וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונל מסי חתם על הצהרת כוונות לגבי מעבר לאינטר ב-2006"

לואיסיטו סוארס, שכיכב בנראזורי בשנות ה-60 ושימש כיועץ למועדון לפני עשור, טען כי הפרעוש היה קרוב לעבור לאיטליה וכי הוא מחזיק במסמכים החתומים אך הודה שזה "יישאר בגדר חלום"

אימג'בנק GettyImages

מדי כמה זמן צצים דיווחים על קבוצות שניסו להחתים את ליאונל מסי במשך הקריירה שלו. במשך השנים נטען כי הפרעוש היה מבוקש בריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, ארסנל וקבוצות נוספות, אך כעת מתברר שהמעבר שהיה הקרוב ביותר לצאת אל הפועל היה לאינטר ב-2006. לואיסיטו סוארס, ששיחק במדי נראזורי (וגם בברצלונה) בשנות ה-60 וזכה עימם בשני גביעי אירופה לאלופות, טוען כי "מסי חתם על הצהרת כוונות" על מעבר לקבוצה ממילאנו וכי "הוא "מחזיק במסמכים החתומים".

סוארס, שגם אימן את אינטר בשלוש קדנציות שונות, שימש באותה תקופה כיועץ עבור הקבוצה סיפר: "יכולנו להביא אותו כשההתקפה של ברצלונה הורכבה מדקו, רונאלדיניו וסמואל אטו, אבל הרצון להביא אותו יישאר בגדר חלום". מוקדם יותר השבוע אמר יושב ראש 'פירלי', הספונסרית הראשית של אינטר, כי הוא מקווה שמסי יצטרף יום אחד לנראזורי, אך לטענתו של סוארס מדובר בסך הכל באמירה "לצרכי בידור".

נשיא ברצלונה לשעבר, זו'אן לאפורטה, דיבר כבר לפני שנה על ניסיונה של אינטר להחתים את מסי. "הוא לעולם לא יעזוב את ברצלונה", אמר, "נכון, היו לו הצעות רבות, גם בתקופתי, כשאינטר ניסה בכל כוחה להחתימו כשהסכימה לשלם את סעיף השחרור שלו. בסופו של דבר המשא ומתן נכשל, כפי שנכשל עם קבוצות נוספות. בכל מקרה, כמו שכבר אמרתי, מסי לא יעזוב את הקבוצה".

עוד בנושא

אינייסטה צפוי לפתוח בברצלונה בקלאסיקו, קובאצ'יץ' ולוקאס ואסקס בהרכב ריאל מדריד
שבת בספרד: אחרי הקלאסיקו, אתלטיקו מדריד מארחת את אספניול

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
כמעט עבר לאיטליה. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully