וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה צפוי להדריך את מכבי תל אביב מול אשקלון

1.12.2016 / 16:00

ג'ורדי קרויף מגבה בשלב זה את הגיאורגי, שאמר לשחקנים: "עוברים תקופה לחוצה, אך אני מאמין בכם". טל בן חיים החלוץ ועדן בן בסט צפויים להיות בסגל (שבת, 18:15, ספורט 1)

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

שוטה ארבלדזה, מאמן מכבי תל אביב, צפוי להדריך את הקבוצה גם ביום שבת במשחק מול הפועל אשקלון. הנטייה של ג'ורדי קרויף היא להשאיר בשלב הזה את המאמן בתפקידו, וזאת על אף התוצאות העגומות של הקבוצה, ששיאן הגיע בשלושת ההפסדים האחרונים בשלושה מפעלים שונים. קרויף עדיין משוכנע שהמוצא לתקופה הרעה, מצוי ברגליים ולא פחות חשוב בראשיהם של השחקנים. העובדה כי מצפה לקבוצה משחק ביתי מול אשקלון, מחזקת את התחושה כי ניתן יהיה להחזיר חלק מהביטחון העצמי שאבד למרבית השחקנים בסגל.

קרויף הגיע בצהריים לאימון הקבוצה, אבל לא קיים אסיפה עם השחקנים. ארבלדזה לעומת זאת, שוחח בקצרה על הדשא עם חלקם ואף התייחס למשחקים הקרובים כמקשה אחת: "יש לנו עכשיו שלושה משחקים בשמונה ימים, עם תוצאות טובות אפשר להפוך את פני הקבוצה", אמר הגיאורגי, "בשבת יש לנו את אשקלון במשחק שיכול לעזור לנו להרגיש הרבה יותר טוב. אנחנו עוברים תקופה מאוד לחוצה, הדברים לא הולכים לנו, אבל הפתרון נמצא רק ברגליים שלכם ואני מאמין בכם".

הבשורה המעודדת הגיעה מכיוון טל בן חיים החלוץ ומעדן בן בסט, שערכו אימון מלא וצפויים להיכלל בסגל למשחק הקרוב מול אשקלון. אוסקר סקאריונה לעומת זאת, פצוע ולא יחזור בקרוב. בנוסף, השחקנים דיברו ביניהם בצהריים על אותם אוהדים שהגיעו אמש עד קרית שמונה, עמדו בגשם הכבד במחצית השנייה והמשיכו לעודד: "אנחנו מאכזבים כל כך הרבה אנשים. זו תקופה קשה שאנחנו חייבים לדעת איך לצאת ממנה".

עוד בנושא:

קרויף נעדר מהארוחה הקבוצתית: "שובר את הראש לגבי ארבלדזה"
קרויף וגולדהאר יקבעו את עתידו של שוטה ארבלדזה ביממה הקרובה

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אדריאן הרבשטיין
"המשחק מול אשקלון יכול לעזור לנו". ארבלדזה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully