וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל תל אביב: מני ויצמן יפסיק לתמוך במועדון

סיום דרכו של רמי כהן הגביר את המתיחות בין איש העסקים לכבירי ובהפועל תל אביב נזכרים: "זה מתחיל להזכיר את עונת הבמבי, כל צד מנסה לגייס אנשים לטובתו ולהטיל אחריות על האחר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון מדבר אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים

בעקבות סיום דרכו של רמי כהן בהפועל תל אביב אמש (רביעי), המתיחות גוברת בין הבעלים אמיר כבירי לאיש העסקים שתומך בקבוצה מני ויצמן. השניים אומנם נשמעים מיואשים מהמצב של המועדון, אך חילופי ההאשמות ביניהם עשויים להוביל להפסקת התמיכה באדומים מצדו של ויצמן. בין השניים שוררת מתיחות קשה בשבועות האחרונים כאשר במרץ האחרון גילה ויצמן אודות עומק הבעיות הכלכליות של הקבוצה, ושלח את רמי כהן כנציג מטעמו.

עוד בנושא:

רמי כהן סיים את תפקידו בהפועל תל אביב: "מודים לו על תרומתו"
חשש בהפועל תל אביב: הספקים דורשים את הכסף מיידית: "לא נוכל לתפקד"

הספונסרים הסינים עם הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. יותם רונן
היחיד שלא מרים ידיים. כבירי/יותם רונן

יושב ראש קבוצת הכדורסל קיבל סמכויות נרחבות ולעיתים היה נדמה כי הוא האיש החזק במתחם חודרוב. בקיץ האחרון רקח כהן תוכנית הבראה, שמטרתה הייתה לייצב את מצבה הכלכלי של הפועל תל אביב אבל בשבועות האחרונים התייאש בשל העובדה כי התוכנית לא יצאה אל הפועל. לכהן היו מספר חילוקי דעות עם ויצמן וכבירי לגבי הגדלת התקציב ורכישות של מספר שחקנים הקיץ ובשילוב עם ההדלפות החוזרות ונשנות על מצבה של הקבוצה, כולל האפשרות לפיה היא תפורק הן אלו שהובילו את כהן לפנות לוויצמן ולבקש לסיים את דרכו במועדון.

"זה מתחיל להזכיר את עונת הבמבי", סיפר גורם בכיר והסביר: "כל צד מנסה לגייס כמה שיותר אנשים לטובתו ולהטיל אחריות על השני מאשר לנסות ולחלץ את הקבוצה מהמצב". מקורבים לוויצמן וכבירי טוענים כי הם על סף דיכאון בשל המצב של הקבוצה, שפוגע בהם מאוד, ועדיין לא נראה פתרון באופק. המשמעות היא שכבירי יישאר לבד במערכה וינסה לבדו למנוע את פירוק הקבוצה. בשיחות אישיות סיפר ויצמן אתמול: "אין איש שתרם להפועל תל אביב יותר ממני, כרגע אני לא יודע מה לעשות", לעומתו כבירי עדיין נשמע כאחד שעדיין לא הרים ידיים.

חרף הרצון הטוב של השניים, קיים כעס גדול על המהלכים שביצעו ויצמן וכבירי והאחריות נופלת על כתפיו של הבעלים. "כנראה שהגענו לנקודת האל חזור", אמרו בקבוצה. בנוסף, תהו גורמים בהפועל תל אביב: "מי יעניק פרוייקט כמו אצטדיון ששווה מיליארדים לאנשים שלא מסוגלים לנהל מועדון כדורגל?". מרבית המאמצים מרוכזים בתקווה לגייס כספים לקראת חודש הבא, בתקווה כי בינואר יועבר הכסף מחברת הבנייה הסינית. החשש הוא כי אם הכסף לא יועבר מצד הסינים, הפועל תל אביב תגיע למצב קריטי של חדלות פרעון, שמשמעותו היא התחלתו של הליך הפירוק.

מני ויצמן יחד עם אמיר כבירי. רפי דלויה
המתיחות גוברת. ויצמן וכבירי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully