וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גיורגי באטייב חתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות

28.11.2016 / 11:55

הקשר הרוסי (19), שהתאמן עם הקבוצה לאחרונה ועל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לסגל. גאלוביץ' ישוחרר בינואר, גם איבקוביץ' או ניבאלדו עשויים לעזוב. מונד האריך חוזה

גיורגי באטייב חותם בשורות מ.ס אשדוד, משמאל סוכנו ישראל אברג'יל. האתר הרשמי של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
מצטרף רשמית. בטאייב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס אשדוד

מ.ס. אשדוד מתחזקת בזר שישי. הבוקר (שני) חתם בקבוצה הקשר הרוסי גיורגי באטייב, שעל מועמדותו לאשדוד פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. באטייב הצעיר נחת באשדוד כבר לפני כחודשיים והתאמן במשך תקופה ארוכה, עד שהצוות המקצועי בראשות יוסי מזרחי ורוני אוואט החליט לצרפו. בטאייב, המשחק כקשר מרכזי, מצטרף גם בשל העובדה שאשדוד עדיין לא יודעת האם ומתי ישוב גדי קינדה לפעילות מלאה.

באטייב (19) גדל במחלקת הנוער של דינמו מוסקבה ובעונה שעברה היה בסגל של קבוצת הנוער של סטנדרד ליאז'. מאחר שמדובר בשחקן חופשי, ניתן לרשום אותו כבר עתה והוא צפוי לערוך הופעת בכורה כבר מחרתיים במשחק הגומלין של גביע הטוטו ברבע הגמר מול בני יהודה. הבוקר חתם השחקן על חוזה לעונה עם אופציה לשתיים נוספות באמצעות סוכנו ישראל אברג'יל. באשדוד מאוד התרשמו מהיכולות הפיזיות של השחקן ומעריכים כי בעתיד אף יצליחו להשביח ולמכור אותו לקבוצה אירופית.

בד בבד, דנים באשדוד בשחרור שחקנים זרים בחלון ההעברות של ינואר. נראה כי נינו גאלוביץ' ישוחרר בוודאות, כשהתלבטות קיימת לגבי סאשה איבקוביץ' וניבאלדו וקרוב לוודאי שגם אחד מהם יתבקש למצוא לעצמו קבוצה חדשה.

תום מונד, שהחזיק בחוזה עד סוף העונה הנוכחית, האריך בשנתיים נוספות את חוזהו בקבוצה

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד: זריהן סובל ממתיחה, דין דוד: "זה השער היפה בקריירה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully