וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה את אמפולי 1:4

לפאדולה פתח בהיעדרותו של באקה הפצוע וכבש צמד (15, 77), גם סוסו (61) וקוסטה (64, עצמי) כבשו. ספונארה איזן זמנית מול האקסית (17). טורינו גברה על קייבו 1:2

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
חזרו לנצח. שחקני מילאן חוגגים/רויטרס

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים. במרכזי מבין השניים הביסה מילאן 1:4 את אמפולי. טורינו ניצחה 1:2 את קייבו.

seperator

אמפולי - מילאן 4:1

על אף היעדרותו של קרלוס באקה הפצוע, חזרה מילאן למסלול הניצחונות אחרי התיקו בדרבי מול אינטר במחזור הקודם, וכעת היא עם שלושה ניצחונות ליגה בארבעת המשחקים האחרונים. בעקבות הניצחון, עלו הרוסונרי למקום השני עם 29 נקודות - שלוש יותר מלרומא לה משחק חסר, וארבע פחות מהמוליכה יובנטוס (גם כן עם משחק חסר).

ג'אנלוקה לפאדולה, שזכה למקום בהרכב בעקבות היעדרותו של באקה, הצדיק זאת במהרה עם שער יתרון בדקה ה-15 אחרי בישול של סוסו. בחלוף שתי דקות בלבד חזרה אמפולי לעניינים, לאחר שאקס מילאן ריקרדו ספונארה ניצל טעות נדירה למדי של ג'אנלואיג'י דונארומה כדי לאזן את התוצאה.

סוסו, שבישל את הראשון, כבש את השני של הרוסונרי בדקה ה-61 (שלישי בשני המשחקים האחרונים) לפני שאנדראה קוסטה (64, עצמי) ולפאדולה עם השני שלו (77) קבעו את תוצאת המשחק.

טורינו - קייבו 1:2
לטורינו: יאגו פאלקה (35, 38). לקייבו: רוברטו אינגלסה (85)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully