וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אני לא שחקן שעולה מהספסל וישר מתחיל להפציץ"

29.11.2016 / 9:22

גארד מכבי תל אביב סוף סוף הצטיין בניצחון על קרית גת: "מה שתלוי בי תלוי בי, עכשיו זה יותר קיצוני. אני משחק פחות, אבל כששיחקתי השנה הייתי אחלה". צירבס: "מתקדמים למקום אליו מכוונים"

one

לאחר הניצחון המרשים ביוון על אולימפיאקוס והרצף החיובי ביורוליג, מכבי תל אביב המשיכה אמש (שני) במומנטום כשהביסה את מכבי קרית גת בתוצאה 67:91. קרית גת עוד היתה במשחק ברבע הראשון אך יכולת טובה במחצית הראשונה של אנדרו גאודלוק וגל מקל העניקה את השליטה לצהובים.

עוד בנושא

שולטים בליגה: מכבי תל אביב גברה על מכבי קרית גת 67:91
רמי הדר על גל מקל: "צריך סבלנות, תחרות פנימית זה טוב"

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אייל שולמן שחקן מכבי קרית גת. מגד גוזני
עוד בשורה חיובית לקבוצה. מקל/מגד גוזני

מייק צירבס סיכם: "אנחנו ממשיכים להתקדם לאן שאנחנו רוצים ולהשיג חלק מהמטרות שלנו, זו הדרך שאנחנו רוצים לשחק על המגרש. חשוב לנו להציג בכל משחק אינטנסיביות למשך כל 40 הדקות".

על גל מקל אמר צירבס: "חשוב שכל השחקנים יהיו מעורבים בקבוצה. יחד עם זאת, התאמנו חזק והוא הגיע מוכן לשחק וזה בא לידי ביטוי במשחק שלו. עכשיו יש את הטורקים ועוד משחק חשוב. נתחיל להתכונן למשחק הזה כמו שצריך". צירבס התייחס למשחקי נבחרתו ואמר ש"מצפה בקוצר רוח לשחק מול ישראל, זה יהיה מעניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מקל: "דיברתי עם רמי על דברים שדי ברורים לי. הוא הסביר לי את הסיטואציה מבחינתו, לא משהו שלא ידעתי. אני פה בשביל הקבוצה ורעב מתמיד"/מגד גוזני

מקל, שסיים את המשחק עם 13 נקודות, 9 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, נבחר ל-MVP אמש וסיפר על התקופה הקשה שעברה עליו: "איך ההרגשה? כיף, לא שיחקתי הרבה זמן. אני יכול לשלוט על מה שבידיים שלי, שמח שמול קרית גת היה טוב. עבר אולי חודש מאז ששיחקתי. אם הגעתי רעב? אני תמיד רעב.

"מה שתלוי בי תלוי בי, עכשיו זה יותר קיצוני. אני פחות משחק ממה שאנחנו רגילים. בסיטואציה כזו ובקבוצה כזאת אני צריך להיות מוכן ולעלות רעב בכל רגע נתון, לתרום ולעזור. אני אותו שחקן, גם השנה ברגעים ששיחקתי הייתי אחלה. מבחינתי אני שחקן שפחות עולה וישר עולה ומתחיל להפציץ, אני לא כזה. ואף פעם לא הייתי כזה. מתי שקוראים לי אני משתדל להיות מוכן במקסימום. זה לא פשוט להישאר חד ככה. אבל זה התפקיד שלנו בתור שחקנים. ברור שכל שחקן שלא משחק לא מרגיש טוב עם זה, אבל אני מקצוען ובא להיות מוכן".

מקל הוסיף: "לא יודע אם המשחק הזה הוא סימן דרך עבורי. היו הרבה סימני דרך העונה הזו. דיברתי עם רמי על דברים שדי ברורים לי. הוא הסביר לי את הסיטואציה מבחינתו, לא משהו שלא ידעתי. אני פה בשביל הקבוצה ורעב מתמיד". לשאלה אם ביקש או שקל לעזוב את הקבוצה השיב השחקן: "לא חשבתי לעזוב, ממש לא". על המשחק עצמו אמר מקל: "התחלנו קצת רדום. דיברנו על זה בחדר ההלבשה שבמשחקים האלה צריך אופי, ריכוז ורצון".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully