וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה מחו, כץ פרס חובות מהעונה שעברה לתשלומים

29.11.2016 / 11:35

עוד סאגה אצל האדומים מהכרמל: אחרי התלונות של השחקנים, הבעלים העביר תשלום ראשון בגין החזרי נסיעות. כץ שוקל להסתפק בנזיפה וקנס, אלי כהן דורש שרואש יעזוב את הקבוצה לאלתר

סוף לסאגה הארוכה בהפועל חיפה: אחרי שמחו בגין אי תשלום חלק משכרם, שחקני הקבוצה קיבלו אתמול (שני) מקדמה בגין חובות מהעונה שעברה. מדובר בחוב הנאמד בכ-200 אלף שקל לכלל השחקנים, בגין החזרי נסיעות אותם לא שילם כץ עד כה. כץ החליט לחלק את החוב לתשלומים והעביר תשלום אחד מתוך שניים, כשאת התשלום השני הוא מתכוון להעביר בשבועות הקרובים. על פי השחקנים, כל אחד מהם אמור לקבל סכום כולל של עד 15 אלף שקל בגין נסיעות, כשהסכום משתנה בין שחקן לשחקן. "חיכינו לכסף הזה כמעט חצי שנה. ברגע שהבינו שאנחנו מלוכדים, הכסף הגיע", אמר הבוקר אחד מנציגי השחקנים. כעת ממתינים השחקנים לתשלום השני.

בנושא אחר, כפי שפורסם בוואלה ספורט, הבעלים יואב כץ התבקש להכריע בסוגיית הבלם אושרי רואש ונוטה להשאירו בקבוצה, כשההערכה היא שיסתפק בנזיפה ובקנס בגין העימות עם אלי כהן. הבעיה, על פי גורמים במועדון, היא שכהן דורש לשחרר את השחקן לאלתר ואם יוחלט שיישאר אין לו כוונה להשתמש בו במהלך העונה. כץ לא מעוניין שרואש יעזוב ובשלב זה לא מאשר שיתאמן בנפרד מחבריו, כפי שבצוות המקצועי שוקלים לעשות. "אלי לא רוצה את רואש בסגל, לא מבחינה מקצועית ולא מבחינה חברתית", סיפרו אתמול במועדון.

עוד בנושא

21:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב: כהן יעלה עם המחליפים, שוינפלד יפתח?

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יישאר? רואש/ברני ארדוב

"אחרי מה שאושרי אמר לשחקנים, ואחרי מה שאלי הודיע בעקבות הדברים שהשמיע, כנראה שאין דרך חזרה", סיכם אחד השחקנים. "לאלי לא יהיה נעים להסתכל לשחקנים בעיניים אם אושרי יחזור לסגל. יואב חייב למצוא פתרון שלא יפגע באף אחד, אחרת המתיחות הזאת תשפיע על הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully