וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבחאל סימן אצבע משולשת לאוהדי ברצלונה, ביקורת על לואיס אנריקה

מגן ריאל הקניט את יושבי הקאמפ נואו אחרי השער הדרמטי של ראמוס, שקיבל שבחים בתקשורת: "המושיע, הציל גם את רונאלדו". צפו בגיבור הגדול מתקבל בחדר ההלבשה. מאמן ברצלונה סופג אש: "סימן השאלה הכי גדול של הקלאסיקו"

one

בווידאו: תקציר הקלאסיקו

הקלאסיקו הראשון של עונת 2016/17 הסתיים אמש (שבת) ב-1:1 בין ברצלונה לריאל מדריד, שהפך לסוג של ניצחון עבור הבלאנקוס, ששמרו על פער שש נקודות בפסגה. הקבוצה של זינדין זידאן נקלעה לפיגור מוקדם מראשו של לואיס סוארס, אך נגיחה של סרחיו ראמוס בדקה ה-90 שמרה את מאמן ריאל בפער מרשים בפסגה הספרדית. זיזו הצליח להשוות את מאזן החוץ המרשים של ז'וזה מוריניו כמאמן ריאל והוא עם משחק 17 ברציפות ללא הפסד מחוץ לסנטיאגו ברנבאו.

עוד בנושא:

זידאן: "ראמוס לא הפתיע אותי". לואיס אנריקה: "תוצאה לא הוגנת"
ספרד: ראמוס כבש בדקה ה-90, ברצלונה וריאל מדריד נפרדו ב-1:1
ספרד: גרנאדה השיגה ניצחון בכורה - 1:2 מפתיע בדרבי על סביליה

צפו בקבלת הפנים לה זכה סרחיו ראמוס בחדר ההלבשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייענש? קרבחאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסערה בקאמפ נואו התחוללה במהלך החגיגות של ראמוס עם שחקני ריאל כאשר דניאל קרבחאל בחר להקניט את אוהדי ברצלונה והניף מולם אצבע משולשת. המגן של הבלנאקוס נתפס בעדשת המצלמה וכשעתיים אחרי שריקת הסיום בחר להתנצל דרך חשבון הטוויטר: "זה לא משהו שצריך לקרות, אני רוצה להתנצל על מה שעשיתי". עדיין לא ברור אם ההתאחדות הספרדית תבחר להשעות את קרבחאל או תסתפק בקנס כספי.

אלפרדו רלאניו מה'אס' החמיא לכובש השער הדרמטי: "השער של ראמוס עשוי להפוך לשער הקריטי ביותר במאבק האליפות. בלי קרים בנזמה, זידאן קיבל מהקפטן שלו תמורה מלאה. גם במשחק בו כריסטיאנו רונאלדו נראה מנותק, מתקשה וחסר חדות, ראמוס היה על תקן המושיע, שהציל גם את רונאלדו".

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
תחת מתקפה. לואיס אנריקה/רויטרס

בצד של ברצלונה, בחרו לסמן את ארדה טוראן ואנדרה גומש כאשמים המרכזיים. במסיבת העיתונאים לואיס אנריקה שלח רמז ברור לגבי חוסר שביעות הרצון שלו מהטורקי: "דרשתי מהשחקנים שלא לבצע עבירות כאשר שחקן של ריאל נמצא עם גבו אל השער".

לואיס אנריקה, שדאג לגבות את השחקנים גם בתקופה האחרונה, סומן כאשם המרכזי על ידי 'ספורט' הקטלוני: "המאמן נותר סימן השאלה הגדול ביותר של הקלאסיקו", טען חאבייר גראידו והסביר: "האחריות היא עליו בכל מצב והבחירה שלו להתעלם מהבעיות של ברצלונה מדאיגה. סימן השאלה הגדול ביותר היה סביב אנדרס אינייסטה, שסופסל באופן מפתיע אחרי שבוע שלם בו התאמן כרגיל. הפער עומד על שש נקודות, ואין ספק ששחקני הרכש מתקשים להתאקלם, אבל מה חלקו של לוצ'ו במצב?".

ומה לגבי הפורטוגלי? המספרים שלו מדאיגים עוד יותר. גומש חטף שני כדורים, אך איבד שמונה וכ-87 אחוזים מהמסירות שלו היו לאגפים. המשמעות היא רק 13 אחוזים של מסירות לעומק. חרף האכזבה אצל האלופה, ג'רארד פיקה נותר אופטימי וסיפר: "העונה הזו הולכת להיות ארוכה, אני משוכנע ומאמין בקבוצה שלנו. בארסה מסוגלת להפוך את המצב בטבלה, זה תלוי רק בנו".

בתקשורת הקטלונית ציינו את החיבוק החם בין כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, שלא הצליחו למצוא את הרשת. אחרי דיווחים רבים אודות יחסים עכורים בין הפרעוש ל-CR7, נדמה כי בין השניים שוררת חיבה הדדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully