וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מאוהדי בית"ר גידפו, רן בן שמעון: "זה מאוד לא נעים"

28.11.2016 / 23:20

כוחות יס"מ נקראו לפזר את השחקנים בשלום, המאמן וגם טביב חטפו קללות. רב"ש: "יש לי מערכת יחסים טובה עם הבעלים". איינבינדר: "מאוכזבים". המועדון יעמוד לדין בגין קריאות גזעניות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הפסידה הערב (שני) 1:0 לבני סכנין משער של רמזי ספורי בדקה ה-86. הקבוצה של רן בן שמעון ממשיכה להתרחק מהצמרת לאחר איבוד הנקודות, והיא בהחלט יכולה לצאת מאוכזבת לאחר שהגיעה למספר הזדמנויות. לאחר השער המאוחר וההפסד, אוהדי הקבוצה קראו למאמן להתפטר. נוסף על כך, חלק גדול מאוהדי בית"ר ירושלים קראו קריאות גזעניות לעבר אוהדי בני סכנין כולל "מוחמד מת" והמועדון צפוי לעמוד לדין. הדברים נרשמו בדו"ח השיפוט והקבוצה צפויה לעמוד לדין בעקבות זאת. בסיום המשחק מאות אוהדים המתינו מחוץ לטדי וגידפו את המאמן ואת השחקנים, כשכוחות יס"מ נקראו למקום כדי לסייע לשחקנים להתפזר בשקט.

עוד בנושא:
בזכות גול אדיר של ספורי: בני סכנין ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים
אבוקסיס: "צריך יומיים לחשוב על העתיד שלי". הנהלת סכנין בהלם
מאות מאוהדי בית"ר ירושלים גידפו, רן בן שמעון: "זה מאוד לא נעים"
הדילמה של אבוקסיס, הזר שכולם רוצים: הטופ והפלופ של המשחק

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
איזה דיכאון. עידן ורד/ברני ארדוב

בסיום המשחק, אמר בן שמעון: "זה קשה אך נעבור את זה. אי אפשר להסתכל על האירוע מהזווית האישית, יש בעיות קצת יותר עמוקות מיום ההולדת שלי. אני מחכה שסוף סוף נבקיע במצבים שאנחנו מגיעים אליהם. אני לא יכול להגיד על מישהו אחד שלא נתן את המקסימום, ואין ברירה אחרת מלבד לחכות שהדברים ייכנסו. אנחנו קבוצה טובה, שיחקנו טוב היום, הנעת הכדור הייתה טובה, אבל את מי זה מעניין? צריך לנצח".

"אפשר לקחת נקודות נגד כל קבוצה בכל מגרש, אולי דווקא במשחקים בהם נוכל לשחק כדורגל, ניקח נקודות. אני מתקשה להבין איך הפסדנו בלי שהקבוצה השנייה עברה פעם אחת את החצי. הם שיחקו עם שישה בהגנה. אני לא מתלונן עליהם, הם באו ועשו את מה שעשו וניצחו".

על הקהל, שקילל אותו וקרא לו להתפטר, אמר המאמן: "זה מאוד לא נעים, אבל הקהל הזה הוא הנכס הגדול ביותר של בית"ר ירושלים. הם יכולים לקרוא מה שהם רוצים. הייתה פה קבוצה להוטה מאוד לנצח, השחקנים רצו לנצח. כל הפסד הוא כואב והפסד לסכנין כואב עוד יותר בבית"ר ירושלים, אבל אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. המשחק נגמר לפני 10 שניות, יש לי מערכת יחסים טובה עם אלי טביב, אני מדבר איתו על בסיס יומיומי וכך יהיה בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול ניר לקס שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
אכזבו את האוהדים שלהם. איינבינדר/ברני ארדוב

קשר בית"ר דן איינבינדר: "אנחנו מאוכזבים מאוד ואפשר להבין את זה. טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק, אבל זה מאכזב, במיוחד כשאתה נמצא בצד המפסיד. גם אחרי הפנדל שלא קיבלנו, ייצרנו מצבים טובים לכבוש שערים ולא עשינו את זה. אני חושב שהיום הגענו למצבים מסוכנים, יכולנו לכבוש לפני השער של סכנין וגם אחרי השער הזה. אני חושב שהיום שיחקנו הרבה יותר טוב, רצינו מאוד לשמח את הקהל ולחזור למסלול הניצחונות. לא עשינו את זה, אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו צריכים להבין שאנחנו בית"ר ירושלים, זה מועדון גדול. יש פה קבוצה טובה, אנחנו צריכים להתחיל להראות את זה. אנחנו מאוכזבים מאוד, אני בטוח שהקהל מאוכזב מאוד.

"אני בטוח שיהיה שבוע לא קל, אבל זה הכדורגל. נצטרך להשתפר ולעשות את המקסימום. אנחנו צריכים הרבה יותר שקט ויותר איכות בחלק ההתקפי, איך ליצור יותר מצבים ולשמור על שער נקי. לא כבשנו היום וספגנו משתי בעיטות אולי. סכנין התגוננה עם 11 שחקנים, לצערי אנחנו בתקופה לא טובה אבל אולי היכולת נותנת עידוד. אנחנו צריכים שקט, כל אחד עם עצמו, להאמין שבעצמו ולהחזיר את הקהל שלנו להיות מאחורינו. זה מאכזב מאוד, רצינו לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה, אבל היופי בכדורגל שתמיד יש את השבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully