וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן סמדג'ה: "אלו הכפשות ושקרים, אריק זאבי יורה ברגל לעצמו ולספורט הישראלי"

30.11.2016 / 13:00

"הספורט הישראלי נפגע, ואריק עושה זאת בצורה מכוונת ורעה. הבן שלי שאל אותי, 'אבא למה פיטרת את זאבי?'. זה רצח אופי. אריק שוכח לאיזה באר הוא יורק. הרי המדליות נעשו בלעדיו". אורן סמדג'ה פותח לראשונה את הפצע שנקרא אריק זאבי

צילום מסך

אלה ימים לא פשוטים שעוברים על אורן סמדג'ה. מי שהביא גאווה גדולה לעם ישראל ולספורט הישראלי, מואשם בצורה ישירה ועקיפה כמי שבגללו סיים אריק זאבי את תפקידו כמאמן נבחרת הקדטים של ישראל בג'ודו. למרות שמצב רוחו לא בשמיים, התעורר הבוקר סמדג'ה מוקדם והגיע לירושלים לדיון בוועדת הכספים על מנת להגן על הספורט הישראלי שעלול להיפגע בשל דרישת האוצר למיסוי גבוה יותר על זכיות, מה שעלול להוביל לפגיעה בהכנסות הטוטו.

"גדלתי באופקים והגעתי למקום בו אני נמצא היום בזכות מועדוני הספורט שעלולים להיפגע אם הכנסות הטוטו יקטנו", אמר סמדג'ה. "אני גם מבין את הצורך לפגוע בכל נושא ההימורים שלצערי פורח בפריפריות. אבל אני אומר דבר אחד, אם המדינה רוצה עוד אורי ששון, עוד ירדן ג'רבי, עוד אורן סמדג'ה, היא צריכה להגדיל את התמיכה הכספית ולא להקטינה".

סמדג'ה, מאמן נבחרת הגברים, שותק כבר מספר ימים בעניין זאבי. הוא הדף כל נסיון לראיין אותו על הסיפור, אחרי שזאבי טען שסמדג'ה היה זה שהרחיק אותו מהאיגוד "בגלל ענייני אגו". אלא שהבוקר, הכל יצא החוצה בראיון מיוחד מול מצלמת וואלה! ספורט.

עוד בנושא

אריק זאבי הודח מתפקיד מאמן הקדטים בשיחת טלפון
אורן סמדג'ה בראיון: "אחרי ריו הרגשתי שנגמרו לי החלומות"
דיון סוער בוועדת הכספים הבוקר:" ההחלטות יובילו ליום שחור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שיבושם לאריק, שירגיש טוב. אם להיכנס בי גורם לו לסיפוק, שיהיה בריא". סמדג'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אני פונה למצלמה לאריק: תבוא לאמן. קאט דה בולשיט. אנחנו לא פוליטיקאים. אתה טוען שפיטרתי אותך? בוא לאמן. אני לא מכיר שפה אחרת. אריק תבוא תהיה איתי"

"מה שקורה עכשיו זה סוג של הכפשות, שקרים ודברים שיוצאים נגדי", אומר סמדג'ה, "אתה יכול לבחור להילחם, ואם אני בוחר לעשות זאת אני בדרך כלל מנצח. אבל במקרה הזה, בגלל שמדובר בחבר, באריק, אני מעדיף לשמור על כבודו. שיגיד מה שהוא רוצה ושהכתב שאיתו גם יגיד מה שהוא רוצה ושיכתבו מה שבא להם. אני לא יודע אם אני נפגע או אריק נפגע, אבל מה שבטוח שהספורט הישראלי נפגע ואריק עושה זאת בצורה מכוונת ורעה מאוד לג'ודו הישראלי".

סמדג'ה ממשיך וטוען ש"אחרי שיצאנו מתקופה מאוד קשה של השמצות אחד עם השני וגניבות ודברים איומים, הגיע יושב ראש, יש דרך, צורה, עבודה, הצלחות, ואז קורה דבר כזה רגע וחצי אחרי האולימפיאדה, וזו ירייה ברגל. אריק יורה לעצמו ברגל וכן בספורט הישראלי.

"לא אחשוף מה שהבנים שלי מרגישים, זה ממש לא מכובד. הבן שאל 'אבא מה פיטרת את זאבי?'. אמרתי לו שאני לא זה שמעסיק אותו. ואז אני קם בוקר אחד ואני האיש הרע בספורט הישראלי? זה מה שהיה. אני מנסה להדוף את הטענות, לתת לדברים להיעלם ולהוריד טיפה את הראש. מה שנשאר לי זה להמשיך קדימה. מי שמכיר אותי יודע טוב מאוד מי זה אורן סמדג'ה, מה תרומתי לספורט הישראלי ואיך אני מתייחס לחברים. מעבר לזה שיבושם לאריק, שירגיש טוב. אם להיכנס בי גורם לו לסיפוק, שיהיה בריא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריק זאבי. ברני ארדוב
סמדג'ה: "יש לי פה את הנשק הכי חזק - מיקרופון - ואני יכול להגיד דברים איומים אך אני בוחר לשתוק. אני מאמין שבסופו של דבר נלחץ את היד". זאבי/ברני ארדוב
"כרגע אריק נמצא בסערת רגשות. יכול להיות שקצת מושכים אותו בלשון, יכול להיות שהוא קצת שוכח עם מי הוא מדבר ועל מי הוא מדבר, ולאיזה באר הוא יורק. אריק צריך לעצור ולשאול, 'מה אני עושה?'"

עוד טוען סמדג'ה כי "אני המלצתי לפונטי לקחת את הבחור הזה כשהוא היה ילד קטן ופרטנר שלי. אמרתי לו שזה ספורטאי ששווה להשקיע בו וזה מעיד על הכול. יש לי פה את הנשק הכי חזק - מיקרופון - ואני יכול להגיד דברים איומים אך אני בוחר לשתוק. אני מאמין שבסופו של דבר נלחץ את היד והכול יהיה בסדר. כך אני מאמין וכך גדלתי. כרגע אריק נמצא בסערת רגשות. יכול להיות שקצת מושכים אותו בלשון, יכול להיות שהוא קצת שוכח עם מי הוא מדבר ועל מי הוא מדבר, ולאיזה באר הוא יורק. אריק צריך לעצור ולשאול, 'מה אני עושה?'.

"אם אני נמצא כאן על חשבון הזמן שלי כדי לתת למדינה ולספורט הישראלי, אריק יכול לעשות את זה גם. אני פונה למצלמה לאריק: תבוא לאמן. קאט דה בולשיט. אנחנו לא פוליטיקאים. אתה טוען שפיטרתי אותך? בוא לאמן. אני לא מכיר שפה אחרת. אריק תבוא תהיה איתי. פונטי רוצה אותך באיגוד.

"אלו ספינים והכפשות, אין לי מושג מאיפה זה בא. רצח אופי בדרך כלל נעשה לבן אדם שמרסקים אותו. אי אפשר לרסק אותי באמרות מפוברקות. מנסים לעשות לי רצח אופי, זה נכון. מי שאיתי ומאמין לי, יודע שאני אוהב את מדינת ישראל. הלב שלי מגן דוד. אני מוכן לפנות את הדרך - אריק, קח תאמן אתה. אני מוכן לפנות את הדרך אם זה מה שהוא רוצה. קח, תוביל ספורטאים למדליות. הרי המדליות נעשו בלי אריק. הן נעשו באהבה והתמדה, בעזרת רצון שלי. פה אני מקבל את הקרדיט הגדול ביותר מפונטי.

"מעולם לא דרסתי מישהו ולעולם לא הסתכלתי על מישהו מלמעלה. אלו הדברים שאיתם אני חי ואלו הערכים שגדלתי עליהם. אני מקווה שאריק ישמע את הדברים האלו ויבין שמה שהוא עושה רע מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully