וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הרשימה מול פאו, הפסד שלישי ברציפות לבלאט ודרושאפקה

הקטאלונים רשמו ניצחון 57:72 טיפוסי מול היוונים, כשאנטה טומיץ' מצטיין עם 16 נקודות. בלאט נכנע 77:71 לאולימפיאקוס בבית, באסקוניה גברה 62:69 על גלאטסראיי, ז'לגיריס הפתיעה בבלגרד

ואסיליס ספאנוליס, אולימפיאקוס, מול  וויל קלייברן, דרושאפקה. GettyImages
המומנטום השלילי נמשך. קלייברן שומר את ספאנוליס/GettyImages

המחזור העשירי של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. דרושאפקה של דיוויד בלאט נחלה הפסד שלישי ברציפות עם 77:71 ביתי מול אולימפיאקוס, בעוד ז'לגיריס ניצחה 79:88 את הכוכב האדום בבלגרד. בהמשך הערב ברצלונה גברה 57:72 על פנאתינייקוס ובאסקוניה השלימה את המחזור עם 62:69 על גלאטסראיי.

דייויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
שוב נכנע. בלאט/GettyImages

דרושאפקה - אולימפיאקוס 77:71

רק לפני שבועיים דיוויד בלאט ודרושאפקה חגגו ניצחון יוקרתי על צסק"א ונראה היה שהם עולים על הדרך המלך, אבל מאז עובר משהו רע על הטורקים. גם הפעם זה הסתיים במפלה ביתית, שמשמעותה הפסד שלישי ברציפות ביורוליג ומאזן לא מחמיא במיוחד, 5:5, בדיוק כמו מכבי תל אביב שאפילו נמצאת מעל הטורקים בזכות הפרש סלים. מנגד, היוונים שניצחו בחמש מתוך ששת המשחקים האחרונים חזרו למסלול למרות ההפסד הביתי למכבי תל אביב בשבוע שעבר. אולימפיאקוס שלטה לכל אורך הדרך וכבר פתחה פער דו ספרתי ברבע השלישי. קאמבק טורקי בראשות סקוטי ווילבקין החזיר את הקבוצה של בלאט לחיים, אבל סלי מומנטום של האורחים מפיראוס סגרו עניין.

יורגוס ופרינטזיס ומאט לוג'סקי הובילו את אולימפיאקוס עם 15 נקודות כל אחד, ואסיליס ספאנוליס סיים משחק שקט למדי עם 14 ו-5 אסיסטים, כשבצד השני וויל קלייברן (21 נקודות ו-5 ריבאונדים) ממשיך להיות פחות או יותר השחקן היחיד שמתפקד ביציבות אצל דיוויד בלאט. בראד וונאמייקר הוסיף 11.

הכוכב האדום - ז'לגיריס 88:79

הקבוצה של שאראס ממשיכה להפתיע, למרות הסגל הבינוני והתקציב הכי נמוך ביורוליג. זה היה הערב של הליטאים שבחבורה: אנטנאס קבאליאוסקאס כיכב עם 20 נקודות, ארתוראס מילאקניס הוסיף 19 ואדגרס אולנובאס תרם 14, כשלאו ווסטרמן אמנם קולע מעט (7), אבל מוסיף 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. מנגד, הכוכב האדום סופגת הפסד שני ברציפות וסופרת כבר שלושה הפסדי בית במה שנחשב לאחד האולמים הביתיים ביורוליג. מילקו בייליצה הוליך את המפסידה עם 19, מרקו סימונוביץ' סיים עם 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרקו סימונוביץ', הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
כוח ההרתעה אבד? סימונוביץ'/GettyImages

ברצלונה - פנאתינייקוס 57:72

ניצחון טיפוסי לקבוצה של יורגוס ברצוקאס, ששוב הציגה הגנת ברזל והאטה את הקצב בדרך לניצחון חמישי העונה. אנטה טומיץ' סוף סוף נראה כמו השחקן שהכרנו בעבר עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, אלכסנדר וזנקוב הוסיף 12 וטייריס רייס הסתפק הפעם ב-10 ו-4 אסיסטים, כשאלכס רנפרו עורך בכורה סבירה במדי הבלאוגרנה עם 6 נקודות ב-18 דקות. פאו הציגה משחק התקפי נורא, בעיקר מחוץ לקשת, שם דייקה ב-15 אחוז לבד. ג'יימס פלדין וניק קלאתיס היו נקודות האור עם 13 נקודות כל אחד.

באסקוניה - גלאטסראיי 62:69

עוד ניצחון בית לבאסקים, שנכנעו בפרננדו בואסה ארנה פעם אחת בלבד העונה. למרות שאנדראה ברניאני הוגבל ל-15 דקות בשל פציעה (בהן קלע 9 נקודות), הביתיים לא התקשו במיוחד כשיהאנס וויוגטמן המפתיע ורודריג בובואה מובילים עם 13 נקודות כל אחד. שיין לארקין ניווט עם 7 נקודות ו-9 אסיסטים. בצד השני גלא סיפקה תצוגה התקפית הרבה מתחת לרמתה, כשטיבור פלייס ובלייק שילב היחידים שמגיעים לספרות כפולות (16 כל אחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully