וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "ניצחון גדול", טפירו: "לא יכולים לקבל בבית 84 נקודות"

26.11.2016 / 23:26

מאמן האלופה שמח אחרי ניצחון החוץ הראשון העונה: "עשינו משחק טוב הגנתית וחכם מאוד התקפית". מאמן אשדוד הגן על יפתח זיו: "ינסו להוציא אותו מהמשחק, יצטרך לגדול מזה". אברהמי שמח אחרי הניצחון של הפועל תל אביב בנהריה: "באנו בגישה טובה"

one

אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון, רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, בפעם הראשונה העונה, וניצחון חוץ ראשון במסגרת הליגה אחרי שלושה הפסדי חוץ, כשגברה 77:84 על מכבי אשדוד/באר טוביה. הקבוצה של אריק שיבק שלטה במשחק החל מהרבע השני, ולא נתנה לאשדוד לחזור מעבר ל-6 הפרש בדקות ההכרעה. אבי בן שימול להט עם 20 נקודות, 11 אסיסטים ו-5 חטיפות, כשאת הכתומים הוליך פטריק ריצ'רד עם 21 נקודות ב-5 מ-9 מחוץ לקשת. ריצ'רד ובן שימול לא נחו ולו לשניה אחת במהלך המשחק.

"עשינו פה ניצחון גדול, עם ההרכב שיש לנו היום זה ניצחון גדול, אסור לשכוח מה אשדוד עשו לגדולות גדולות", אמר אריק שיבק לאחר המשחק, "אשדוד קבוצה קשה מאוד, מאומנת, יודעים מה הם רוצים, ועשינו מהרבע השני משחק טוב מאוד הגנתית, חכם מאוד התקפית. חלק מהדברים שקורים לנו אלה נפילות שנורמליות בכדורסל, נורמליות לשחקנים שמשחקים 40 דקות למשחק".

הכתומים שיחקו הערב ללא שון דאוסון שסובל מפציעה קלה בברכו, שתשבית אותו מפעילות ככל הנראה גם במשחק ליגת האלופות נגד חימיק יוז'ני באמצע השבוע, וגם ללא הרכז החדש מאליק ויינס, שיערוך את הבכורה שלו בשבוע הבא נגד הפועל ירושלים. בהעדרם ריצ'רד לקח את מושכות צבירת הנקודות, "בתור מאמן ובתור קבוצה אתה מחפש שחקנים שנותנים 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים באופן קבוע, והוא שחקן כזה עד היום. היום הוא התפוצץ, השלשה שלו בחצי השני, הכריעה את המשחק. פטריק הוא שחקן נהדר, אדם נהדר, מאוד אוהבים אותו", פרגן שיבק לקלע המוביל שלו.

עוד בנושא

ליגת העל: ניצחונות חוץ להפועל תל אביב ולמכבי ראשון לציון

מאמן מכבי אשדוד מאיר טפירו. יוסי ציפקיס
"נתנו לראשון להרגיש בנוח". טפירו/יוסי ציפקיס

באשדוד מנגד יצאו מאוכזבים עם הפסד חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים. הקבוצה לא מרוצה ממשחק הפנים שלה, כשהיא ממשיכה לחפש אחר שחקן פנים שיחליף את קליסטוס אזויקו, שהערב קיבל רק 6 דקות. למרות זאת, הוארך חוזהו של הניגרי עד ה-10 לדצמבר. "אני מסתכל על ההגנה שלנו, בשני המשחקים האחרונים הבעיה שלנו לא התקפית, ברגע שקלענו 28 נקודות ברבע הראשון ולא הובלנו ביותר מדי. נתנו לראשון להרגיש בנוח, התקפית יש לנו בעיות ותמיד מוצאים פתרונות כאלה ואחרים, ברגע שבאנו לנשוך בהגנה, אז עשינו עבודה טובה, לא יכולים להרשות לעצמנו בבית לקבל 84 נקודות", סיכם מאיר טפירו.

מי שקיבל טיפול מיוחד ורשם משחק חלש הוא הגארד יפתח זיו, שהיה אחד השחקנים שבראשון לציון שמו עליו דגש לפני המשחק, "בתור שחקן צעיר, גם לי זה קרה, ככל שתהיה יותר טוב ישימו עליך יותר לחץ וצריך לדעת להתמודד עם זה. יפתח צעיר וכשרוני, הוא צריך לגדול מזה, ינסו להוציא אותו מהמשחק, הוא יצטרך ללמוד איך לנהל את המשחק ולהשאר במשחק. יש פה קבוצה צעירה שיש לעשות איתה עוד תהליך ארוך, ואני מקווה שנלך נתקדם ונגדל", אמר טפירו על הכוכב הצעיר שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. אדריאן הרבשטיין
"לא היה קל". אברהמי/אדריאן הרבשטיין

בנהריה רשמה הפועל תל אביב ניצחון חוץ גדול על הקבוצה המקומית 77:86, ועצרה רצף של ארבעה ניצחונות של הסגולים. הניצחון מצמיד את האדומים לחבורת הצמרת. מעל כולם היה ריצ'רד האוואל עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשנקודת האור מבחינת הישראלים היה תומר גינת שרשם ערב פנטסטי של 12 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשבכל הקטגוריות האלה מדובר בשיאי קריירה לפורוורד הצעיר.

"לא הרגשתי שזה היה קל, ניצחון הכי טוב מבחינתי העונה כי באנו בגישה טובה מאוד וזה הדבר הכי חשוב, לפני הכדורסל", אמר שרון אברהמי והתייחס לגינת, "לא הרגשתי טוב עם עצמי שלא נתתי מספיק דקות לתומר גינת, זה שאדריאן בנקס היה מדהים התקפית והגנתית, וזה נתן לתומר הרבה דקות. אחת הסיבות שתומר בהפועל תל אביב זה אני ויוסי (בונן, עוזר המאמן, א.ש), ואני חושב שתומר הוא שחקן שרק יילך ויתפתח. אנחנו מודעים למשמעות של המשחק נגד חולון, זה כמו משחק דרבי בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully