וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורנה צ'וריץ' לא כשיר לגמר הדייויס, מראדונה יגיע לעודד את ארגנטינה

הטניסאי המדורג 48 בעולם לא החלים מהפציעה שלו ואיבו קרלוביץ' ייצג את הקרואטים ביחידים יחד עם מארין צ'יליץ'. הכדורגלן האגדי יגיע לזאגרב, דל פוטרו וחבריו ירשמו זכייה היסטורית?

בורנה צ'וריץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
יחמיץ את גמר הדייויס. צ'וריץ'/רויטרס

ביום שישי תצא לדרך ההתמודדות המסקרנת בגמר גביע הדייויס שבה תפגשנה נבחרות ארגנטינה וקרואטיה בזאגרב ורגע לפני ההתמודדות, הקרואטים התבשרו שבורנה צ'וריץ', הטניסאי הצעיר (20) שרק חזר מניתוח בבירכו, לא כשיר להתמודדות ולפיכך מי שיחליפו יהיה פרנקו סקוגור המדורג 215 בעולם. בהיעדרו של צ'וריץ', הטניסאי הוותיק איבו קרלוביץ' (37, 20 בעולם), יייצג את קרואטיה ביחידים יחד עם מארין צ'יליץ' המחבט מספר 1.


עוד בנושא:

הלב תמיד מנצח: חואן מרטין דל פוטרו רוצה להוביל את ארגנטינה לשיא חדש

דייגו ארמנדו מראדונה. רויטרס
יעודד מהיציעים. מראדונה/רויטרס

ובינתיים, במחנה השני משלימים את ההכנות להתמודדות המסקרנת וצפויים לקבל תמיכה מעניינת מהיציעים בזאגרב, כאשר דייגו מראדונה, הכדורגל הארגנטינאי האגדי הודיע שיגיע לתמוך בנבחרת הדייויס שתנסה לזכות בתואר לראשונה בתולדותיה.

לאונרדו מאייר נשמע נלהב מהעניין ואמר: "אני אוהד של בוקה ואוהד של דייגו. אני מעריץ אותו, הוא שיחק עם רגליים שבורות וזה טוב שהוא בא". יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שמראדונה יגיע לגמר גביע הדייויס. דייגו תמך בנבחרת הארגנטינאית שהפסידה בגמר במוסקבה לרוסיה ב-2006. הנוכחות של מראדונה בוודאי תוסיף מוטיבציה לדל פוטרו וחבריו, שינסו להוליך את ארגנטינה לזכייה היסטורית בתואר היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully