וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ניצחונות חוץ להפועל תל אביב ולמכבי ראשון לציון

האדומים נהנו מ-22 נקודות של האוול מול האקסית עירוני נהריה ומשיא קריירה של גינת ורשמו ניצחון שני ברצף, 77:86. האלופה, ללא שון דאוסון, גברה 77:84 על מכבי אשדוד המתדרדרת

one

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים: האלופה מכבי ראשון לציון גברה 77:84 על מכבי אשדוד והפועל תל אביב ניצחה 77:86 את עירוני נהריה בעין שרה.

שחקני מכבי ראשון לציון אבי בן שימול, צ'ארלס תומאס. לירון מולדובן
מרוצים. בן שימול ותומאס/לירון מולדובן

מכבי אשדוד - מכבי ראשון לציון 84:77

האלופה התאוששה מההפסד ללה מאן עם ניצחון שני ברציפות בליגה בזכות יכולת מרשימה של אבי בן שימול, שרשם דאבל דאבל והיה רחוק נקודה משיא הקריירה שלו, פטריק ריצ'רד שהפגיז חמש שלשות וג'אבון מקריי שקלע באחוזים נהדרים. אשדוד עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים והניצחון המרשים על הפועל ירושלים כבר נראה כמו זיכרון רחוק.

מקריי קלע את 13 הנקודות הראשונות של הכתומים במשחק אך אשדוד סיימה את הרבע הראשון ביתרון שש בזכות 28 נקודות שקלעה. ברבע השני המומנטום עבר צד, הקבוצה של אריק שיבק ניצחה 12:25 וביססה את יתרון שהחזיק מעמד עד לסיום. מלבד בן שימול, ריצ'רד ומקריי שאר שחקי האלופה קלעו ארבע נקודות בלבד במחצית הראשונה. המגמה נמשכה גם אחרי ההפסקה, כאשר רק דניאל יואינג (חמש שלשות) מתפקד עבור מאיר טפירו. צ'ייס סיימון התעורר ברבע האחרון אך השלישייה המובילה בכתום נותרה מרוכזת, שמרה על היתרון וניצחה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי ראשון לציון ג'אבון מקריי. מגד גוזני
פתח את המשחק בסערה. מקריי/מגד גוזני

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם שני דאנקים, של אד דניאל מצד אחד וג'אבון מקריי מצד שני. מקריי המשיך להיות האיש של ראשון לציון וקלע את כל 13 הנקודות הראשונות שלה ב-6 מ-6 מהשדה בדרך לשוויון אחרי ארבע וחצי דקות. אחרי יציאתו הכתומים נעצרו מעט ושתי שלשות של יואינג לצד כמה פעולות טובות של ג'ייק כהן סיימו את הרבע הראשון עם 22:28 לאשדוד. שתי שלשות של ריצ'רד הובילו את האורחת לריצת 2:12 בפתיחת הרבע השני. אשדוד נשלחה מספר התקפות ברצף לקו, אלטיט, סיימון ויואניג דייקו, אך שלשה נוספת של ריצרד העלתה את ראשון לציון ליתרון שתי נקודות. שתי קליעות עונשין של בן שימול קבעו 40:47 לאורחת במחצית.

אשדוד חזרה חדה יותר מהמחצית ורצה 2:7, אד דניאל קבע 52:52. בן שימול המשיך את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה עם שלשה, וצליפה נוספת מחוץ לקשת, הפעם של חנוכי העלתה את הכתומים שוב ליתרון 7. יואינג קלע את השלשה החמישית שלו, אך חמש נקודות רצופות של ריצ'רד קבעו יתרון 13 והרבע השלישי הסתיים ב-58:69 לראשון לציון. סיימון פתח חזק את הרבע האחרון וקיזז את יתרון לחמש, אך ריצ'רד הרגיע אותו עם שלשה. בסופו של דבר המשחק הסתיים ב-84:77.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. לירון מולדובן
ניצחון חוץ חשוב. שיבק/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: דניאל יואינג (5 מ-6 לשלוש) 22, צ'ייס סיימון (7 ריבאונדים) 19, אד דניאל (12 ריבאונדים) 11, ג'ייק כהן 8, בן אלטיט ואדם אריאל 6 כ"א, יפתח זיו 5, נועם לייש וקליסטוס אזיוקוו שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: פטריק ריצ'רד (5 מ-9 לשלוש) 21, אבי בן שימול (11 אסיסטים, 5 חטיפות) 20, ג'אבון מקריי 19, צ'ארלס תומאס 10, ניצן חנוכי ועידן זלמנסון 6 כ"א, אלישי כדיר 2, נמרוד לוי וניב בלול שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל תל אביב אלאנדו טאקר, שחקן עירוני נהריה גילברט בראון. אדריאן הרבשטיין
טאקר מול בראון/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - הפועל תל אביב 86:77

צפו בתקציר

הסגולים נעצרו אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים וארבעה בכל המסגרות בעיקר בגלל הרבע השני בו נכנעו 32:15. הקבוצה של אריק אלפסי דווקא פתחה טוב, עלתה ל-2:11 מהיר והובילה בסיום הרבע הראשון, אך האורחת עלתה בטירוף לרבע השני וכל מטאטא ירה. אקס נהריה ריצ'רד האוול, אלאנדו טאקר, אדריאן בנקס ותומר גינת שיחקו נהדר והורידו את הפועל ביתרון 13 למחצית.

הרבע השלישי התחיל באותה מגמה והקבוצה של שרון אברהמי כבר עלתה ליתרון 20, אך יינסי גייטס נכנס לפעולה וההגנה התהדקה באופן משמעותי ונהריה הותירה לעצמה סיכוי לקאמבק ברבע האחרון. בתחילה נראה שהיא בכיוון וצימקה לשש בלבד, אבל מי שעבד קשה כדי להרוס לה את הסיכוי הזה היה דווקא האוול ושלשה של טאקר הקפיצה את הפער שוב לדו ספרתי, בדרך לניצחון שני ברציפות של הפועל תל אביב, הרבה בזכות גינת שרשם שיאי קריירה בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים ומדד.

שחקן הפועל תל אביב אדריאן בנקס. אדריאן הרבשטיין
רבע שני מצוין. בנקס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם חטיפה של בראון ושלשה של סטו דגלאס, בדרך ל-2:11 של נהריה שפתחה חזק. שש נקודות מהירות של טאקר צימקו אך שלשה של אסנטי קבעה שוב שבע הפרש. האוול נראה טוב מול קבוצתו בעונה שעברה וצימק לנקודה, אך שלשה של פאוסט על הבאזר סגרה את הרבע עם 19:23 לנהריה. שולדבראנד, שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה, נכנס בתחילת הרבע השני ומיד לאחר מכן תמיר בלאט קלע מחוץ לקשת וחילק אסיסט לוויליאמס בדרך ל-28:28. ארבע נקודות רצופות של וויליאמס ושלשה של גינת קבעו שש הפרש לאדומים. שתי שלשות של בנקס הקפיצו את היתרון ל-12 ובמחצית 38:51.

המומנטום נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי בזכות נקודות של גינת וטאקר. הסגולים עלו על הלוח רק אחרי שלוש דקות של משחק וארבע נקודות של גייטס צימקו ל-60:46. לימונד הרגיע את הקאמבק עם הנקודות הראשונות שלו במשחק, מחוץ לקשת. סל של וויליאמס קבע 55:66 להפועל תל אביב לפני הרבע האחרון. האדומים פתחו את הרבע עם ארבע נקודות של האוול, אך שלשה של דגלאס צימקה את הפער לשש בלבד. האוול וטאקר המשיכו לתסכל את הסגולים ולמנוע אפשרות לקאמבק, ובסיום 77:86 להפועל תל אביב.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
רוצה ניצחון חמישי ברצף. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נהריה: יינסי גייטס (8 ריבאונדים) וגילברט בראון 17 כ"א, סטו דגלאס 13, דרווין קיצ'ן (9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) 10, יהונתן שולדבראנד 9, ניק פאוסט 5, ערן אסנטי 3, ניב ברקוביץ' 2, טיירון נאש 1, איגור נסטרנקו שותף ולא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: ריצ'רד האוול (12 ריבאונדים) 22, אלאנדו טאקר 19, אדריאן בנקס 16, תומר גינת (8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) 12, דרל וויליאמס (10 ריבאונדים) 11, רביב לימונד (7 אסיסטים) ותמיר בלאט 3 כ"א, מתן נאור שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully