וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 59:79 את מכבי ראשון לציון

בשחזור גמר הפיינל פור מהעונה שעברה, האדומים לא התקשו מול האלופה ורשמו ניצחון שלישי ברצף. דייסון (20 נקודות) ואליהו (16 נקודות) בלטו. בני הרצליה גברה 72:75 על עירוני נהריה

one

המחזור התשיעי בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים מסקרנים. במוקד, הפועל ירושלים גברה על מכבי ראשון לציון בשחזור גמר הפיינל פור מהעונה שעברה, 59:79. יש לציין שאמארה סטודמאייר ספג עבירה טכנית ברבע השלישי, לאחר פגיעה קשה בניצן חנוכי. במשחק נוסף, בני הרצליה ניצחה 72:75 את עירוני נהריה לאחר מותחן.

seperator

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון 59:79

הפועל ירושלים המשיכה בהתאוששות שלה לאחר התקופה הרעה, והערב היא סיפקה הצהרת כוונות בליגה המקומית עם ניצחון די קליל על האלופה, מכבי ראשון לציון. הכתומים פתחו די טוב את המשחק בהובלת ג'אבון מקריי שהיה מצוין בצבע, אך גם הוא לא הספיק מול הכלים ההתקפיים של האדומים. ליאור אליהו היה טוב בצבע, דייסון וקינזי קלעו מבחוץ, והמארחת הובילה ביתרון דו ספרתי עוד לפני המחצית. שחקניו של שיבק ניסו להתקרב, אך מלבד מקריי לא הגיעו למשחק, כאשר החסרון של דאוסון וכדיר הורגש. במהלך הרבע השלישי, סטודמאייר קיבל עבירה טכנית לאחר שנכנס בחוזקה בניצן חנוכי במהלך חסימה. הקבוצה של פיאניג'אני רושמת ניצחון שלישי ברצף לאחר חמישה הפסדים והיא עולה למאזן חיובי, 4:5. הרצף של הכתומים בליגה נקטע, והיא כעת עם אותו מאזן של ירושלים.

מהלך המשחק:

האורחת פתחה עם יותר התלהבות את המשחק כשג'אבון מקריי נראה טוב בצבע, אך בר טימור וליאור אליהו בלטו בירושלים ושמרו על היתרון של האדומים. עד סיום הרבע המארחת לחצה על הדוושה וסיימה אותו ביתרון 15:23. האלופה המשיכה לשחק על מקריי והסנטר המשיך ביכולת הטובה, אך המארחת נראתה נהדר והצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי. עד סיום המחצית, בן שימול וריצ'רד צימקו במעט את ההפרש, אך ירושלים יורדת ביתרון 30:39. ירושלים פתחה טוב יותר גם את המחצית השנייה, כששוב אליהו מייצר נקודות. הכתומים נראו אבודים בהתקפה, המארחת התחילה לרוץ בראשות ג'רום דייסון ובסיום הרבע השלישי הובילה 39:55. גם ברבע האחרון האורחת לא הצליחה להתקרב וירושלים המשיכה להגדיל את ההפרש עם נקודות של סטודמאייר. המארחת עם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, 59:79.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 20 (6 מ-9 ל-3), ליאור אליהו 16 (8 מ-10 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, טרנס קינזי 11, אמארה סטודמאייר 6, 6 ריבאונדים, 3 חסימות ו-3 איבודים, טראוויס פיטרסון 6 ו-7 ריבאונדים, אייזק רוזפלט 6 (1 מ-7 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, בר טימור 6 ו-8 אסיסטים, קרטיס ג'רלס 4 (0 מ-5 ל-3), יותם הלפרין 3. אור רון (2 דקות) ובר שפע (דקה) שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'אבון מקריי 23 (10 מ-14 מהשדה) ו-13 ריבאונדים, פטריק ריצ'רד 10 (2 מ-13 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, מאליק וויינס 9, עידן זלמנסון 8, ניצן חנוכי 5, אבי בן שימול 3 (1 מ-8 מהשדה), צ'ארלס תומאס 2 (1 מ-10 מהשדה). נמרוד לוי שותף (7 דקות) ולא קלע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאליק ווינס מול טראוויס פיטרסון/ברני ארדוב

עירוני נהריה - בני הרצליה 75:72

צפו בתקציר

הקבוצה של מיקי גורקה המשיכה במומנטום הנהדר שלה, וכעת היא עומדת על ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. המשחק היה צמוד בפתיחה וברבע הראשון הקבוצות קלעו באחוזים רעים והתקשו לייצר נקודות. לקראת סוף הרבע השני המארחת הצליחה לייצר סוג של מומנטום ולעלות ליתרון משמעותי, שנמשך בפתיחת הרבע השלישי. האורחת לא נתנה למשחק לברוח, ויכולת טובה של גרין ומשעור העלתה אותם ליתרון ברבע הרביעי לאחר דקות ארוכות של פיגור. גם ג'ף אדריאן היה טוב, ועשרים שניות לסיום המשחק הוא קבר שלשה גדולה שהעניקה את הניצחון לבני הרצליה. הקבוצה של אלפסי עם הפסד שני בשבעת המשחקים האחרונים והיא יורדת למאזן 6:3. הרצליה עם מאזן 3:6, עולה למקום הראשון באופן זמני.

מהלך המשחק:

נהריה נטלה את היתרון בפתיחה הודות ליכולת טובה של אסנטי, אך הרצליה חזרה למשחק כשגרין ורובין ייצרו נקודות. עד סיום הרבע המארחת הצליחה לחזור לעניינים, לאחר מהלכים טובים של שולדבראנד ופאוסט. הרבע הסתיים ביתרון מינימלי של בני הרצליה, 14:15. המארחת פתחה טוב לאחר ההפסקה, ונקודות של שחקני הספסל הוליכו אותה ליתרון, לפני שהקבוצה של גורקה ירדה לפסק זמן. עד סיום המחצית משעור תרם נקודות, והמחצית הסתיימה ביתרון קטן לנהריה, 37:40. אדריאן המשיך במשחק הטוב שלו וצימק את ההפרש, אך שחקני הספסל של נהריה דאגו לשמור על היתרון ועל המומנטום של קבוצתם. מנגד, משעור וגרין נכנסו לעניינים, ויכולת טובה שלהם הורידה את האורחת ביתרון מינימלי, 58:59 לנהריה בסיום הרבע השלישי. 20 שניות לסיום, אדריאן קבר שלשה גדולה והעלה את הרצליה ליתרון נקודה. חמש שניות לסיום ברקוביץ' חדר והחטיא, ונקודות של דניס מהקו סגרו את הסיפור. 72:75 להרצליה בסיום.

קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן 22 ו-11 ריבאונדים, טוריאן גרין 18 (3 מ-5 ל-3), כארם משעור 15 (0 מ-5 ל-3) ו-14 ריבאונדים, דני רובין 7, חליל קנאסביץ' 5, סטיבן דניס 4, אור לאומי 3, אבירם זליקוביץ' 1. אדום ג'קו שותף (5 דקות) ולא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: ניק פאוסט 14, יהונתן שולדבראנד 12, ניב ברקוביץ' 10, 6 ריבאונדים ו-5 חטיפות, יינסי גייטס 9, טיירון נאש 9, דרווין קיצ'ן 8, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, גילברט בראון 6 ו-7 ריבאונדים, ערן אסנטי 4. סטו דגלאס שותף (8 דקות) ולא קלע.

שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. יוסי ציפקיס
סל ניצחון ענק. אדריאן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully