וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד של יובנטוס נדקר ונפצע קשה בקטטה עם אוהדי סביליה

צפו בקטטה: כ-30 אוהדים ספרדים תקפו קבוצה של איטלקים לקראת משחק ליגת האלופות באנדלוסיה. צעיר בן 25 נדקר, אך לא נשקפת סכנה לחייו. זו הפעם השלישית העונה בה יש מהומות בסביליה

AP

אוהד של יובנטוס נדקר במהלך קטטה עם אוהדי סביליה ואושפז בבית חולים בעיר הספרדית. יובנטוס תתארח הערב (21:45) באצטדיון רמון סאנצ'ס פיסחואן ואוהדים שליוו אותה למשחק בספרד היו מעורבים בקטטה לילית. מהמשטרה המקומית נמסר שאוהד איטלקי, ככל הנראה בן 25, נדקר ונפצע קשה, אך לא נשקפת סכנה לחייו. שני בני אדם נוספים נפצעו בצורה קלה.

הקטטה החלה כשקבוצת של כ-30 אוהדי של סביליה תקפה קבוצת אוהדים של יובנטוס לא רחוק ממרכז העיר . למקום הגיעו כוחות שיטור גדולים שעשו סוף למהומה, אבל לא ביצעו מעצרים מיידיים.

זו לא התקרית האלימה הראשונה שקודמת למשחק של סביליה בליגת האלופות העונה. בסוף ספטמבר אוהדים של ליון התעמתו עם המשטרה המקומית, שניים מהם נפצעו וארבעה נעצרו. במועדון הצרפתי האשימו את השוטרים בהפעלת כוח מוגזם נגד האוהדים.

בתחילת נובמבר אוהדים של דינמו זאגרב התקוטטו עם אוהדים של סביליה במרכז העיר ונצפו כשהם מצוידים באלות בייסבול וסכינים. המשטרה התערבה ועצרה שלושה קרואטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully