וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבל כבוד: מיאמי היט תתלה את הגופייה של שאקיל אוניל

ה'דיזל' שיחק במדי הקבוצה מפלורידה 245 משחקים, ויחד עם דוויין ווייד, הביא למועדון את האליפות הראשונה בתולדותיו בשנת 2006. הטקס ייערך ב-22 בדצמבר, במשחק מול לוס אנג'לס לייקרס

שאקיל אוניל היכל התהילה. רויטרס
לא שוכחים אותו. אוניל/רויטרס

מיאמי היט הודיעה כי היא תערוך טקס לכבוד שאקיל אוניל, שחקן הקבוצה בשנים 2008 - 2004, ותתלה את הגופייה שלו ב"אמריקן אירליינס ארינה", האולם הביתי של המועדון. הטקס ייערך ב-22 בדצמבר במשחק מול לוס אנג'לס לייקרס, הקבוצה ממנה הגיע אוניל להיט. במחצית המשחק, הגופייה עם המספר 32 תתלה בהיכל, ואף יוקרן סרטון קצר לכבוד הסנטר האגדי. יש לציין שהשניים היחידים שזכו לכבוד הזה בתולדות המועדון הם אלונזו מורנינג וטים הארדוויי.

אוניל שהשיג במדי לוס אנג'לס לייקרס שלוש אליפויות, הגיע למיאמי בטרייד בשנת 2004 לאחר הסכסוך המתוקשר עם קובי בראיינט. ב-2006 הוא זכה במדי ההיט באליפות נוספת, הראשונה בתולדות המועדון. דוויין ווייד ושאקיל אוניל היו שני הכוכבים של הקבוצה, כשהסנטר רשם 18.4 נקודות ו-9.8 ריבאונדים במהלך הפלייאוף באותה שנה. בסך הכל הוא היה במועדון עד 2008, אך סבל ממספר פציעות טורדניות שהשביתו אותו לפרקים. הוא רשם במדי ההיט 205 משחקי עונה סדירה, בהם רשם 19.6 נקודות ו-9.1 ריבאונדים למשחק, ובסך הכל לבש את המדים של ההיט ב-245 משחקים.

עוד בנושא:

עקרון ההחלפה: על הפלונטר של עומרי כספי בסקרמנטו קינגס
חוקי או לא חוקי? סערת השיפוט הדרמטית בין סקרמנטו וטורונטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully