וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: חם ברחבי הליגות האירופאיות, עמאשה תומך בבן זקן

מספרת אדירה במהלך האחרון של המשחק הביאה להפסד של זניט, הליגה הטורקית סיפקה שלושער ב-18 דקות, בהולנד נכבש השער המאוחר בתולדות הליגה. חלוץ ק"ש לשעבר כתב פוסט תמיכה במאמן המפוטר

צילום מסך

חם באירופה - מספרת אדירה הכריעה "על הבאזר", שלושער תוך 18 דקות, שער שוויון דרמטי בדקה ה-99

אירועים מעניינים מהליגות באירופה: ברוסיה, מספרת אדירה ממש מסף הרחבה של שחקן קרסנודאר טורניקה אוקריאשווילי הנחילה לזניט סנט פטרסבורג הפסד שני העונה. הקבוצה שביצעה מהפך בלתי נשכח מול מכבי תל אביב בליגה האירופית עמדה הפעם מצידו השני של המתרס, כאשר עלתה ליתרון בדקה ה-86 משערו של ארטיום דזיובה, אך ספגה שער שוויון בדקה ה-93 וירדה מנוצחת בסופו של דבר.

בטורקיה, פנרבחצ'ה הביסה 1:4 את ריזספור בחוץ ושבה למקום השלישי על חשבון גלאטסראיי. סיפור המשחק: החלוץ הסנגלי, מוסא סו, שכבש עד למחזור הנוכחי שער ליגה אחד, כבש שלושער תוך 18 דקות, והוביל את קבוצתו לניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות.

בהולנד, פיינורד עמדה בפני הפסד ליגה שני העונה ואיבוד הפסגה לאייאקס כאשר נקלעה לפיגור 3:1 בחוץ מול אוטרכט, אך ניצלה בזכות השער המאוחר בתולדות הליגה. ניקולאי יורגנסן כבש את שערו התשיעי העונה בדקה ה-90 ותשע דקות לאחר מכן, עמוק מאוד בתוספת הזמן, הסיט כדור קרן לראשו של מיכיאל קרמר, שהציל נקודה יקרה שש דקות לאחר שעלה מהספסל.

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים עם מוסא סו. רויטרס
מחצית חלומית. סו/רויטרס

בלאגן בטיסה של פריס סן ז'רמן

אירוע מוזר התרחש במהלך הטיסה של פריז סן ז'רמן שחזרה מבאזל בתחילת החודש. מנהל הסדרנים של המועדון, ניגש לטבח הראשי ונזף בו על כך שהכריך קיבל היה עם טונה ולא עם גבינה, והחל לצעוק עליו: "נמאס לי מהסנדוויצ'ים שלך! אני אהרוג אותך, אתה לא מכיר אותי, אני משוגע". לאחר מכן החלה מהומה באוויר וחילופי עלבונות בין הנוכחים. אחד מהפיזיותרפיסטים שנכחו במקום, הצליח להרגיע את הרוחות.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
מעדיפים גבינה? שחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

רגעי האימה של דויד ז'ינולה

דויד ז'ינולה בן ה-49 התראיין לתקשורת הבריטית וסיפר כיצד "איבד את חייו" למשך שמונה דקות בעקבות התקף הלב החריף שעבר במהלך משחק צדקה במאי האחרון. ז'ינולה השתתף במשחק צדקה בדרום צרפת כשלפתע התמוטט, בלע את הלשון והפסיק לנשום. הוא היה במצב של מוות קליני במשך שמונה דקות, עד שהפרמדיקים שביצעו בו החייאה, הצילו את חייו. לידיעה המלאה.

כדורגלן העבר, דויד ז'ינולה. AP
בין חיים למוות. דויד ז'ינולה/AP

השחקן שהחמיץ פנדל ופשוט ירד מהמגרש

יוסף איברהים, חלוצה של וואדי דגלה המכונה 'אובמה', פשוט לא היה יכול לשאת את החמצת הפנדל שלו בדקה ה-91 במצב של 1:1, עד שהוא ירד מיידית לחדר ההלבשה מרוב כאב. המאמן ההמום שלו נאלץ להקפיץ מחליף מהספסל שנכנס ללא חימום, אחרי שחבריו נותרו ב-10 שחקנים עד שהתבצע החילוף, אבל קשה שלא להזדהות עם האקט הנדיר של אובמה המתוסכל.

אלימות קשה בין אוהדי נירנברג לגרויטר פירט'

התאונה של ניימאר

ברצלונה מקווה לשבור את קללת אנואטה, אך כישורי הנהיגה של ניימאר עלולים להדאיג את האלופה. כוכב האלופה היה מעורב בתאונת דרכים עם הפרארי שלו, לתשומת ליבה של ריאל סוסיאדד - הברזילאי יהיה מוכן למפגש הערב.

אביה של הטניסאית התעלף ומת בזמן ששיחקה

דניאל סגואל, טניסאית צ'יליאנית בת 24, היתה בדרך לניצחון בגמר טורניר לאס קונדס בסנטיאגו, כשלפתע אביה החל לפרס ביציע. המשחק הופסק, ובאופן מדהים חודש לאחר פינויו של האב לבית החולים, שם נקבע מותו. לידיעה המלאה.

כשכריס האמפריז נכנס לנעליים של שאקיל אוניל

הנהג שהתהפך, שרד, וניצח את המירוץ

לורנס ואנת'ור כמעט קיפח את חייו כשהתהפך עם המכונית שלו במהלך מירוץ במקאו, ואחרי ששרד בדרך נס הצליח איכשהו גם לזכות במירוץ, מכיוון שהתחרות הופסקה בעקבות התאונה והתחדשה מאותה נקודה

מישהו יכול לחשוב על הסבר הגיוני לכך שקורט ראמביס שומר את כוס הקפה שלו בכיס?

זה איזי או ברלד?

הפיאסקו החדש של איזי שרצקי גרר הרבה הדים ברשת, קבלו את מיטב התגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully