וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה, פציעה מדאיגה לקוטיניו, 4:5 משוגע לסוונסי

למרות הפציעה של הברזילאי שפונה ומירר בבכי, אוריגי (75) ומילנר (91 בפנדל) סידרו 0:2 על סנדרלנד. מהפך מדהים לסוונסי מול פאלאס עם צמד של יורנטה בתוספת, 1:2 לסיטי על ברנלי

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
10 שערי ליגה העונה. קון אגוארו חוגג/רויטרס

המחזור ה-13 בפרמיירליג החל היום (שבת) עם ניצחון החוץ של מנצ'סטר סיטי 1:2 בברנלי. ליברפול ניצחה לאחר מכן 0:2 את סנדרלנד, אך איבדה את פיליפה קוטיניו. לסטר סיטי חילצה נקודה דרמטית מול מידלסברו, והדרמה המטורפת של הערב הגיעה עם ה-4:5 המדהים של סוונסי על קריסטל פאלאס, מצמד של פרננדו יורנטה בתוספת הזמן.

עוד בנושא:

האוהדים כבר פסימיים: התגובות לפציעה המדאיגה של פיליפה קוטיניו

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול לאחר שנפצע. רויטרס
רגע כואב. פיליפה קוטיניו/רויטרס
רגלו של פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול לאחר שנפצע. רויטרס
הרגל של קוטיניו מקרוב/רויטרס

ליברפול - סנדרלנד 0:2

סטיבן ג'רארד, שפרש השבוע רשמית מכדורגל, ראה את קבוצתו האהובה חוזרת למסלול הניצחונות, אבל מאבדת את פיליפה קוטיניו, ברגע שיכול להיות מכריע לקראת המשך מאבקי הצמרת. הקשר הברזילאי נפגע עם חשש לשבר ברגלו, ובלעדיו ליברפול לחצה ולחצה, עד שהמחליף שלו דיבוק אוריגי שבר את הקרח בדקה ה-75. ג'יימס מילנר חתם עם פנדל מדויק נוסף ושלח את דייויד מויס מאוכזב הביתה, אבל גם את אוהדי ליברפול מודאגים למדי.

דקה 25: שערים עדיין אין באנפילד, אבל יש פציעה לא שגרתית של הקוון, שמתח את השריר והוחלף על ידי השופט הרביעי.

דקה 31: דאגה גדולה בליברפול בעקבות הפציעה של קוטיניו, שנפגע על ידי אנדונג שבעט יחד איתו בכדור. הברזילאי הורד על אלונקה כשהוא ממרר בבכי. אחרי שלוש דקות של טיפול, אוריגי נכנס במקומו. דיווחים באנגליה כי יש חשש לשבר ברגלו של קוטיניו.

דקה 59: ליברפול במכבש על שערה של סנדרלנד, אבל מבצע אישי של פירמינו הסתיים בידיו של פיקפורד.

דקה 65: עוד פספוס של ליברפול. הכדור נהדף לעבר ג'אן שמקצה הרחבה בעט והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 75: גול! הסכר נפרץ. אוריגי קיבל כדור מהנדרסון בצד שמאל, כדרר מול וואטמור וסובב בימין לפינה הרחוקה. הפעם פיקפורד איחר וספג. 0:1 לליברפול.

דקה 90+1: גול! אנדונג ביצע עבירה ברחבה וסידר למארחת פנדל. מילנר, כהרגלו, לא נכשל וקבע 0:2 לליברפול.

דיבוק אוריגי שחקן ליברפול כובש מול סנדרלנד. רויטרס
שבר את הקרח. דיבוק אוריגי/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר סיטי 2:1

לראשונה מאז סוף ספטמבר, למנצ'סטר סיטי יש שני ניצחונות ליגה רצופים ולפחות לכמה שעות היא שוב בפסגה. פפ גווארדיולה דיבר על תשישות בסגל לאחר ה-1:1 הקשה במנשנגלדבאך והעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, ולכן ביצע חמישה שינויים בהרכב. ג'ון סטונס ואילקאי גונדואן כלל לא היו בסגל וקווין דה בראונה ישב על הספסל לצד דויד סילבה, אבל בחוץ מול ברנלי יום של מיקום טוב מצד סרחיו אגוארו הספיק לניצחון. ברנלי פתחה טוב והוליכה מוולה של דין מארני, שכבש בפרמיירליג אחרי 2,588 ימים, אבל הסקורר הארגנטינאי העלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה עם צמד דחיקות בדקות 37 ו-60, והבטיח שלוש נקודות לסיטיזנס. פול רובינסון הוותיק, שערך בכורה בשער הקלארטס, מנע שערים נוספים.

דקה 14: גול! הפתיחה המצוינת של האורחים הניבה שער נהדר. כדור חופשי ארוך של השוער רובינסון הורחק בנגיחה על ידי אוטאמנדי, אבל עד הרגל של מארני, שירה מהאוויר כדור חד אל הרשת של בראבו. שער ראשון לקשר בפרמיירליג מאז כבש במדי האל סיטי (נגד אברטון) בנובמבר 2009. 0:1 מפתיע לברנלי.

דקה 20: רובינסון עשה את העבודה גם בשער, עם עצירת בעיטה שטוחה של נוליטו.

דקה 37: גול! פפ יכול להירגע קצת. כדור קרן יצר בלגן ברחבה ובסופו של דבר אגוארו הקדים את רובינסון ודחק מקרוב פנימה. מנצ'סטר סיטי איזנה ל-1:1.

דקה 39: איזו הצלה של רובינסון. אגוארו הפציץ מחוץ לרחבה, אבל השוער הוותיק זינק והדף נהדר לקרן. בינתיים הכובש מארני נאלץ לצאת בגלל פציעה.

דקה 43: אחרי מארני, גם גודמונדסון האיסלנדי נפצע וברנלי ביצעה חילוף שני עוד לפני ההפסקה.

דקה 60: גול! איזה בלגן בהגנת ברנלי. פרננדיניו יצא מהערבובייה עם כדור רוחב מצד ימין שפגע ברגלו של אגוארו ומשם התגלגל פנימה. צמד לארגנטינאי ו-10 שערי ליגה, 1:2 למנצ'סטר סיטי.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי (משמאל) עם נוליטו. רויטרס
התחיל עצבני ובהמשך נרגע. פפ גווארדיולה עם נוליטו/רויטרס
דין מארני שחקן ברנלי לפני סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כבש בפרמיירליג אחרי 2,558 ימים, ואז נפצע. דין מארני לפני סרחיו אגוארו/רויטרס

סוונסי - קריסטל פאלאס 4:5

בוב בראדלי השיג ניצחון בכורה בפרמיירליג, בדרך הכי מופרעת שהוא יכול היה לחשוב עליה. סוונסי פיגרה 1:0, עלתה ליתרון 1:3, נקלעה לפיגור 4:3 בתוספת הזמן, ובכל זאת ניצחה! זה התחיל עם שער של ווילפרד זאהה האורח בדקה ה-19, גילפי סיגורדסון השווה בכדור חופשי נפלא (36) ולרוי פר ההולנדי כבש צמד מהיר (66 ו-68). היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-75, ואז הגיע בליץ של פאלאס. הבלם ג'יימס טומקינס צימק בלי לשים לב בכלל (75), שער עצמי מקרי של ג'ק קורק סידר שוויון (82) וכריסטיאן בנטקה בעט כדור שפגע בשתי הקורות ועשה מהפך (84). פאלאס קטעה רצף של חמישה הפסדי ליגה? ממש לא, היא אספה את השישי. פרננדו יורנטה קם מהספסל, הסיט מקרוב פנימה בדקה ה-91 והקפיץ את הקהל הוולשי בדקה ה-93. הדרמה הגדולה של העונה.

פרננדו יורנטה שחקן סוונסי חוגג. GettyImages
איזו דרמה. פרננדו יורנטה חוגג/GettyImages

לסטר סיטי - מידלסברו 2:2

אלופת אנגליה אמנם עלתה בקלילות יחסית לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל בליגה היא בצרות ורק בנס ניצלה מהפסד ביתי מול יריבה שלא ניצחה אותה מאז מרץ 2002. מילדסברו קיבלה צמד ראשון (13 ו-71) בפרמיירליג מאלברו נגרדו הספרדי, שלא כבש מאז מחזור הפתיחה וזה הספיק מול פנדל של ריאד מחרז (34), אבל רק עד תוספת הזמן, אז איסלם סלימאני השווה עם פנדל נוסף בדקה ה-94 וחילץ נקודה.

אלברו נגרדו שחקן מידלסברו. GettyImages
צמד שלא הספיק כדי לנצח את לסטר. אלברו נגרדו/GettyImages

משחק נוסף

האל סיטי - ווסט ברומיץ' 1:1
להאל: מייקל דוסון (73). לווסט ברומיץ': גארת' מקאולי (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully