וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים צפויה להגיש ערעור על עונש הרדיוס מול באר שבע

25.11.2016 / 13:07

במועדון מעריכים שיינזקו בכחצי מיליון שקל אם ייארחו את באר שבע באצטדיון נתניה עם קהל. רן בן שמעון תרגל שלושה בלמים לקראת בני סכנין, התקבלה החלטה להחתים לפחות שני שחקנים בינואר

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
נזק גדול. אוהדי בית"ר/יוסי ציפקיס

לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה את בקשת בית"ר ירושלים להקדים את עונש הרדיוס ולבצע אותו ביום שני מול בני סכנין, במועדון צפויים להגיש בשבוע הבא ערעור על ההחלטה. בבית"ר מעריכים שיינזקו בכחצי מיליון שקל אם יצטרכו לארח את באר שבע במגרש חלופי עם קהל, כאשר גם באצטדיון החדש בחיפה הקבוצה לא יכולה לארח היות שזה מגדיל את המרחק מבאר ביותר מ-100 קילומטר. כרגע נראה כי ללא שינוי בהחלטה המשחק ייערך באיצטדיון בנתניה.

כ-20 אוהדים הגיעו היום לאימון הקבוצה, תלו שלט עם הכיתוב "ההזדמנות האחרונה" וגידפו את המאמן רן בן שמעון. בצד המקצועי, המאמן תרגל מערך של שלושה בלמים כאשר דן מורי מצטרף לחסוס רואדה ודוד קלטינס. קובי מויאל ולידור כהן תורגלו גם הם ב-11.

בבית"ר התקבלה החלטה לצרף לפחות שניים או שלושה שחקנים בחלון ההעברות בינואר. בוודאות יצורף שחקן התקפה ועוד שחקן הגנה כאשר גם שחקן קישור קדמי עשוי להצטרף. מנגד, זרים כמו סאבו וז'והאן אודל עשויים להיחתך במידה ולא ישפרו את יכולתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully