וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מ"כאוס": סאבו ואודל לא אהבו את הבקשה של רב"ש לשחק כמגנים

27.11.2016 / 8:16

שני הקשרים הגיבו לא טוב לבקשה של המאמן. שחקנים לא מבינים את ההחלטות החדשות שלו, ובהן לנסות שחקן שנשכח כל העונה כמו אורי מגבו. "הוא מנסה הכול חוץ מהשיטה בעונה שעברה"

שחקן בית"ר ירושלים, ז'והאן אודל. ניב אהרונסון
"אודל בן 33, הוא לא ילד שבגיל כזה יהפוך למגן. זה לא רציני"/ניב אהרונסון

בית"ר ירושלים בכוננות גבוהה לקראת המשחק מחר נגד בני סכנין (שני, 21:00, ספורט 5). במועדון מקווים לניצחון שייתן שקט למערכת וייצב אותה אחרי עוד שבוע עמוס בבעיות. תיקו או הפסד, ביחד עם יכולת לא טובה, עשויים להביא לסוף עבודתו של רן בן שמעון למרות שבינתיים הוא מקבל גיבוי מלא מהבעלים אלי טביב.

בן שמעון תרגל ביומיים האחרונים מערך של שלושה בלמים, עם חסוס רואדה, דוד קלטינס ודן מורי במרכז ההגנה. ביום שישי ז'והאן אודל תורגל כמגן השמאלי במערך הזה ומאוד לא אהב את התפקוד הזה. שחקנים בקבוצה אמרו: "אודל בן 33, הוא לא ילד שבגיל כזה יהפוך למגן. זה לא רציני". אתמול אורי מגבו כבר תורגל בעמדה הזו, למרות שהוא לא שיחק מאז ההפסד להפועל חיפה וכבר נחשב ל"שרוף" אצל המאמן. יחד עם זאת, אף אחד לא יופתע אם מרסל הייסטר או אפילו עוז ראלי יפתחו שם.

באגף השני, עמדת המגן הימני, בן שמעון רצה לנסות את אריק סאבו ששיחק בעמדה הזו בנבחרת סלובקיה לאחרונה, אבל שזה עיקם פרצוף והרעיון ירד מהפרק. טל בנש שבקיץ תוכנן להיות המגן הימני הבכיר, כלל לא נספר ונראה שבסופו של דבר עוז ראלי ימשיך בהרכב. סאבו ואודל כמעט בוודאות לא יפתחו בהרכב ובשיחות שלהם עם שחקנים אחרים בקבוצה נשמעו מאוד מתוסכלים.

השחקנים הבכירים של הקבוצה משוחחים המון בימים האחרונים. הם חשים שישנה אווירת ייאוש ומנסים להרים את הקבוצה לקראת המשחק. חלק מהם ביקרו את רן בן שמעון ואמרו: "כל כך קשה לחזור לשלושה קשרים חזקים בקישור כמו שנה שעברה? מנסים הכול חוץ מאת מה שהצליח. אם בבית שלנו, עם 20 אלף אוהדים, הפועל תל אביב עשתה לנו בית ספר, אז צריך לשנות פאזה. כנראה שאנחנו צריכים להתייחס לעצמנו כקבוצה חלשה שרק מלחמה תביא לה נקודות. כדאי שזה יקרה מחר אחרת יהיה כאן כאוס".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים תערער על עונש הרדיוס שספגה
שחקני בית"ר ירושלים מתקשים להתרגל לרן בן שמעון

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
ביקורת קשה של השחקנים. בן שמעון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully