וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו מלא במחמאות, מכבי תל אביב מאוכזבת: "הגיע לנו יותר"

הצהובים הפסידו לזניט בחוץ, אך נותרו עם סיכוי לעלות. מאמן היריבה אמר: "הם שלטו במשחק במחצית הראשונה, יש להם קבוצה מאוד טכנית". ארבלדזה: "הם לא תקפו הרבה, אבל עשו את זה טוב"

אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול חאבי גרסיה שחקן זניט סנט פטרסבורג. AP
נשארו עם המחמאות. סקאריונה בין שחקני זניט/AP

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 2:0 לזניט סנט פטרסבורג בחוץ במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים בליגה האירופית. למרות שלצהובים יש רק ארבע נקודות, ניצחון במחזור הסיום מול דאנדוק האירית בבית עשוי להספיק להם, בכפוף לתוצאות של אלקמאר. אלכסנדר קוקורין (44) ואלכסנדר קרז'אקוב (91) כבשו הערב לרוסים.

שוטה ארבלדזה, שבחר להעניק דקות לכמה מחליפים, כולל לשגיב יחזקאל שהפגין יכולת טובה, סיכם באכזבה: "אני חושב שהגיע לנו יותר מהמשחק הזה, אבל זו האיכות של היריבה שלנו. הם לא תקפו הרבה, אבל כשהם עשו את זה, הם עשו את זה טוב. יש לנו עוד משחק ואנחנו צריכים לראות גם מה היריבות שלנו יעשו וכנראה שיהיה לנו עדיין סיכוי במחזור האחרון".

איתן טיבי הוסיף: "היה לנו משחק לא קל, זניט קבוצה מצוינת. לצערנו לא ניצחנו למרות משחק טוב. הם הגיעו לשני מצבים וכבשו. יש לנו משחק מכריע בבית, אני מקווה שננצח אותו ונעלה. המשחק האחרון יכריע עבורנו. נוכל לעלות עם המשחק האחרון בבית שלנו, אין ספק שהייתי קונה את זה".

מאמן היריבה, מירצ'ה לוצ'סקו, אמר בסיום: "לשתי הקבוצות הייתה מוטיבציה אחרי פגרת הנבחרות. במחצית הראשונה, מכבי שלטה במשחק, אבל התמודדנו עם הלחץ שלה. למכבי יש קבוצה מאוד טכנית וחזקה, בעיקר ביכולת האישית של השחקנים שלה. לא היינו מרוכזים בחצי השעה הראשונה ובקושי בעטנו לשער. הכול השתנה אחרי הגול הראשון והשתפרנו, בעיקר במתפרצות. אחרי ההפסקה הגענו להרבה מצבים ושלטנו, למרות שגם להם היו הזדמנויות לכבוש. אני שמח שניצחנו, בעיקר כי המגרשים בשלב זה של השנה לא במצב טוב והשחקנים היו עייפים. אלה נקודות חשובות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לזניט סנט פטרסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully