וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "צריך יומיים לחשוב על העתיד שלי". הנהלת סכנין בהלם

28.11.2016 / 23:01

המאמן לא הסתיר את האפשרות שיעבור לבני יהודה: "יש כמה דברים אישיים". בהנהלת הקבוצה שוקלים להתלונן נגד הזהובים. מבני יהודה נמסר: "לא נעשתה פנייה". דובר סכנין: "לא עמדנו בהמנון, כי קיללו 'שיישרף לכם הכפר'"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני סכנין רשמה הערב (שני) ניצחון 0:1 גדול בטדי בזכות שער עצום של רמזי ספורי בדקה ה-86, אבל שריקת הסיום הולידה סערה חדשה: יוסי אבוקסיס הצהיר כי הוא שוקל בחיוב את ההצעה מבני יהודה, וכי "אני זקוק לכמה ימים כדי לקבל החלטה".

"הנושא שלי עם בני יהודה הוא רגיש מאוד, יש פה עוד נושאים", אמר. "אני צריך לחשוב בימים הקרובים מה אני עושה. אני אוהב מאוד את בני סכנין, נותנים לי פה כבוד כמו שלא קיבלתי באף קבוצה אחרת. אני צריך לחשוב על זה ואני לא אומר שום דבר בצורה החלטית. אני אוהב מאוד את האנשים בסכנין כי האנשים נותנים לי פה המון כבוד ואני חייב להם הרבה על זה. אני צריך יום או יומיים לחשוב על העתיד שלי עכשיו, יש כמה דברים אישיים מאוד אצלי. אני רק רוצה ללכת ולהודות לשחקנים על משחק גדול מבחינת לחימה. מגיע לנו הניצחון הזה. 100% מההוראות הטקטיות מולאו, אני מסופק כמאמן".

הנהלת סכנין קיבלה בהלם את ההצהרה של אבוקסיס כאשר במשך השבועות האחרונים הכחיש המאמן בפניהם את העניין. "אני לא שמעתי אותו אומר את זה. זה מפתיע ומדהים אותי אם זה נכון", אמר מנכ"ל המועדון חאלד (דוכי) קאסום. "אני חייב ללכת לברר את העניין מולו ובמה מדובר".

עוד בנושא:

בזכות גול אדיר של ספורי: בני סכנין ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים
מאות מאוהדי בית"ר ירושלים גידפו, רן בן שמעון: "זה מאוד לא נעים"
הדילמה של אבוקסיס, הזר שכולם רוצים: הטופ והפלופ של המשחק

עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
"מגיע לספורי". שחקני סכנין בטירוף/ברני ארדוב

בסכנין כבר יש כאלה שזועמים על הנהלת בני יהודה ואם יתברר שאבוקסיס עוזב לקבוצה משכונת התקוה אחרי שכבר קיבל פנייה בסכנין יגישו תלונה בהתאחדות ובמנהלת נגד בני יהודה. "אנחנו עוד בהלם לגבי מה שיוסי אמר", אמר גורם בהנהלה. "אם זה נכון בני יהודה עברה על כל החוקים ואנחנו נדרוש שהיא תיענש על כך".

תגובת בני יהודה: "הנהלת בני יהודה מבקשת להבהיר שלא נעשתה כל פנייה ליוסי אבוקסיס. אנו לא פונים למאמנים או שחקנים תחת חוזה".

על הניצחון אמר אבוקסיס: "כן, אני מתקשה לעכל את הניצחון. עשינו פה ניצחון גדול. מבחינה הגנתית היינו כמעט מושלמים היום, מבחינה התקפית היה חסר לנו קצת, אבל לא נהיה חזירים. היה שער ענק, מגיע לרמזי השער הזה. הוא פתח את העונה לא טוב והוא בשיפור מתמיד. כל הכבוד לכל השחקנים, נלחמו נהדר לאורך כל 90 הדקות. לבוא ולשחק כך נגד קבוצה טובה כמו בית"ר ירושלים, זה לא פשוט. אף אחד בסכנין לא הצהיר שאנחנו הולכים לפלייאוף עליון. עזבו אותנו שחקנים מצוינים, שחקני הכרעה. דיברו עלינו כקבוצה שיכולה לרדת ליגה. אני תמיד ארצה לנצח בכל משחק, אבל זה לא היה הכיוון שלנו. אם נעשה את זה, זה יהיה אדיר. אני חושב עכשיו רק על המשחק הבא. אנחנו צריכים לנצח קבוצות ברמה שלנו. אם נבוא נחושים כמו שהגענו היום, נוכל לעשות דברים יפים".

ביציאה מהמגרש נשאלו אנשי סכנין מדוע לא עמדו בהמנון בתחילת המשחק. הדובר מונדר חלאיילה אמר: "כש-6,000 אוהדים מקללים אותנו 'שיישרף לכם הכפר', אנחנו לא עומדים בהמנון. ברמת גן, בגמר הגביע עם 40 אלף איש, עמדנו. מחר נוציא הודעה מסודרת בעניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בני סכנין. ברני ארדוב
חגיגה אדומה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully