וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק יאנג פורח יחד עם הלייקרס, פול וגריפין מראים "חיבור מדהים"

השוטינג גארד הודה שהרס את התרגיל האחרון של לוק וולטון כדי לקחת את הזריקה האחרונה, דרק רוז מגלה את עצמו מחדש כעוד שחקן, וגם: כוכבי הקליפרס מציגים שת"פ ש"אין כמוהו בכל הליגה"

ניק יאנג, לוס אנג'לס לייקרס. AP
יש לו מזל שזה נכנס. יאנג/AP

רוחות חדשות מנשבות אצל הלייקרס מאז בואו של לוק וולטון. האיש החדש על הקווים בסטייפלס סנטר הביא לשינוי חיובי, שבא לידי ביטוי במאזן חיובי (7:8) והרבה, הרבה סיבות לאופטימיות. הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיע ניצחון 109:111 על אוקלהומה סיטי, שהבליט את הגיבור התורן: ניק יאנג. סוואגי פי קלע 17 שניות, כולל שלשת ניצחון חמש שניות לסיום, בתרגיל שכלל לא שורטט עבורו אלא עבור לו וויליאמס.

יאנג, יליד לוס אנג'לס ואוהד הלייקרס מבטן ומלידה, סיפר בסיום כי שאב השראה מסל הניצחון המפורסם של דרק פישר מול סן אנטוניו בפלייאוף 2004. "מה שמיוחד בסל שלי הוא שאני גנבתי את הכדור מחבר אחר לקבוצה. התרגיל הזה לא תוכנן עבורי, כך שזו עוד סיבה שהופכת את הסל הזה להיסטורי", השוטינג גארד אמר בחיוך בסיום. "אתה יודעים מה? היו צריכים להוסיף לי על זה חטיפה לסטטיסטיקה! לו וויליאמס בירך אותי על הסל ואמר לי שיש לי מזל שזה נכנס, אחרת הוא היה מתעצבן". וויליאמס סיפ ש"ניק אף פעם לא רציני מדי, אבל כשירדנו לחדר ההלבשה הוא בא אליי, התנצל, וחיבקתי אותו".

גם לוק וולטון חייך. "אמרתי לניק 'אם אתה חוטף מחבר לקבוצה כדור אחרון, חסר לך שאתה לא קולע'. זאת הייתה זריקה די אדירה. בגלל רגעים כאלה אנחנו רוצים את ניק על המגרש ברגעים מכריעים. הוא לא חושש, אין לו פחד מהרגע, הוא אוהב מצבי קלאץ'".

יאנג ניצח את הת'אנדר, הניקס לוהטים, ניו אורלינס מתאוששת
"הסוכנים של עומרי כספי נחושים למצוא לו קבוצה אחרת"

שחקן ניו יורק ניקס דרק רוז. AP
זה לא מה שהיה. רוז/AP

* דרק רוז מתחיל להרגיש בנוח עם הניקס. הרכז קלע הלילה 18 נקודות בניצחון 103:107 על פורטלנד, ולאט לאט הוא משכיח את הביקורות מפתיחת העונה. "וינטג' דרק רוז כבר הלך, הוא לא קיים יותר", אמר רוז בהתייחס לעובדה שממשיכים לשפוט אותו ביחס ליכולת שהציג לפני כמה שנים בשיקגו. "אני ממשיך לשאול את עצמי - 'האם אני יכול לשחק כדורסל?', ולא לשאול את עצמי האם אני יכול לשחק כמו פעם. התשובה שלי היא שאני עדיין יכול לשחק. מה שעשית כשהייתי צעיר לא חשוב".

* הכימיה בקליפרס הולכת ומשתפרת מיום ליום. כריס פול סיפר אמש ש"היחסים ביני לבין בלייק גריפין טובים מתמיד. החיבור בינינו די מדהים כרגע. אין שום דבר כזה בליגה הלילה. אנחנו נהנים להיות יחד על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully