וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "שום התפטרות של שרון מימר לא תתקבל, הוא מאמן מצוין"

4.12.2016 / 9:00

בעלי הפועל כפר סבא שלח מסר לאוהדים אחרי הקריאות לעבר המאמן: "האחריות לקבוצה והמועדון היא קודם כל שלי, אני סומך על מימר באופן מוחלט ויש לו את המנדט ממני להמשיך בדרך שלנו", לקראת ינואר: "נחליף, נשפץ ונחדש את מי ומה שצריך"

מאמן הפועל כפר סבא, שרון מימר. מגד גוזני
גיבוי מהבעלים. מימר/מגד גוזני

בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, פרסם הבוקר (ראשון) פוסט בפייסבוק בו בחר להתייחס לקריאות של אוהדי הקבוצה לעבר מאמן הקבוצה שרון מימר במהלך המשחק מול מכבי פתח תקוה אמש. לעומת הפוסט הקודם של שחם, שכמעט והוביל לסיום דרכו של מימר בקבוצה, הפעם הבעלים בחר בגישה שונה וכתב: "אני רוצה לברך את בלמה הצעיר של הקבוצה, סהר בראון, בוגר מחלקת הנוער על משחקו המצוין. זה מחמם את הלב. שמעתי את הקריאות של הקהל לעבר מימר ואני רוצה להבהיר משהו חשוב ומהותי - האחריות לבניית המועדון והקבוצה בפרט היא בראש ובראשונה שלי. אני הבעלים, אני ראש המערכת, אני קובע את התקציב, אני המאשר הסופי של הסגל והשחקנים, ומכאן האחריות המלאה היא שלי".

שחם החמיא למאמן: "שרון הוא מאמן מצוין, מקצוען, עובד מסור למערכת שעובד ימים כלילות לטובת הקבוצה. לפעמים הוא טועה, כמוני וכמוהם, אבל הוא בהחלט יודע לתקן. שרון הוא מאמן הפועל כפר סבא וביחד נחזיר את הקבוצה לתלם. הקריאות להתפטר לעבר שרון מיותרות, שום התפטרות לא תתקבל על ידי. אני סומך על מימר באופן מוחלט ויש לו את המנדט ממני להמשיך בדרך שלנו. שרון, רובי רגב ואנוכי עובדים במרץ לקראת ינואר. נתקן, נחליף, נשפץ ונחדש את מה ומי שצריך על מנת שהפועל כפר סבא תתחזק ותגיע להישגים יפים העונה".

עוד בנושא:

שביעות רצון בקרית שמונה, שרצקי: "זה הסגל הכי טוב שלנו מזה שנים"
אולטימטום לאלי כהן: אושרי רואש יחזור לסגל, אחרת כץ יפטרו
הפועל באר שבע: "הכושר הטוב בתקופת אלונה", בן ביטון מבוקש בסלטיק
המבחן של האיש הלא נכון: הסיפור הוא כבר לא שוטה ארבלדזה
קרויף מחכה להבהרות מגולדהאר, פיטורי ארבלדזה "שאלה של זמן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully