וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל תל אביב: כהן יעלה עם המחליפים, שוינפלד יפתח?

עם יתרון מבטיח של שלושה שערים מהמשחק הראשון, המארחת רוצה להעפיל לחצי הגמר גביע הטוטו (שלישי, 21:00, ערוץ 58). מנגד, לוזון צפוי לתת דקות למספר שחקני נוער וגם לשחקן שתבע שחרור מהמועדון

רבע גמר, גומליןמחצית29/11/2016
הפועל חיפה
    0
      הפועל תל אביב
      ברני ארדוב

      הפועל חיפה:

      ללא אושרי רואש, שמושעה עד מתן ההחלטה בעניינו, בהפועל חיפה בונים מחר, בגומלין של רבע גמר גביע הטוטו (21:00, האיצטדיון בחיפה), בעיקר על המחליפים. לקבוצה של אלי כהן יתרון גדול של 3:0 מהמשחק הראשון (הישאם כיוואן, וצמד של חנן ממן) ועל פי האימון נראה כי כהן מתכוון לעלות עם רוב השחקנים המחליפים שלו. רובי לבקוביץ' יפתח בשער על מנת לתת מעט מנוחה לפיט פלטהאוזן. בעמדת המגן השמאלי יש למאמן בעיה, כיוון שמחליפו של חיים מגרלשווילי מיקי יאזו פצוע. את מקומו יתפוס אוהד אלבוליה שרשם העונה שבע הופעות בהרכב של קבוצת הנוער. לירן סרדל, סער פדידה ועידן גולן יקבלו הזדמנות.

      הפועל תל אביב:

      האדומים יגיעו למפגש השני בשמינית גמר גביע הטוטו פצועים, חבוטים ובלי יותר מדי עניין במשחק. עם זאת, השחקנים הפתיעו את המאמן גיא לוזון כשביקשו לשחק מחר, אך האחרון לא מתכוון לעלות עם הרכב חזק. לוזון צפוי לתת למספר שחקני נוער לפתוח, כשגם ארון שוינפלד, שתבע שחרור מהמועדון, עשוי להיות ב-11. בהפועל הבהירו כי בליגה הוא לא ישחק, אבל מחר, כשהמשחק צפוי להיות לפרוטוקול בלבד עבור האדומים, הוא יקבל דקות. רז שלמה, איציק שלומייסטר ואיברהים ספורי אמורים לקבל את חולצת ההרכב, יחד דודו ביטון. עמרי אלטמן ועופר ורטה יקבלו מנוחה.

      מאמן הפועל חיפה אלי כהן. ברני ארדוב
      רוטציה. אלי כהן/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: שלומי בן אברהם
      אצטדיון: חיפה

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully