היה מאמן כדורסל, לא היה במשחק בזה. לא בטוח שאם הוא היה במשחק הזה בלייב ואחרי זה שומע את התגובות הוא היה מגיב כמו שהוא מגיב. אני לא מכיר אותו אבל לא מאמין שהוא מעודד אלימות".

מנכ"ל מכבי ראשון לציון גלעד זיו צייץ: "העבירה שביצע סטודמאייר על חנוכי אמש חייבה לדעתי הרחקה מיידית, אולם, האמירה של אורי אלון חמורה הרבה יותר, בושה!"

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק לצד היו"ר יצחק פרי. לירון מולדובן
סט ערכים שונה. פרי ושיבק/לירון מולדובן

כמו כן, התייחס אלון לנושאים הבאים

דגן יבזורי: "הוא נמצא איפה שהוא בחר להיות, אין מה להוסיף".

בר טימור: "חוזה ארוך לבר טימור - יהיה, אל תדאגו".

שון ג'ונס: "המעמד של שון ג'ונס יציב? כן, נראה מה הוא יתן במשחקים הבאים, אבל בינתיים כן".

היורוליג: "יהיה בסדר, לאט לאט אנחנו נגיע. ליורוליג יש כמה דרכים להגיע, חוץ מזכייה ביורוקאפ. אם ירחיבו את היורוליג אנחנו נהיה בין המועמדות. בינתיים - מי שלוקחת את היורוקאפ".

יפתח זיו: "הוא שחקן טוב, הוא התפתח להיות שחקן ממש טוב. נראה, אני די מחזיק ממנו. יש לו אופי מצוין והוא עוד ישתפר".

לאזרח את אמארה סטודמאייר: "יכול להיות שזה יקרה, עובדים על זה".

כארם משעור: "הוא נתן קפיצה חבל על הזמן השנה. הוא שחקן תחת חוזה, נראה מה יהיה בקיץ".

הפועל ירושלים בכדורגל: "יום אחד גם זה יקרה, אבל יש לנו מטרות בכדורסל קודם כל. זה יכול להיות מעניין, אבל חייב להיות איחוד קודם".

אורי אלון בעלים הפועל ירושלים. ברני ארדוב
דברים מעוררי מחלוקת. אורי אלון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully