וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן סיים את תפקידו בהפועל תל אביב: "מודים לו על תרומתו"

23.11.2016 / 20:33

כהן, שהגיע בעונה שעברה כדי לסייע למועדון באתגרים הכלכליים, סיכם על עזיבתו עם אמיר כבירי ואמר: "העומס הרב נתן את אותותיו". במועדון מעריכים: בכירים נוספים יעזבו בקרוב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רמי כהן סיים היום (רביעי) את תפקידו בהפועל תל אביב אחרי שסיכם על עזיבתו עם הבעלים אמיר כבירי. כהן, שהגיע בעונה שעברה על תקן יועץ כלכלי על מנת לעזור למועדון להתמודד עם הקשיים בתחום, משמש כיושב ראש בקבוצת הכדורסל של האדומים והחליט לעזוב בשל העומס בתפקידיו השונים. מהקבוצה נמסר: "המועדון מודה לרמי על תרומתו ומאחל לו הצלחה בהמשך העבודה בקבוצת הכדורסל של הפועל ובעסק הפרטי".

כהן בעצמו אמר: "הפועל תל אביב חשובה לי מאוד ולכן הגעתי למרות הקושי למצוא את הזמן. העומס הרב של מעורבות במחלקת הכדורגל והכדורסל נתן את אותותיו ולא איפשר לי להעניק את מלוא האנרגיה כפי שהייתי רוצה. אני מפנה את מקומי לאדם שיוכל להיות זמין לחלוטין למועדון ולסייע לו בתקופה מאתגרת זו. הפועל תל אביב, ואמיר כבירי בפרט, עוברים שנתיים קשות, כשההשקעה הנדרשת כדי להעמיד קבוצה תחרותית וגם להתמודד עם חובות העבר הכבדים, דורשת אדם שיוכל לעסוק אך ורק בשיקום הפיננסי של הפועל, ואני בטוח שהאדם הזה יימצא במהרה".

במועדון מעריכים שבעלי תפקידים בכירים נוספים יעזבו בימים הקרובים.

עוד בנושא

חשש בהפועל תל אביב: הספקים דורשים את הכסף מיידית: "לא נוכל לתפקד"

רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"בטוח שיימצא מחליף במהרה". כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully