וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים שסקאריולו סירב למכבי, הצהובים מכחישים

על פי הדיווחים, המאמן הספרדי ניהל מו"מ עם הצהובים אך המגעים פוצצו בשל מחלוקת כספית, מהמועדון נמסר: "אנו מבקשים להבהיר באופן חד משמעי כי לא נעשתה כל פנייה למאמן סרג'יו סקאריולו"

one

רמי הדר הצליח לייצב את השורות במכבי תל אביב, אבל לא ברור אם הצהובים סיימו לחפש אחר מאמן חלופי. אחד המועמדים שעמדו על הפרק, טוענים בספרד, הוא סרג'יו סקאריולו. על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) בעיתון "מלאגה הוי', הקבוצה פנתה לפני כמה שבועות למאמן האיטלקי הוותיק ואף ניהלה איתו משא ומתן מתקדם, שפוצץ בעקבות אי הסכמה על תנאיו הכספיים. יש לציין שבמכבי תל אביב הכחישו באופן גורף את הפרסום, והוציאו הודעה רשמית בנושא: "בעקבות הפרסומים השונים בנושא, מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מבקש להבהיר באופן חד משמעי כי לא נעשתה כל פנייה למאמן סרג'יו סקאריולו".

מאמן נבחרת ספרד סרג'יו סקאריולו. רויטרס
כמעט הגיע להיכל? סקאריולו/רויטרס

סקאריולו, נטען בדיווח, היה מוכן לוותר על משרתו כמאמן נבחרת ספרד כדי לאמן את מכבי תל אביב, אך קיבל הצעה "לא מספקת". המאמן, שחזר לקדנציה שנייה כמאמן נבחרת ספרד ב-2015, האריך את חוזהו עם איגוד הכדורסל הספרדי עד 2020 רק לאחרונה. בשל תקנון הליגה הספרדית, שאוסר על מאמני הקבוצות לאמן נבחרות במקביל, סקאריולו לא יכול לאמן אף קבוצה במדינה. לכן, כך נראה, ההצעה של מכבי תל אביב קסמה לו במיוחד.

סקאריולו בן ה-55 הוא אחד המאמנים הוותיקים ביבשת. הוא החל את קריירת האימון בגיל צעיר במיוחד וכשהיה בן 29 בלבד זכה באליפות איטליה עם פזארו. בהמשך אימן את פורטיטודו בולוניה והחל משנות ה-90 המאוחרות הוא מאמן בעיקר בספרד, בה השתקע וקבע את ביתו. בין היתר זכה לאורך השנים בספרד בשני גביעים, שתי אליפויות וכן בשלוש מדליות זהב ביורובאסקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully