וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף נעדר מהארוחה הקבוצתית: "שובר את הראש לגבי ארבלדזה"

1.12.2016 / 7:27

בניגוד למקרי עבר, הבעלים מיטש גולדהאר פחות דומיננטי, מה שמשאיר את המנהל המקצועי במרכז והוא, מתלבט מה לעשות: "ג'ורדי יצטרך למשוך בחוט הנכון". המאמן במצב רוח שפוף מאוד

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

במכבי תל אביב ממתינים להחלטה של ג'ורדי קרויף באשר לעתידו של שוטה ארבלדזה. למרות שבעבר, הבעלים מיטש גולדהאר היה הדומיננטי בכל הליך קבלת ההחלטות, בעניין זה, אמרו אמש (רביעי) גורמים בסביבתו של קרויף, המנדט לגבי עתיד המאמן נמצא דווקא יותר בידיו של המנהל המקצועי: "מיטש גולדהאר לא נמצא כאן וגם לא מינה מנכ"ל שידווח לו בכל יום מה שנעשה במועדון", נאמר, "עקב כך, מי שיודע יותר טוב האם אין תקומה למכבי תל אביב תחת שוטה ארבלדזה הוא ג'ורדי. הוא זה שצריך למשוך את החוט הנכון וההחלטה קשה לו מאוד. הוא שובר את הראש".

קרויף היה נחוש ביום ראשון, אחרי ההפסד לבני יהודה, לתת לארבלדזה אשראי לפחות עד אחרי המשחק מול הפועל אשקלון בשבת הקרובה. ההולנדי קיווה כי הקבוצה תשנה פניה אמש בגביע הטוטו ותנצח גם בשבת, מה שהיה אולי מחלץ את המאמן מהמשבר. אלא שההפסד לקרית שמונה 1:0 וההדחה מגביע הטוטו, טרפו מעט את הקלפים וקרויף נסע אמש לביתו בידיעה שהמצב הרבה יותר לחוץ ודורש מחשבה נוספת.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מחוץ לגביע הטוטו אחרי הפסד בקרית שמונה
עתידו של ארבלדזה יוכרע ביממה הקרובה

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אדריאן הרבשטיין
לאן הולכים מכאן? ארבלדזה/אדריאן הרבשטיין

קרויף לא הצטרף לאחר המשחק לארוחה במסעדה עם השחקנים. לאיש לא היה מצב רוח לרדת מהאוטובוס, אבל מאחר שאף אחד לא שיער שמכבי תל אביב תפסיד שוב, הוזמנו מקומות לסיום המשחק ולקבוצה לא היה נעים לבטלם. מי שנראה במצב רוח שפוף במיוחד היה ארבלדזה, שירד למספר דקות מהאוטובוס, אכל בזריזות ועלה מיד בחזרה. בין השחקנים קיימת מחלוקת באשר לחלקו של המאמן במצב, כאשר יש כאלה שתומכים בו ומאשימים רק את עצמם, אבל יש כאלה שמשוכנעים שארבלדזה צריך ללכת הביתה ויפה שעה אחת קודם. כך או כך, מי שאמור להוציא את הערמונים מהאש הוא קרויף וההחלטה כאמור, לא קלה לו בכלל.

הקפטן גל אלברמן, שרשם עוד משחק אישי רע, אמר בסיום: "לא הייתי מגדיר את המצב כייאוש. אנחנו בתקופה לא טובה, בלשון המעטה, אבל לא חושב שצריך להתייאש. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו ולהישאר מאוחדים, כי אנחנו יכולים להפוך את המומנטום לטובתנו. יש פה שחקנים ותיקים שעברו מספיק דברים במועדון הזה והם מבינים שיש לנו מחויבות מאוד גדולה לקבוצה ולקהל שבא גם לפה, אומנם בכמות לא גדולה, אבל תמך בנו ועודד כל המשחק בתנאים לא תנאים. אנחנו חייבים לו הרבה יותר ממה שהוא קיבל היום. אנחנו מאוד מקווים שהקהל יהיה מאחורינו גם בתקופה הקרובה. יש לנו משחקים מכריעים גם בליגה וגם בחמישי בליגה האירופית. אנחנו מקווים שהקהל יישאר מאחורינו, כי אנחנו זקוקים לו והוא חלק בלתי נפרד מהמועדון הזה".

אלברמן הוסיף: "האמנתי שהניצחון בליגה נגד קרית שמונה יוציא אותנו לדרך חדשה, אבל זה הוכח כלא נכון. נצטרך לייצר את המומנטום הזה מחדש, יש לנו יכולות גבוהות". על ארבלדזה: "אנחנו מאמינים שהוא יכול להוציא אותנו מהבוץ. הקבוצה הזו הוכיחה השנה שהיא יכולה לשחק כדורגל טוב, לייצר מומנטום חיובי. אנחנו לא מחפשים פתרונות קלים, יש לנו שחקנים מספיק טובים ומאמן טוב, שכבר מצא את הדרך להוציא תוצאות חיוביות מהקבוצה, אז אין סיבה שהוא לא ימצא גם עכשיו דרך לעשות זאת. נראה שהמומנטום שלילי והכל לרעתנו, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. אנחנו מבינים שאנחנו בתקופה לא קלה, אבל מאמינים בעצמנו וחייבים למצוא את הדרך חזרה למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully