וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חאג'י דיוף: "ג'רארד הוא כלום, הוא פחד להסתכל עליי בעיניים"

החלוץ הסנגלי ששיחק שנתיים בליברפול עם הקשר הפורש, המשיך במתקפה נגדו: "הוא היה הולך ומספר למאמן מה קורה בחדר ההלבשה, כשהגעתי לליברפול הוא זה שביקש ממני את החולצה שלי"

רויטרס

סטיבן ג'רארד זכה לכבוד ושבחים מפה לפה אתמול (חמישי) אחרי שהודיע על פרישה מכדורגל בגיל 36. ג'רארד נחשב לאגדה וסמל בליברפול ודמות נערצת באנגליה, אולם, מסתבר שהוא ממש לא אהוב על כולם ובעיקר לא הפייבוריט של אל חאג'י דיוף, החלוץ הסנגלי שהספיק לשחק שנתיים עם ג'רארד בליברפול.

עוד בנושא:

קראגר: "ג'רארד ייזכר בשל הגמר באיסטנבול, הוא סחב אותנו לגביע"
סטיבן ג'רארד פורש: "יש לי עוד הרבה מה להציע לעולם הכדורגל"

מאניש שחקן ספורטינג ליסבון שומר על אל חאג'י דיוף שחקן גלאזגו ריינג'רס. Scott Heppell, AP
מטנף על ג'רארד, דיוף משמאל/AP, Scott Heppell

דיוף, שהורחק בעבר מנבחרת סנגל אחרי שטען כי "כל מערך הכדורגל במדינה מושחת", חשף קצת את מערכת היחסים שלו עם סטיבי ג'י ואמר: "כשהגעתי לליברפול אמרתי לג'רארד שהוא כלום. שאלתי את ג'רארד 'באיזו תחרות גדולה הוא שיחק ואיפה אנשים יזכרו אותו'".

דיוף המשיך במתקפה: "אני חושב שהוא שחקן נהדר, אבל כבנאדם ואישיות ממש לא ואמרתי לו את זה. עבורי, הוא היה כדורגלן כמו כולם. הוא שיחק כמו שהוא יודע, אבל הוא גם היה הולך למאמן ומספר מה קורה בחדר ההלבשה. הוא לא הסתכל לי בעיניים משום שהוא פחד לדבר איתי. כשהגעתי לליברפול הוא זה שביקש ממני את החולצה שלי, לא להיפך".

האישיות הבעייתית של דיוף ידועה ומלבד השעייתו מהנבחרת בשל התבטאויותיו הוא גם נעצר ב-2012 אחרי שהיה מעורב בקטטה במנצ'סטר ובספטמבר האחרון הוא תקף את ג'רארד כשאמר: "סטיבן קינא בי ובבאלוטלי, הוא לא אוהב אנשים עם אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully