וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם: "לקרוא למאמן אפס? רואש גמר פה". כץ: "הם יסתדרו"

27.11.2016 / 7:43

סערה בעקבות העימות עליו פורסם בוואלה! ספורט: בעלי הפועל חיפה חותר לפיוס, המאמן החליט: הבלם לא בתכניות. אביו של רואש: "כהן הוא זה שקילל". עימות בין פלטהאוזן לבלם: "סתום את הפה"

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
סיים את דרכו? אושרי רואש/ברני ארדוב

במהלך השבוע ריחף עניין פיטורי אלי כהן מעל המשחק מול מכבי פתח תקוה, אלא שאחרי הניצחון 1:2 אתמול (שבת), אז פרק המאמן לא מעט תסכול בחדר ההלבשה, בהפועל חיפה חזרו להתעסק בכל מה שלא קשור בכדורגל. במועדון עסקו בעימות עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בין המאמן אלי כהן לבלם אושרי רואש, שאמור לעמוד בפני ועדת משמעת במהלך השבוע. ואם העימות הזה לא מספיק, הלילה נודע כי הבלם התעמת גם עם השוער פיט פלטהאוזן, באירוע שהוביל כמעט למגע פיזי. עדיין לא ברור האם הבלם יגיע לאימון.

נתחיל עם העימות הראשון. כזכור, על פי הפרסום לאחר המשחק הודיע אלי כהן לרואש שהוא לא יישאר בקבוצה, זאת לאחר שהבלם הטיח בו דברים קשים, חלקם לעיני השחקנים ההמומים. לטענת עדי שמיעה, רואש פנה לכהן ואמר לו: "מה שהיה עד עכשיו נגמר, מעכשיו תראה פה אושרי רואש חדש בהפועל חיפה. אתה אפס, לא תהיה פה יותר ואני אהיה פה". מיד לאחר מכן, כך סיפרו השחקנים, הסתובב אליהם רואש וקרא לעברם: "אם לא יהיה לי פה טוב, לאף אחד לא יהיה כאן טוב". בסביבתו של רואש דחו אתמול את הגרסה וטענו: "אלי כהן צעק בחדר ההלבשה 'אני נשבע לך, אתה לא תהיה פה'. הוא זה שקרא לו אפס. אושרי רצה להבין מה מצבו בקבוצה וביקש הבהרות בעקבות שיחה שהייתה להם לפני שבועיים. כשאלי כהן שמע את זה, הוא אמר לו: 'אתה חושב שאתה גבר?'. משם זה גלש לצעקות".

שחקן בקבוצה אמר: "רואש גמר את הסיפור שלו בקבוצה, אלי לא יכול להמשיך כששחקן קורא לו אפס בנוכחות שחקנים. יואב חייב לעשות מעשה, משהו. אי אפשר ככה. איך דבר כזה שמאמן סופג קללות משחקן עובר בשקט? אם הוא טוען שאלי התחיל, שיעניש את המאמן. אבל שיעשה משהו. אתה יודע מה יהיה השבוע באימונים? הכול יתפוצץ לנו שוב בפרצוף". כך או כך, כהן החליט כי הבלם לא בתכניות שלו וגם אם כץ יחליט שהוא נשאר, הוא כנראה לא יתלבש במשחקים הקרובים. גורמים בהנהלה סבורים שכהן אף עלול לעזוב ביוזמתו אם רואש יישאר.

אביו של השחקן, דוד רואש, הוציא הלילה הודעה בה נכתב: "בסיום המשחק אמש ניסה אושרי לקיים שיחה פרטית ולגיטימית עם מאמן הקבוצה אלי כהן, בה רצה כקפטן להבין את פשר מעמדו במצבת השחקנים. אלי כהן בתגובה החל בצעקות, גידופים, קללות ואיומים תוך כדי שהוא משתף בדבריו את כל אנשי המועדון שנכחו. אני מצר על כך שלשם נגררה שיחה לגיטימית מצד אושרי אבל עוד יותר מצר על הדרך המסולפת בה בחר המאמן להדליף את שכביכול קרה. אני תמה כיצד בגרסתו של אלי כהן הפך המאיים למאויים, המקלל למקולל כשמר כהן מציג עצמו כשה תמים בעוד אושרי מוצג באור שלילי כשהוא מצא את עצמו בסיטואציה שלא היה מוכן אליה כשכל מטרתו של המאמן היא להשפיל את בני לעיני כל. מן הראוי שהאמת תצא לאור ושכולם ידעו מה באמת התרחש אמש בחדר ההלבשה של הפועל חיפה ולא את הגרסה הדימיונית שאלי כהן דבק בה".

עוד בנושא:
הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה, שקופחה על ידי השופט
אושרי רואש לאלי כהן: "אתה אפס", המאמן בתגובה: "אתה גמרת פה"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
"אסור לו להסכים שאושרי יישאר". אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

בנוגע לעימות השני, שחקנים סיפרו כי רואש נראה עצבני לאחר המשחק ומי שבחר לפנות אליו היה לא אחר מהשוער פיט פלטהאוזן. ההולנדי אמר לו: "אתה תחגוג פה כמו כולם כשאנחנו מנצחים". רואש הגיב: "סתום את הפה, אתה אל תתערב". שחקנים סיפרו כי הדבר כמעט גלש לעימות פיזי, אולם הם דאגו להפריד בין הנצים.

כהן פרק תסכול של תקופה ארוכה, במהלכה הוא שמע כי כץ שוקל לפטר אותו. לאור העימות הזה, נראה כי רואש יגיע לשיחת הבהרה. "כהן לא רוצה את אושרי יותר בקבוצה. יואב כץ יצטרך להחליט מה עושים". כץ הגיב על הסיפור ואמר לוואלה! ספורט: "אחרי הפסד והרבה פעמים אחרי ניצחון יש התפרצות רגשות, חבל שזה קורה. מה שאני לוקח זה את הנקודות ואת ההקרבה של השחקנים, המלחמה והנחישות בעשרה שחקנים ועבודת צוות מצוינת. אני מעדיף להתרכז בדרמה במגרש, לא מחוצה לו. לגבי אלי ואושרי, אני מאמין שהם יסתדרו יחד בסופו של דבר".

ביום שישי קיים כץ שיחת מוטיבציה עם השחקנים באמצעות הסקייפ, אולם מאוחר יותר הודיעה הפועל חיפה על יוזמה חדשה של הבעלים: במועדון תפרו פיסת בד לחולצות ובה נכתב: "האמן בעצמך, האמן בקבוצה, הפוך את הבלתי אפשרי למציאות". הסלוגנים תורגמו גם לאנגלית, ערבית ופורטוגזית. "זאת הייתה יוזמה שלי", סיכם כץ. "אתה מדבר עם שחקנים לפני המשחק ומנסה להחדיר מוטיבציה באמצעות הסקייפ, אבל אחרי 20 דקות זה מתאדה באוויר. כאן יש לך משהו שהוא מאוד מוחשי, שהולך איתם כל המשחק. זה משהו שיזכרו כל הזמן".

"אני יכול להבין למה במכבי פתח תקוה כועסים, אבל גם נגדנו טועים", סיכם חנן ממן. "בכדורגל זה מתאזן, אני שמח שהיום זה היה לטובתנו. זאת אולי גניבה גדולה, אבל בסופו של דבר זה עניין של פרנסה וכבוד. אלי כהן ספג את כל הביקורות, הוא מקבל בראש כי ככה זה, לא מחליפים את כל השחקנים אלא מבקרים את המאמן. אחרי הביקורות הקשות, אני שמח שניצחנו. הניצחון הזה מוקדש לקהל. אנחנו רוצים שיהיה קצת רגוע במועדון, ליהנות ממה שאנחנו עושים. אם אני ומקסים יכולים לשחק יחד? אין סיבה ששחקנים טובים לא ישחקו יחד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully