וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הניסיון עשה את ההבדל, אסור לטעות מול אולימפיאקוס"

דרושאפקה כבר עם שלושה הפסדים רצופים ביורוליג, המאמן מאוכזב: "החטאנו זריקות קלות, היה לנו קשה מאוד". פסקואל אחרי ההפסד לברצלונה: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

דייויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
יתאושש? בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט פתח את העונה בסערה. המאמן, שפוטר מקליבלנד וחזר לאירופה כשחתם בדרושאפקה הטורקית ניצח בכל שבעת משחקיו הראשונים, כולל במשחק הראשון ביורוליג, ונראה היה שמשהו מיוחד עומד לקרות בקבוצה הצנועה. אלא שבלאט ודרושאפקה לא הצליחו לשמור על יציבות ואחרי ההפסד אמש (שישי) 77:71 לאולימפיאקוס, הם כבר סופרים שלושה הפסדים רצופים במפעל הבכיר ביבשת.

"היה לנו קשה מאוד", אמר בלאט על ההפסד. "שיחקנו רע מאוד ברבע השני. אמנם הצלחנו לצמק את ההפרש עד כדי שתי נקודות, אבל אולימפיאקוס ידעה להתעלות וניצחה הודות לניסיון הרב שלה. אנחנו לעומת זאת, החטאנו זריקות קלות ואילו יריבתנו ביצעה את הפעולות הפשוטות שלה בקלות. אסור לטעות מול קבוצה ברמה הזו".

צ'אבי פסקואל מאמן ברצלונה. ברני ארדוב
קבלת פנים קשוחה. פסקואל/ברני ארדוב

מלבד אולימפיאקוס, קבוצה נוספת שהרשימה בערב שישי היא ברצלונה, שחזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים באירופה, כשהביסה בבית 57:72 את פנאתינייקוס, אשר הפסידה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

מאמן הקבוצה היוונית, צ'אבי פסקואל, חזר לבירת קטלוניה למפגש מול האקסית, ממנו לא יצא מרוצה כלל: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה", אמר הספרדי. "ברצלונה הייתה טובה בהרבה. לא היינו מרוכזים ולא הצלחנו להיכנס לקצב. קבלת הפנים הייתה מדהימה, אני מודה על כך לברצלונה לאוהדיה. רק חבל לי שנראינו כך, אין שום תירוצים להופעה שכזו".

עוד באותו נושא

ברצלונה הרשימה מול פאו, הפסד שלישי ברציפות לבלאט ודרושאפקה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully