וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי באלופות: ריאל מדריד, סביליה, לסטר ומונאקו מחפשות העפלה

נקודה מול ספורטינג (21:45, ספ' 5) תספיק לבלאנקוס כדי להצטרף לחמש הקבוצות שעלו לשמינית הגמר. האנגלים והצרפתים צריכים ניצחון, האנדלוסים רק נקודה מול יובנטוס, אך סמפאולי נחוש: "רוצים לשלוט ולנצח"

שחקני ריאל מדריד. רויטרס
ריאל תחגוג העפלה?/רויטרס

המחזור החמישי של שלב הבתים בליגת האלופות יחל מחר (שלישי) עם שמונה משחקים במסגרת בתים ה', ו', ז', ו-ח'. אחרי שחמש קבוצות כבר העפילו לשלב שמינית הגמר, ינסו עוד מספר קבוצות להצטרף אליהן.

צסק"א מוסקבה - באייר לברקוזן (19:00, ספורט 5)

ההפסד של הגרמנים במחזור הליגה האחרון למוליכת הבונדסליגה ר.ב. לייפציג קטע עבורם רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות. לברקוזן תקווה להשיג ניצחון על האחרונה בבית ה' שבמפגש הקודם חזרה מפיגור של שני שערים בדרך ל-2:2 בגרמניה. אם לא תאבד נקודות ובמקביל טוטנהאם לא תנצח את מונאקו היא תעלה לשמינית הגמר. לקבוצה של ליאוניד סלוצקי יש עדיין סיכוי לעלות אך בכושר שהיא נמצאת סביר להניח שתסתפק במקום בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. צסק"א השיגה שלוש נקודות ביום שישי בליגה אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות והיא רחוקה תשע נקודות מהפסגה ברוסיה. סיכוייו של ביברס נאתכו לפתוח גדלו עם השעייתו של רומן ירומנקו לשנתיים בשל שימוש בסמים.

מונאקו - טוטנהאם (21:45, ספורט1)

במחזור הפתיחה של שלב הבתים ניצחו הצרפתים בלונדון, ואם יצליחו לגבור שוב על התרנגולים יעפילו לשמינית הגמר בלי קשר לתוצאת המשחק המקביל. עם רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות וכאשר הם מגיעים מהמקום השני בצרפת ויקוו לניצחון ביתי שיקרב אותם להבטחת המקום הראשון בבית. האורחת מגיעה אחרי ניצחון דרמטי על ווסטהאם והיא טרם הפסידה העונה בפרמיירליג, אך השיגה רק ניצחן אחד עד כה באלופות. טובי אלדרווילרד ואריק לאמלה הפצועים ייעדרו, בעוד דלה עלי שהתאושש מפציעה ושולב כמחליף מול ווסטהאם עשוי לפתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה מול ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. רויטרס
עשוי לפתוח. נאתכו/רויטרס

דורטמונד - לגיה ורשה (21:45)

המארחת, שכבר הבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר, תגיע במצב רוח מצוין אחרי שניצחה את באיירן מינכן ביום שבת לראשונה אחרי שנתיים וחצי, ותנסה להשיג נקודות חשובות למאבק מול ריאל מדריד על פסגת הבית. רומן בורקי שבר את ידו ולא יחזור לשחק בשנת 2016, ומי שצפוי לפתוח במקומו בין הקורות הוא רומן ויידנפלר. מרקו רויס, שלא שיחק מאז נפצע בחודש מאי, עמד לערוך קאמבק מול הבווארים אך פציעה קלה מנעה זאת ממנו ויש אפשרות שישחק הפעם. הפולנים, שהשיגו נקודת בכורה במפעל עם 3:3 מדהים מול ריאל, ינסו להמשיך במומנטום בתקווה לסיים במקום השלישי.

ספורטינג ליסבון - ריאל מדריד (21:45, ספורט 5)

נקודה תספיק לבלאנקוס להעפיל לשמינית הגמר, אך כאשר דורטמונד מקדימה אותם בשתי נקודות הם ירצו להשיג ניצחון שישמור אותם במאבק על המקום הראשון בבית. הם מגיעים במצב רוח טוב מאוד אחרי שניצחו 0:3 את אתלטיקו מדריד בדרבי במחזור האחרון בלה לגיה. במשחק בין השתיים במדריד שערים מאוחרים של כריסטיאנו רונאלדו ואלברו מוראטה העניקו לספרדים שלוש נקודות דרמטיות. מוראטה הפצוע ייעדר הפעם מהסגל, אך סרחיו אגוארו עשוי לפתוח אחרי תקופה ארוכה לאחר שישב על הספסל מול אתלטיקו. ספורטינג תנסה להפתיע ולהשיג לפחות נקודה, שתעזור לה במאבק על המקום השלישי בבית.

שחקן בורוסיה דורטמונד מרקו רויס. GettyImages
מחכה לקאמבק. רויס/GettyImages

קופנהאגן - פורטו (21:45)

אחרי שהמפגש הראשון בין השתיים בפורטוגל הסתיים ב-1:1, שתי הקבוצות יודעות כמה חשוב לזכות בשלוש נקודות כדי להישאר במאבק על העפלה לשמינית הגמר. המארחת תגיע עם ביטחון אחרי שלא הפסידה בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, בעוד הפורטוגלים לא ניצחו בשני המשחקים האחרונים.

לסטר - קלאב ברוז' (21:45)

עונת הבכורה של הקבוצה של קלאודיו ראניירי בליגת האלופות היא כבר היסטורית בכל קנה מידה, וניצחון יהווה חותמת נוספת לכך שכן הוא יעלה אותה לשמינית הגמר בלי קשר לתוצאת המשחק המקביל. היא תקווה להמשיך להימנע מהשפעת החולשה שלה בליגה האנגלית, שם היא צברה נקודה בלבד בשלושת המחזורים האחרונים והיא מדורגת במקום ה-14, שתי נקודות בלבד מהקו האדום. הבלגים, שטרם השיגו נקודה במפעל וספגו 10 שערים, ינסו להציל מעט מכבודם ולהשאיר לעצמם סיכוי לסיים במקום השלישי.

קלאודיו ראניירי, מאמן לסטר, אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו הזדמנות לעלות לשלב הבא וזה הישג עצום עבור המועדון, סיפור האגדה שלנו יכול להמשך. בעונה שעברה עשינו משהו מיוחד וגם העונה הזו אנחנו עושים משהו מיוחד. זו הפעם הראשונה שהמועדון בליגת האלופות, ואם נעלה לשמינית הגמר זה בהחלט יהיה פנטסטי. אני שמח שבליגה האלופות אנחנו בכושר טוב אך אני מתוסכל מחוסר האיזון ומהעובדה שבליגה אנחנו פחות טובים".

סביליה - יובנטוס (21:45, 5 פלוס)

נקודה תספיק לאנדלוסים על מנת לעלות לשלב הבא, ובמידה וליון לא תנצח במשחק המקביל היא תספיק גם ליובה ושתי הקבוצות תעפלנה ביחד. בהנחה ששתיהן תעפלנה בסופו של דבר, להתמודדות משמעות רבה בנוגע למאבק על המקום הראשון בבית. שהמפגש הקודם הסתיים ב-0:0 חלש שתרם בעיקר למאזן הנקי מהפסדים של השתיים. אם סביליה אכן תעפיל, היא תיאלץ להיפרד מתואר אלופת הליגה האירופית לראשונה אחרי שלוש זכיות רצופות.

מאמן סביליה, חורחה סמפאולי, דיבר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לשלוט מחר, לכפות את המשחק שלנו. לא חשבתי לרגע שנגיע כדי להשיג נקודה, זה לא הכיוון שלנו. אנחנו רוצים להחזיק בכדור ולנצח. נאסרי מתאמן טוב יותר וביממה הקרובה נוכל להעריך אם הוא ישחק או לא, אך לא אקח סיכונים מיותרים. יש עוד משחקים במפעל כולל המפגש מול ליון, אבל אני מאוד מקווה שכבר מחר נעפיל לסיבוב הבא".

דינמו זאגרב - ליון (21:45)

הקרואטים, שעדיין לא השיגו אף נקודה במפעל והם גם היחידים שטרם הצליחו למצוא את הרשת, ינסו להציל מעט מכבודם ולהרוס לאורחת את הסיכויים הקלושים גם ככה שנותרו לה להעפיל לשמינית הגמר. אם ינצחו יוכלו גם לקרוא תיגר על המקום השלישי בבית המוביל לליגת האירופית. הניצחון היחיד של ליון באלופות היה מול דינמו זאגרב, 0:3 קליל במחזור הפתיחה, אך מאז השיגה נקודה נוספת בלבד. היא תגיע בכושר טוב ועם רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות.

מאמן סביליה חורחה סמפאולי. GettyImages
"רוצים לשלוט במשחק". סמפאולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully