וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד ז'ינולה: "הלב שלי לא עבד במשך 8 דקות, לא היה דופק, מתי"

כדורגלן העבר הצרפתי סיפר על התקף הלב שעבר במאי האחרון, במהלך משחק צדקה: "נתנו לי שלוש מכות חשמל וזה לא עבד. הפרמדיקים כבר איבדו תקווה, אבל הגוף שלי נאבק להישאר בחיים"

כדורגלן העבר, דויד ז'ינולה. AP
חוויה מטלטלת. ז'ינולה/AP

דויד ז'ינולה בן ה-49 התראיין לתקשורת הבריטית וסיפר כיצד "איבד את חייו" למשך שמונה דקות בעקבות התקף הלב החריף שעבר במהלך משחק צדקה במאי האחרון. ז'ינולה השתתף במשחק צדקה בדרום צרפת כשלפתע התמוטט, בלע את הלשון והפסיק לנשום. הוא היה במצב של מוות קליני במשך שמונה דקות, עד שהפרמדיקים שביצעו בו החייאה, הצילו את חייו.

"רצתי לכיוון קו מחצית המגרש ופתאום בום, הלב שלי הפסיק לפעום ונפלתי עם הפנים לרצפה", סיפר ז'ינולה, "בהתחלה חלק מהשחקנים חשבו שאני צוחק. בלעתי את הלשון והחברים שלי ניסו לחלוץ אותה מהגרון שלי, אבל לא הצליחו לפתוח את השיניים. מישהו אמר: 'עזבו את הלשון, הלב שלו הפסיק לעבוד, הוא עומד למות. צריך להתרכז בלהחיות אותו'".

ז'ינולה ששיחק בעבר בפ.ס.ז', ניוקאסל, טוטנהאם ואסטון וילה, ולבש את מדי נבחרת צרפת 17 פעמים,
הוסיף: "הלב שלי לא עבד במשך שמונה דקות, לא היה לי דופק, מתי. חיברו אותי למכשיר החייאה ונתנו לי שלוש מכות חשמל. הפרמדיקים כבר עמדו לאבד תקווה, אבל החברים שלי אמרו להם: 'אל תוותרו, דויד הוא לוחם'. איכשהו הם ראו שהגוף שלי נאבק כדי להישאר בחיים ואחרי מכת החשמל הרביעית, הלב שלי חזר לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully