וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 2:4 את פיורנטינה, רק 1:1 ביתי לנאפולי

צמד של איקרדי ושערים של ברוזוביץ' וקנדרבה סידרו לנראזורי ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים. פאולו סוזה בצרות. הקבוצה של סארי לא ניצחה את ססואולו. ספרד: לאס פלמאס - בילבאו 1:3

one

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. בראשון, נאפולי שוב אכזבה וסיימה ב-1:1 ביתי מול ססואלו, מאוחר יותר הצליחה אינטר לנצח 2:4 את פיורנטינה.

נאפולי - ססואלו 1:1

הקבוצה של מאוריציו סארי עם משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון ונמצאת במקום השביעי בלבד עם 25 נקודות מ-42 אפשריות כשהפער מיובנטוס עומד על שמונה נקודות. מנגד, ססואלו עם נקודת חוץ מפתיעה וחשובה, שהרחיקה אותה שבע נקודות מעל הקו האדום.

נאפולי כבשה את הראשון בדקה ה-42. מארק האמשיק הכניס כדור עומק ללורנצו אינסינייה, שהשתחרר ובעט כדור נהדר שעלה, ירד, פגע במשקוף והלך פנימה, 0:1 לנאפולי. האורחת הצליחה לאזן עם שער נהדר בדקה ה-82. מרצלו גאצולה הגביה יפה מימין, גרגורי דפרל בעט מהאוויר לפינה וקבע 1:1 מפתיע.

שחקני אינטר חוגגים. GettyImages
שחקני אינטר חוגגים/GettyImages

אינטר - פיורנטינה 2:4

הנראזורי התאוששו מההפסד להפועל באר שבע בליגה האירופית עם ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים ועם רביעייה ראשונה שהם כובשים בסרייה A מאז 12 בדצמבר אשתקד, אז זה קרה מול אודינזה בחוץ. פיורנטינה עם הפסד ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים ופאולו סוזה עם כאב ראש רציני.

אינטר פתחה בבליץ מדהים והובילה 0:3 כבר אחרי 19 דקות. מרצלו ברוזוביץ' כבש ראשון בדקה השלישית אחרי שכדור שחזר אליו להגנה הסתיים בבעיטה נהדרת לחיבורים וזה 0:1. השני הגיע בדקה התשיעית. ציפרין טטרוסאנו הדף לא טוב כדור רוחב של איבן פרישיץ', אנטוניו קנדרבה הגיע ראשון והעניש, 0:2. מאורו איקרדי כבש את השלישי בדקה ה-19. קנדרבה הכניס לו כדור עומק והוא עבר בין שני שחקנים ובעט מקרוב פנימה את ה-0:3. הוויולה חזרו לחיים בדקה ה-37 כשכדור ארוך ויפה של מילאן באדלי מצא את ניקולה קאליניץ', שבעט פנימה, 1:3. פיורנטינה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-45 לאחר שגונסאלו רודריגס הכשיל את איקרדי כשזה נותר לבד מול השוער וספג אדום. למרות זאת הצליחה האורחת לצמק שוב. הפעם בורחה ואלרו מצא את יוסיפ איליצ'יץ', שבעט יפה מצד שמאל לפינה הקרובה וצימק ל-2:3. בדקה ה-91 כבשה אינטר את הרביעי כשהדיפה רעה נוספת של טטרוסאנו הגיעה לאיקרדי, שבעט מקרוב פנימה, 2:4.

* בספרד ניצחה לאס פלמאס 1:3 את אתלטיק בילבאו בבית. קווין פרינס בואטנג (40), פיגרה קבררה מומו (50) וג'ונתן ויירה (90) כבשו למנצחת, ראול גרסיה רק צימק (79). אריץ אדוריץ הורחק עם שני כרטיסים צהובים בדקה ה-74.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לואיס פיגו שחקן עבר של אינטר. GettyImages
לואיס פיגו האגדי קיבל כבוד מאינטר/GettyImages
מארק האמשיק שחקן נאפולי. GettyImages
האמשיק מאוכזב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully