וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: "אולג קונונוב עשוי להחליף את שוטה ארבלדזה במכבי תל אביב"

על פי דיווחים בכמה מהאתרים הגדולים במדינה, המאמן שהתפטר מקרסנודאר בספטמבר עשוי להגיע על חשבונו של הגאורגי לסגנית האלופה. ברוסיה טוענים שארבלדזה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

אולג קונונוב מאמן רוסי-בלארוסי. GettyImages
בקרוב על הקווים בתל אביב? קונונוב/GettyImages

מכבי תל אביב נמצאת בתקופה לא טובה, ונראה כי בקרוב ייעשו שינויים רבים בקבוצה. עד עתה, השינויים שהיו על הפרק קשורים למצבת השחקנים, אך על פי דיווחים ברוסיה נראה כי גם בעמדת המאמן עשוי להתבצע זעזוע. הערב (שבת) מדווחים בכמה מהאתרים הגדולים ברוסיה שהמאמן אולג קונונוב, שנכח במשחק מול זניט סנט פטרסבורג, עשוי להחליף את שוטה ארבלדזה על הקווים של הצהובים.

קונונוב בן ה-50 אימן עד ספטמבר האחרון את קרסנודאר, אך באותו החודש הגיש את התפטרותו. באותה תקופה עלו דיווחים על האפשרות שארבלדזה יחליפו בקרסנודאר, כשאותם דיווחים עלו פעם נוספת בסוף השבוע האחרון. אלא שהערב מפרסמים ברוסיה שדווקא קונונוב עשוי להיות זה שיחליף את ארבלדזה.

קונונוב החל את קריירת המאמן כעוזר מאמן בטורפדו מינסק כשבין היתר שימש כעוזר גם בלוקומוטיב מינסק ושריף טירספול. תפקידו הראשון כמאמן ראשי היה בקרפאטי, כשב-2013 הוא עבר לקרסנודאר, אותה אימן עד ספטמבר האחרון אחרי שהוביל אותה למקום השני בעונת 2014/15.

עוד בנושא:

שוטה ארבלדזה: "דיברתי עם שורה אובארוב, ראיקוביץ' צריך יותר תחרות"
ג'ורדי קרויף: "השחקנים הוותיקים לא מילאו את החלל שנוצר אחרי עזיבות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully