וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ב': הופסק המשחק בין הפועל כפר קאסם ושמשון תל אביב בגלל מהומה

המשטרה הפסיקה את המשחק, עוכב בנו של מנהל כפר קאסם בחשד לתקיפת שוער שמשון. ליגה א': מרמורק הפסידה, נס ציונה גברה על מחנה יהודה וכבשה את הפסגה, ניצחונות לחדרה ומ.ס רובי שפירא

המחזור העשירי בליגה א' הושלם היום (שישי) וסיפק מהפך במחוז דרום כאשר נס ציונה עלתה לפסגה על חשבון הפועל מרמורק. בצפון הפועל חדרה והפועל רובי שפירא חיפה השיגו ניצחונות חוץ. במקביל, בליגה ב' התרחש אירוע לא נעים, כאשר במפגש בו אירחה הפועל כפר קאסם את שמשון תל אביב, שוטרים הפסיקו את המשחק בדקה ה-87 בגלל מהומה שפרצה במקום. לאחר האירוע, בנו של מנהל הקבוצה המקומית, תושב כפר קאסם, עוכב בחשד לתקיפת שוערה של שמשון תל אביב, עדי בויטר. החקירה בנושא נמשכת.

עדי בויטר שוער מכבי קביליו יפו. ניר חורי, דאבל פס
הותקף? עדי בויטר/דאבל פס, ניר חורי

מחוז דרום

הפועל מרמורק - מ.ס כפר קאסם 2:1

ההפסד הראשון העונה של מרמורק גם עלה לה בפסגה, כאשר כפר קאסם השלישית הוכיחה שמקומה בצמרת והיא תיאבק כנראה על העלייה ללאומית עד הסוף. האורחים פתחו את המשחק בסערה עם שער של מחמוד סרסור בדקה ה-16, אבל סתיו בן אהרון השווה למקומיים עד שאוהד אדלשטיין, הקשר המוכשר ששוחרר מהפועל פתח תקוה כבש את שער הניצחון בדקה ה-86. מרמורק איבדה את המקום הראשון בעקבות ניצחונה של נס ציונה, בעוד שכפר קאסם רחוקה כעת רק שלוש נקודות מהפסגה.

הפועל מחנה יהודה - סקציה נס ציונה 1:0

ניצחון דרמטי לנס ציונה, שלא רק שמרה על המאזן הנקי מהפסדים העונה, אלא גם כבשה את הפסגה בעקבות הפסדה של מרמורק במשחק המקביל. מתן לוטטי כבש לאורחים בדקה ה-85 ושלח אותה למקום הראשון.

תוצאות נוספות:

הפועל אזור - מ.ס דימונה 0:1
בית"ר כפר סבא - עירוני קרית גת 0:3
הפועל בקעת הירדן - הכח עמידר רמת גן 4:1
מ.ס שיכון המזרח - הפועל הוד השרון 1:1

seperator

מחוז צפון

הפועל אסי גלבוע - הפועל חדרה 3:0

הפועל חדרה שמרה בסטייל על המקום הראשון, לפחות עד שאיכסל תשלים את המשחק החסר שלה. אלירן חודדה כבש בפנדל בדקה 65 ופרץ את הסכר לשערים נוספים של סלים אמעש (76) ואסי גומה (89), שהגדילו את היתרון למרות הרחקה של מנשה זלקה בדקה ה-72. חדרה נותרת בפסגה בעוד שאסי גלבוע מסובכת עמוק במקום הלפני אחרון.

הפועל בית שאן - הפועל "רובי שפירא" חיפה 2:1

קבוצת האוהדים מחיפה ממשיכה לעשות חיל ואחרי עוד ניצחון היא רחוקה רק שלוש נקודות מהפסגה. שלומי בן עשור היה גיבור המשחק הזה עם צמד (18 ו-90). אלדד שפשה רק צימק למארחים, שהתרחקו מהצמרת הגבוהה בעקבות ההפסד הרביעי העונה.

תוצאות נוספות

הפועל כפר קנא - הפועל הרצליה 0:0
מכבי צור שלום - מ.ס צעירי כפר קנא 0:2
הפועל באקה אל גרבייה - מכבי קרית גת 3:1
הפועל מגדל העמק - מכבי דליית אל כרמל 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully