וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת בהפועל חיפה לגבי חזרתו של אושרי רואש לאימונים

30.11.2016 / 8:50

כץ סיפר למקורביו שהבלם צפוי להינזף ולחזור, כהן יעדיף שיתאמן בנפרד. מלול: "מחכים שזה ייפתר". יממה אחרי שהסדיר החובות לשחקנים: ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו הכניסה לבעלים כחצי מיליון שקל

אושרי רואש והישאם כיאוון שחקני הפועל חיפה (משמאל). אדריאן הרבשטיין
הסאגה נמשכת. רואש/אדריאן הרבשטיין

יממה בלבד אחרי שהחליט להשיב לשחקנים את החזרי הנסיעות שלהם מהעונה שעברה, בעלי הפועל חיפה יואב כץ קיבל מענק שמן יחסית עבור ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, כשהבטיח לעצמו סכום נאה של מעל חצי מיליון שקלים. העפלה לגמר הגביע תכניס לקופה של הפועל חיפה כמיליון שקלים בסך הכול, בניכוי ההוצאות כמובן.

החלוץ שלומי ארבייטמן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובמועדון חוששים שייעדר לתקופה מסויימת. ענר שכטר שהחליף אותו ומהראן לאלה שנכנס מאוחר יותר אמנם כבשו, אבל את ההצגה גנב דווקא חנן ממן, שמקבל שבחים על יכולתו העונה. "הבישול שלו ללאלה לא מלמד רק על איזה שחקן הוא, אלא גם על כך שחזרה לו שמחת החיים", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא:

גורם: "לקרוא למאמן אפס? רואש גמר פה". כץ: "הם יסתדרו"
אושרי רואש הגיע לאימון הפועל חיפה, אלי כהן אסר עליו להתאמן
שחקני הפועל חיפה מחו, כץ פרס חובות מהעונה שעברה לתשלומים

שחקן הפועל חיפה חנן ממן. אדריאן הרבשטיין
"כוכב כדורגל". ממן/אדריאן הרבשטיין

שיחת היום בקבוצה עוסקת כמובן בסאגת אושרי רואש, עליה פורסם בוואלה! ספורט. כזכור, מספר מצומצם של אוהדים הניפו שלט תמיכה בשחקן וקראו למאמן אלי כהן להתפטר. כץ יקבל החלטה בעניין, כשעל פי שיחות עם מקורביו ההערכה היא שהוא יסתפק בנזיפה ויורה להחזיר את השחקן לאימונים. כהן לא מעוניין בו כחלק מהסגל וייתכן שתיווצר בעיה בנוגע אליו, כשבצוות המקצועי לא יאפשרו לו להיות חלק מהסגל בעתיד ועשויים להורות לו להתאמן בנפרד משאר השחקנים. "השחקנים בעיקר מתנתקים, משתדלים לא להיכנס לדברים אישיים. אין ספק שאנחנו מחכים שזה ייפתר", התייחס דור מלול לסאגה המתמשכת. "זאת לא החלטה שלנו ולא דברים שנוגעים לנו. אין ספק שקרה משהו שלא צפינו אותו. קורים גם דברים יותר חמורים. מבחינת השחקנים הכול בסדר". אחד השחקנים הוסיף: "אם רואש יחזור לסגל, קשה לי להאמין שהשידוך בין אלי ליואב ימשיך הרבה זמן".

המגן סיכם את שני המשחקים כשאמר: "המפגש הראשון היה די מוחץ, בשני נכנסנו ללחץ. היו להפועל תל אביב הזדמנויות להגדיל את היתרון, אבל במחצית השנייה השתלטנו על המשחק וזה קצת הרגיע את הרוחות. הפועל תל אביב לא הגיעה כמעט למצבים במחצית השנייה. המטרה הייתה לעבור לשלב הבא. מה לוקחים לליגה? את הנקודות מהמשחק בשבת, הרבה ביטחון ושחקנים מחוברים. המשחק בקרית שמונה מאוד קשה. הבישול של חנן ממן? הוא כוכב כדורגל". ז'וליו סזאר ולירן סרדל ספגו פציעות קלות ואמורים להיות כשירים למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully