וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לשחקנים באסיפה: "אני אשם במה שקרה מול הפועל תל אביב, יהיו שינויים"

24.11.2016 / 7:41

המאמן ניסה להפיג את אווירת הייאוש בבית"ר ירושלים לאחר תצוגת הנפל נגד הפועל תל אביב: "טעיתי עם ההרכב, כאלה שחשבו שלא ישחקו יחזרו לעניינים". שחקנים: "הגיע הזמן שלא ישחקו לפי שם או דרכון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים חזרה אתמול (רביעי) להתאמן כאשר לא מעט מהשחקנים משדרים אווירת ייאוש ממצב הקבוצה. השחקנים הבכירים שוחחו ביניהם ודיברו על כך שצריך להרים את כולם כמה שיותר מהר אחרת הקבוצה תשלם על כך גם במשחק הקרוב נגד בני סכנין.

המאמן רן בן שמעון זיהה את הסיטואציה וערך לשחקנים אסיפה בה אמר: "אני עדיין חושב שאנחנו קבוצה טובה ואיכותית ששווה הרבה יותר. אני אשם במה שקרה, טעיתי עם ההרכב. מעכשיו יהיו שינויים ושחקנים שחשבו שלא ישחקו או שהם לא בכיוון יחזרו לעניינים. השבוע נעבוד הרבה מאוד על טקטיקה". שחקנים היו מרוצים מדבריו של המאמן ואמרו: "הגיע הזמן שנתרכז בטקטיקה, כי עד עכשיו התרכזנו בהנעת כדור ובלחפש כדורגל איכותי וזה לא הולך, צריך לעמוד כמו קבוצה ולהיות רעים, אחרי זה לחשוב על כדורגל".

עוד בנושא:

בשל התפרצות אוהדיה: בית"ר ירושלים נענשה בעונש רדיוס עם קהל
השחקנים לא הבינו את ההרכב. רב"ש צרח: בושה

רן בן שמעון עם שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אנחנו שווים הרבה יותר". בן שמעון/ברני ארדוב

המאמן הגיע למסקנה כי הסגנון וההרכב במתכונתו הנוכחית קרסו וכי הוא חייב לעשות מספר שינויים במיידית. בן שמעון מבין כי יצטרך להחזיר לעניינים שחקנים שאיבדו את אמונו ולמצוא פתרונות מקצועיים חדשים. יחד עם זאת, לאחר דבריו יצאו השחקנים שלא שיחקו לאימון כאשר המאמן נשאר במשרדים וזיו אריה העביר את האימון. רב"ש ספג על כך לביקורת: "איך הוא ישנה אם הוא אפילו לא יוצא לראות אותנו? הגיע הזמן שתהיה תחרות ושחקנים לא ישחקו לפי שם או דרכון".

בקבוצה מדברים על טעויות שנעשו בבניית הסגל, זרים שלא פוגעים וחשש כי אם השחקנים לא ירימו את עצמם עד למשחק מול בני סכנין יהיה רע מאוד. השחקנים חגגו יום הולדת לאריק סאבו, שעשוי להיות מתורגל כמגן ימני. הקבוצה תקבל החלטות בנוגע לעונש הרדיוס ללא קהל שספגה.

ארסניו ולפורט יחזור לאימונים בעקבות החלטת הבורר, כאשר כעת דני פרדה יישאר השחקן היחיד שיתאמן לבד. פרדה עדיין לא הגיש תביעת בוררות נגד הקבוצה ולא ברור אם יעשה זאת היות והוא עלול לאבד את חוזהו גם לעונה הבאה. רועי זיקרי מתאמן עם ראשון לציון ועשוי לעבור בינואר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully