וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "דיברתי עם שורה אובארוב, ראיקוביץ' צריך יותר תחרות"

26.11.2016 / 16:45

מאמן מכבי תל אביב אינו שבע רצון מתפקוד השוער לקראת בני יהודה (ראשון, 20:45, ספורט 1): "יש רגעים שאני גאה ורגעים שאני מאוכזב. אם אני לא מרוצה, אני אומר". בן חיים הבלם: "מבין את ג'ורדי"

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
היכולת הטובה ברוסיה תסדר לו את חולצת ההרכב מחר? יחזקאל/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ושוטה ארבלדזה ערכו הערב (שבת) את מסיבת העיתונאים המסורתית שלהם לקראת משחק הליגה, הפעם מול בני יהודה (ראשון, 20:45, ספורט1). טל בן חיים החלוץ, עדן בן בסט ואוסקר סקאריונה לא התאמנו ולא יהיו בסגל.

"אין לנו הרבה זמן לחשוב, יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו", אמר שוטה ארבלדזה. "יש רגעים שאני גאה מאוד, ורגעים שאני מאוכזב מאוד. זה גורם לי לחשוב הרבה, איך לשנות את המצב. השחקנים מבינים אותי. אני לא משחק משחקים עם השחקנים. אם אני לא מרוצה ממשהו, אני אומר זאת לשחקן".

המאמן הוסיף: "לפעמים אנחנו רכים מדי, ולכן סופגים בדקות מאוחרות. ברור שאנחנו מחמיצים מצבים במהלך משחק, אבל זה קורה. אנחנו לא רחוקים מהמטרה שלנו. אנחנו עדיין בתמונה בכל המסגרות, ונעשה את המקסימום בכל מפעל, לא משנה אם מדובר בזניט סנט פטרסבורג או מנצ'סטר יונייטד".

על הביקורת כלפי ראיקוביץ' ואובארוב, עליה פורסם כאן, אמר המאמן: "דיברתי עם שורה ועם ראיקוביץ', לא הייתי מרוצה מההופעה שלו נגד זניט, אבל הוא לא האשם היחיד בגולים. החומה לא הייתה צריכה להתפרק כפי שהתפרקה. אני רוצה ששחקים יעמדו אמיצים, ואם צריך שהכדור ייפגע להם בראש. אין לנו כאן בועטים כמו רוברטו קרלוס ואני מתכוון באימונים הקרובים להעמיד את הבועט הכי טוב שלי ולראות איך יתמודדו עם זה. אני חושב שלראיקוביץ' צריכה להיות תחרות בשער וזה שאין לו מתמודד זה לא טוב".

ארבלדזה המשיך: "אני לא יודע לקרוא עברית, אז אני לא קורא ביקורות. תמיד יש מישהו שנמצא על הספסל - טל בן חיים, דור מיכה או וידאר קיארטנסון. זה קורה. אני רואה את השחקנים כל יום באימונים. אני רואה איך הם מתנהגים, מחייכים או ישנים. יש לי את השיקולים שלי. אני רוצה רק בטובת הקבוצה".

על הפועל באר שבע: "היא אלופת המדינה, זו קבוצה טובה עם מאמן טוב ושחקנים טובים, אחרת הם לא היו זוכים באליפות בעונה שעברה. האוהדים שלנו לא מצוברחים בגלל ההצלחה של הפועל באר שבע, אלא בגלל חוסר ההצלחה שלנו".

עוד בנושא:

ראיקוביץ' שוב נשאר תקוע: "שורה אובארוב לא מצליח לקדם אותו"
ג'ורדי קרויף: "השחקנים הוותיקים לא מילאו את החלל שנוצר אחרי עזיבות"

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
לא מרוצה. ארבלדזה/ניב אהרונסון

טל בן חיים הבלם הוסיף: "לא ניצחנו שלושה מחזורים ברציפות, למרות ששיחקנו מצוין ואני שומע על בעיות בהתקפה ובהגנה, אז בדקתי את הסטטיסטיקה לעומת שנה שעברה, שאמרת שפתחנו מצוין את העונה. אנחנו משחקים השנה יותר טוב, ההגנה ספגה עד היום פחות וההתקפה הבקיעה את אותה כמות שערים. היינו עם שתי נקודות יותר בשנה שעברה. נגד קרית שמונה לא היינו טובים, אבל ניצחנו וצריך לדעת לעשות את זה. המאמן יודע לתת לנו בראש כשצריך ואנחנו יודעים איפה צריך להשתפר".

עוד אמר הבלם, על דבריו של ג'ורדי קרויף, שהעביר ביקורת על השחקנים: "ג'ורדי יכול להגיד מה שהוא רוצה, אנחנו צריכים להקשיב למה שהוא אומר. כמובן שאם היינו מנצחים, היינו מובילים את הטבלה. מה שהוא אמר, הוא אמר. אני מבין את האכזבה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים, שחקן דאנדוק רובי בנסון. רויטרס
היכולת בסדר לטעמו, רק צריך נקודות. בן חיים/רויטרס

בצל דברי הביקורת שהשמיע ג'ורדי קרויף כלפי השחקנים בראיון קצר שקיים באתר הרשמי של מכבי תל אביב, מתכוננת הקבוצה למשחק הליגה מחר מול בני יהודה כשהבעיה העיקרית היא בחלק הקדמי שם פצועים רבים אחרי המסע לרוסיה. אוסקר סקאריונה יעדר בוודאות בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי וייתכן שיחמיץ גם את משחקי השבוע הבא. סקאריונה התלונן על הפציעה עם הירידה להפסקה במשחק בסנט פטרסבורג ובמכבי תל אביב מקווים כי הוחלף בזמן ולא העמיק את הפציעה בשריר.

בעקבות מכת הפציעות, מי שצפויים לפתוח בחלק הקדמי במשחק שיערך בראשון לציון הם וידאר קיארטנסון ודור מיכה. החלוץ האיסלנדי ישב על הספסל לכל אורך המשחק מול הרוסים בעוד מיכה בכלל היה ביציע. גם שגיב יחזקאל עשוי לפתוח לאור כל הפציעות ואחרי שרשם מחצית שנייה טובה מאוד בסנט פטרסבורג אחרי שנכנס כמחליף.

בחלק האחורי צפויים לחזור להרכב טל בן חיים ואבי ריקן שלא שיחקו ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully