וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש לאלי כהן: "אתה אפס", המאמן בתגובה: "אתה גמרת פה"

26.11.2016 / 20:04

בלגן גדול בהפועל חיפה למרות הניצחון: הבלם תקף מילולית את המאמן לעיני כל השחקנים בחדר ההלבשה, כהן צעק עליו בחזרה. זעם במכבי פתח תקוה על השופט, לוזון: "בחיים זה לא קרה לי"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
עימות חריף עם אושרי רואש. כהן/אדריאן הרבשטיין

אחרי תקופה מאוד לחוצה, השיגה הערב (שבת) הפועל חיפה ניצחון ליגה יקר, 1:2 על מכבי פתח תקוה וברחה מעט מהקו האדום. האדומים ביצעו מהפך ואחרי שער יתרון מוקדם של לירוי צעירי (5), נהנו משערים של ז'וליו סזאר (17) וחנן ממן (52) ושמרו על הניצחון למרות הרחקתו בדקה ה-45 של אדילסון. גם השופט יגאל פריד סייע לחיפאים, לאחר שפסל שער חוקי של גיא מלמד ולא העניק שער ברור לאליסון דוס סנטוס, לאחר שהכדור חצה את קו השער במלוא היקפו.

בסיום המשחק אירע עימות חריף בחדר ההלבשה של הפועל חיפה. הבלם אושרי רואש קילל את המאמן אלי כהן בנוכחות כל השחקנים. לדברי גורמים בקבוצה מיד לאחר התקרית, כהן ארז את חפציו תוך כשהוא צועק בחזרה על רואש: "אתה גמרת פה, אתה לא תהיה פה". שחקן בקבוצה אמר: "רואש עשה טעות גדולה, גם ככה אלי כהן לא מחזיק ממנו והוא רק נתן לו לגטימציה להחלטה של אלי כהן מתחילת העונה".

לטענת עדי שמיעה, רואש פנה לכהן ואמר לו: "מה שהיה עד עכשיו נגמר, מעכשיו תראה פה אושרי רואש חדש בהפועל חיפה". לאחר מכן הטיח הבלם במאמן: "אתה אפס, לא תהיה פה יותר ואני אהיה פה". מיד לאחר מכן, כך סיפרו השחקנים, אמר רואש: "אם לא יהיה לי פה טוב, לאף אחד לא יהיה כאן טוב". בסביבתו של רואש טענו בתגובה: "אלי כהן הוא זה שקרא לו אפס. הוא בסך הכל ביקש הבהרות בנוגע למצבו בקבוצה".

לאחר מכן המאמן זעם ועזב את המקום בלי להתראיין. לא ברור מה יהיו השלכות האירוע, אך ייתכן כי רואש יעמוד לוועדת משמעת בהמשך השבוע ונראה כי הקרע בין השניים, שהחל בתחילת העונה כאשר המאמן לא רצה את הבלם, עולה מדרגה.

כהן, שלאחר שער היתרון של האורחים שמע את הקהל קורא לו להתפטר, השתולל בדרכו לחדר ההלבשה. כהן הוריד את המעיל, השליך אותו לרצפה ובעט בחפץ שניצב לפניו, כשהוא פורק תסכול של תקופה ארוכה. "הוא מאוד רצה לנצח הערב", אמרו בחיפה.

עוד בנושא:

בזכות השופט: הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה אדומה/אדריאן הרבשטיין

כהן המאושר אמר בסיום: "היה כאן מתח במשך 45 דקות. אני לוקח מהמשחק הזה את הלחימה והמאמץ, זה לא היה משחק טוב שלנו. אני שמח על שלוש הנקודות. לא עבר עליי שום דבר בשבוע האחרון, הדיבורים האלה סביבי הם מתחילת העונה. הובסנו בשבוע שעבר מול הפועל באר שבע, השחקנים היו עם הראש למטה השבוע, ידעתי שנצטרך להרים את עצמנו".

עוד הוסיף כהן: "הדבר החשוב ביותר הוא לנצח אחרי תבוסה. ניצחנו קבוצה טובה, אגרסיבית ולוחמת כמו מכבי פתח תקוה. האמנתי במחצית שאפשר לנצח, ידעתי שהם ילכו עם כל הכלים קדימה ויהיה אפשר לכבוש. הניצחון הזה נותן ביטחון, יש לנו קבוצה טובה. אנחנו לא יודעים לתרגם את היכולת שלנו לתוצאות, אני מקווה שאם נשחק יותר טוב אז גם נביא תוצאות".

חנן ממן הוסיף: "זה ניצחון חשוב וקשה, לנצח בעשרה שחקנים זה לא פשוט. אנחנו שמחים ועם הפנים קדימה. עשינו את ההפרדה. אנחנו דואגים לתושבי חיפה והסביבה. ברגע שאמרו לנו שהמשחק התקיים כרגיל, התעסקנו בזה. במועדון תמיד יש דיבורים על מאמנים לאורך השנים. לא ניצחנו הרבה זמן ובעשרה שחקנים, אין יותר מתוק מזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. אדריאן הרבשטיין
במכבי פתח תקוה כועסים, דווקא רפואה נשאר רגוע/אדריאן הרבשטיין

במכבי פתח תקוה, כצפוי, זעמו על השופט יגאל פריד. "קוויאר כבש, דוס סנטוס כבש, ממן כנראה היה בנבדל. אם את כל זה הוא לא ראה, שלא ישפוט יותר". אבי לוזון אמר ש"בחיים לא קרה לי דבר כזה ששופט פסל לנו שני שערים במשחק אחד. גם הגול של מלמד היה חוקי".

המאמן קובי רפואה היה יחסית רגוע: "אני לא רוצה לדבר על השיפוט, כי כל רגע שנדבר על השיפוט אז נהלל את השופט. בלי קשר לשערים שפסלו לנו, הגענו להרבה מצבים והחמצנו. לא הצלחנו להבקיע, הם עקצנו אותנו. זה היה המשחק הכי קל שלנו העונה, והפסדנו בו. יכולנו להביס אותם, ובסוף הפסדנו. זה חלק מהכדורגל. זה לא נעים ונמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully