וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצאריס: "כל שחקן בסגל של מכבי תל אביב יכול להרוג אותנו"

גארד אולימפיאקוס חלק שבחים לקבוצה של רמי הדר לקראת המפגש הערב ב-19:45: "אסור לנו להיות שאננים מולם". ספרופולוס: "ההפסדים גרמו למכבי תל אביב להגיע במוכנות מלאה למשחקים"

יוסי ציפקיס

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכול המסגרת, מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 19:45) את אולימפיאקוס למפגש במסגרת המחזור התשיעי של היורוליג. לקראת המפגש מול הצהובים בחר מאמן היוונים, יאניס ספרופולוס, להחמיא לקבוצה של רמי הדר: "נפגוש קבוצה חזקה, שמגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. ההפסדים גרמו להם להגיע במלוא המוכנות למשחקים, לשחקנים של מכבי תל אביב יש אינסטינקטים מרשימים וכישרון מיוחד, וזה הופך אותם לקבוצה לא צפויה. אנחנו קבוצה הגנתית, וככזו ננסה להפגין את האיכויות שלנו כדי לנצח. אי אפשר להקל ראש במכבי תל אביב, אסור לנו לחשוב על המשחקים האחרונים שלנו".

עוד בנושא:

דיווח בסרביה: "מכבי תל אביב גיששה אצל סבטיסלב פשיץ'"
בספרד מדווחים שסקאריולו סירב למכבי, הצהובים מכחישים
מחשב את סופו לאחור: לאן נעלם סופוקליס שחורצאניטיס?

מאמן אולימפיאקוס יאניס ספרופולוס. GettyImages
מחמיא לצהובים. ספרופולוס/GettyImages

ונגליס מנצאריס הוסיף: "השחקנים של מכבי תל אביב מסוכנים מאוד באחד על אחד, וכל אחד מהם מסוגל להרוג אותנו. אני בטוח שאם נשלוט בקצב, אז משחק ההגנה שלנו יעשה את העבודה ויעניק לנו את הניצחון".

הגארד היווני סיפר: "כל פילוסופיית המשחק שלנו בנויה על הגנה. אנחנו משחקים בבית, אסור לנו להיות שאננים מול מכבי תל אביב, היא קבוצה שיכולה להפסיד בהפרש גדול אבל גם לחזור מפיגור משמעותי, זה מה שהופך אותה למסוכנת", לסיכום מנצאריס גם התייחס לעונה שעוברת על אולימפיאקוס: "אני בטוח שאנחנו לא מציגים את היכולת הטובה שלנו כרגע, חשוב שנשתפר ואנחנו יכולים להתחיל לעשות את זה מול מכבי תל אביב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן אולימפיאקוס ונגליס מנצאריס. GettyImages
חושש. מנצאריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully