וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ' שוב נשאר תקוע: "שורה אובארוב לא מצליח לקדם אותו"

25.11.2016 / 7:02

הסרבי של מכבי תל אביב הוכיח שוב שעוד יש לו מה ללמוד. יחזקאל מקבל מחמאות: "יהיה פאתטי אם יחזור ליציע", ביקורת על מדוניאנין: "צריך לתת יותר". על המהפך של באר שבע: "יש כרגע פער גדול"

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ. ברני ארדוב
"הערכה מוגזמת" ראיקוביץ'/ברני ארדוב

1. בהמנון הליגה האירופית לפני המשחק, שחקני מכבי תל אביב לימדו מהו לב יהודי חם. כמו אצל שחקני הנבחרת באלבניה לפני שבועיים, גם הפעם הורדו האימוניות לטובת הילדים הרוסים שקפאו מקור. טל בן חיים, איתן טיבי, אלי דסה עשו את זה במדים הלאומיים וגם אמש בסנט פטרסבורג. בכלל, זה היה משחק באווירה הכי לבבית שמכבי תל אביב היתה יכולה לבקש. זניט כבר עלתה מהבית הקליל הזה והיא הגיעה בעיקר להעביר את המשחק. שתי בעיטות היו לה למסגרת בסך הכל, את שתיהן היא הכניסה לשער. מנגד מכבי תל אביב מצאה את עצמה מחזיקה בכדור בלי שיופעל עליה לחץ, מגיעה יחסית למצבים אבל שום דבר.

שוטה ארבלדזה, שסופג הרבה ביקורת על ההרכבים הקבועים שלו, התפרע הפעם. מצד אחד זה היה נדמה כאילו הוא ויתר על המשחק עם כל השינויים, מצד שני הוא הלך עם כאלה שלא קיבלו הרבה זמן דקות, אולי כדי שלא יהיה להם על מה לבכות במשחקים הקרובים. כך או אחרת, תחושת פספוס ליוותה אמש (חמישי) את השחקנים בדרכם באוטובוס מאצטדיון פטרובסקי חזרה למלון. "אפשר היה להפתיע כאן, אבל לא היינו מספיק טובים כמו במרבית החודש האחרון", סיכם אחד השחקנים. איתן טיבי הוסיף לקראת המשחק מול האירים באדיבות שאלה מנחה של הדובר עופר רונן שנאלץ לתפקד כעיתונאי: "אם היו אומרים לי שנגיע למשחק שישי וקובע על עלייה לפלייאוף, הייתי קונה את זה מראש".

עוד בנושא

ליגה אירופית: מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לזניט סנט פטרסבורג
לוצ'סקו מלא במחמאות, מכבי תל אביב מאוכזבת: "הגיע לנו יותר"

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אדריאן הרבשטיין
התפרע עם ההרכב. ארבלדזה/אדריאן הרבשטיין

2. הזמן שעבר מאז שיצא לדרך כדור הרוחב של זניט ועד שנכבש השער הראשון שלה הרגיש כמו נצח. זה לא הספיק לפרדראג ראיקוביץ' לקבל החלטה שהוא יוצא מקו השער שלו. השוער הסרבי שוב נשאר תקוע וצילם את כל המהלך לו היו שותפים כל השחקנים. אלי דסה, לו ברח הקיצוני שמסר את הרוחב, שני הבלמים שלא ניקו את הכדור בדרך ועומרי בן הרוש שנגע בכדור, אבל דרך עליו ולא ידע להרחיק את הסכנה. אבל הסיפור זה ראיקוביץ'. יש לו אינסטינקטים טובים, כמו בקרית שמונה בתחילת השבוע, אבל הוא לוקה בעבודת שוערות בסיסית. קבלת החלטות שגויה כמו בשער הראשון, ושוב אי היכולת לסדר חומה כמו שצריך בשער השני.

כמו נגד הפועל באר שבע בטרנר כאשר לא ראה בכלל את כדור העונשין של מאור בוזגלו, גם אמש הוא סידר חומה רעה וקיבל את השער בפינה הקרובה ליד הידיים שלו. ראיקוביץ' כעס על בן הרוש שפתח את השער בחומה, אבל יש לו חלק מרכזי כי הכדור, חזק ככל שיהיה, היה סנטימטרים ממנו. אבל ראיקוביץ' לא צריך להיות כאן לבד על המוקד. השאלות צריכות להיות מופנות אל מאמן השוערים. כבר שנים ששורה אובארוב במכבי תל אביב. הוא סמל במועדון ובהחלט עשה עבודה טובה עם לירן שטראובר, למשל. אבל עם ראיקוביץ' אין שום מגמת שיפור, אולי אפילו להיפך. גורם המקורב למכבי תל אביב אמר אמש: "יש פה שילוב של הערכה מוקדמת מוגזמת לראיקוביץ' עם העובדה ששורה אובארוב לא מצליח לקדם אותו. אז או שמאמן השוערים לא מספיק טוב או שהשוער לא כזה כשרוני. זה אחד מהשניים ואולי שילוב של שניהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה עם טל בן חיים החלוץ. ברני ארדוב
נתן תחושה שהוא יוצא מהתקופה הרעה. בן חיים/ברני ארדוב

3. המחצית הראשונה עשתה לרבים במכבי תל אביב תחושה שטל בן חיים יוצא סופית מהתקופה הרעה. ארבלדזה נתן לו את סרט הקפטן, העביר אותו לאגף ימין כדי להתרענן ובן חיים עבד יפה על הקו. הוא גם כבש שער נאה שנפסל בשל נבדל מוצדק וסוף סוף נדמה היה שחזר לו החשק. אלא שלמחצית השנייה בן חיים לא עלה אחרי שהתלונן על פציעה והמאמן הגיאורגי סוף סוף נתן את המפתחות לשגיב יחזקאל. גם אם לא סיים עם שער או בישול, יחזקאל נתן 45 דקות שצריכות להקנות לו מקום בסגל מעתה. "האמת, זה יהיה פאתטי אם אחרי המשחק הזה שגיב שוב יחזור ליציע", אמר אמש אחד השחקנים. "שגיב היה חד, מהיר וסידר ליוסי בניון כדור פנטסטי שהוא היה צריך לשים בפנים. כבר הרבה זמן שכל השחקנים מרגישים שהוא צריך לקבל יותר אשראי ומכבי תל אביב רק תרוויח מזה שהתחרות תהיה אמיתית ולא יהיה לאף אחד טאבו בהרכב".

4. המשחק הקודם בארץ היה הטוב של האריס מדוניאנין העונה. מאמן זניט מירצ'ה לוצ'סקו פירגן לו אז ואפילו לקח את הבוסני לשיחה צפופה במסדרון של האיצטדיון בנתניה, למה שהיה נדמה כשיחת הכנה לקראת האפשרות שיצטרף לקבוצתו. אלא שמאז, מדוניאנין בירידה חדה והדבר ניכר היטב במשחקים הגדולים של מכבי תל אביב. היה לו משחק סביר פלוס מול אלקמאר בחוץ, אבל למכבי היו הרבה משחקים חשובים מאוד בחודשיים האחרונים ומדוניאנין לא מצליח להרים את עצמו לרמה שמכבי תל אביב מצפה לקבל ממנו. "להאריס יש ביקורת עצמית והוא יודע שהוא לא מספיק טוב בתקופה האחרונה", הודו אמש בקבוצה. "אם מכבי תל אביב רוצה לקחת תואר העונה והמאמן נותן לו כל כך הרבה אשראי, האריס צריך להביא מעצמו הרבה יותר. אין ממנו מספיק תפוקה והדבר בולט לעין".

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
"צריך לקבל יותר אשראי". יחזקאל/ברני ארדוב

5. על המהפך של הפועל באר שבע, שמעו שחקני מכבי תל אביב כשחזרו אמש למלון. בלי לראות את המשחק, ברור להם שהפער בין הקבוצות רק הולך וגדל. "מצד אחד האתגר שלנו לקחת מהם את האליפות רק גבר", אמר אמש אחד השחקנים במכבי תל אביב. "אבל מצד שני ברור שיש כרגע פער גדול ולא בטוח אם נוכל לסגור אותו. צריך להצדיע להם על מה שעשו נגד אינטר. הם הביאו כבוד גדול לעצמם ולכל הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully