וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי או לא חוקי? סערת השיפוט הדרמטית בין סקרמנטו וטורונטו

טרנס רוס קלע שלשה בשנייה האחרונה לפני שנשמע הבאזר, אך השופטים פסלו אותה בטענה שאנשי הראפטורס ממש לא אהבו. וגם: "פגישת החירום" של הניקס, ווסטברוק מתוסכל ופארסונס שוב נפצע

טרנס רוס. AP
תסכול רב. רוס מנסה לכפות הארכה/AP

סיום כפי שהיה הלילה (בין ראשון לשני) בין סקרמנטו וטורונטו לא רואים בכל יום. הקינגס ניצחו 99:102, אולם 2.4 שניות לסיום קיבלו הראפטורס הזדמנות אחרונה לכפות הארכה והלכו לטרנס רוס. דמרכוס קאזינס הצליח להדוף את המסירה אל עבר רוס, שהשתלט על הכדור וקלע זריקה משוגעת לפני שנשמע הבאזר.

אלא שהשופטים הביטו במהלך פעם ועוד פעם במסכי הטלוויזיה וקבעו כי למעשה, השלשה נקלעה אחרי הזמן. השופט מייק קלהן טען כי השעון לא התחיל לרוץ כשקאזינס נגע בכדור, כפי שאמור היה, ולכן הבאזר לא נשמע והסל לא יכול להיחשב. על פי קלהן, בין הוצאת הכדור מהחוץ ועד שהכדור עזב את ידו של רוס לקחו 2.5 שניות - מאיה יותר מהזמן שנותר על השעון.

מאמן טורונטו דוויין קייסי זעם על ההחלטה, צרח על השופטים, הטיח את הלוח שלו בפרקט ולאחר מכן ירד לחדר ההלבשה בכעס. הראפטורס צפויים לערער על ההחלטה, אך הקבוצה היחידה שערערה על החלטת שיפוט בסיום משחק ויצאה צודקת ב-25 השנים האחרונות היתה מיאמי, ב-2008.

"אני חייב לשמוע הסבר נוסף", אמר קייסי, "כי הסתכלנו על המהלך עשר פעמים. אפילו אם השעון התחיל לרוץ אחרי שקאזינס נגע בו, עדיין היה לרוס 0.5 שניות כדי לזרוק, שזה המון זמן". קייל לאורי סירב להתייחס למהלך שוב ושוב, ולבסוף הסביר: "אשמור את הכסף שלי ולא אגיב".

עוד בנושא:

באטלר הפציץ 40 בניצחון שיקגו, טריפל דאבל של ווסטברוק לא הספיק

מאמן טורונטו ראפטורס דוויין קייסי. AP
עזב בזעם את הפרקט. קייסי/AP

עוד ברחבי הליגה

* ביום שבת, כשהיא במאזן 7:5, בחרה ניו יורק לערוך "פגישת חירום" בת שעה שכללה את השחקנים, צוות האימון ופיל ג'קסון. לטענת כרמלו אנתוני, "ג'קסון לא דיבר, רק הקשיב הפעם, וזה טוב. החבר'ה דיברו וכולם הגיבו. כולם עשו עבודה מצוינת ודיברו על איפה אנחנו רוצים להיות, איזו מין קבוצה אנחנו רוצים להיות". זה עבד, לפחות אמש: הניקס ניצחו 94:104 את אטלנטה, ונראטו טוב מאוד. "אפשר היה לראות את ההבדל", אמר כרמלו. "

* צ'נדלר פארסונס, שסבל ממספר פציעות בברכו הימנית לאורך השנים, סובל מחבלה בברכו השמאלית וייעדר כשבועיים מהמגרשים. העונה הספיק לשחק בשישה משחקים בלבד.

* ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל חמישי העונה (כמו כל יתר ה-NBA במשותף), אך 31 נקודות, 15 האסיסטים ו-11 הריבאונדים שלו לא הספיקו בהפסד אוקלהומה סיטי 115:111 לאינדיאנה אחרי הארכה. "לא היינו מוכנים, וזה מתחיל איתי", אמר הכוכב, שקלע ב-13 מ-34 מהשדה. "הייתי יכול לעשות יותר דברים בצורה טובה. אני מרגיש שאכזבתי את כולם, אני חייב להיות טוב יותר".

* ללא דוויין וייד, סחף ג'ימי באטלר את שיקגו ל-110:118 על לוס אנג'לס לייקרס עם שיא עונתי של 40 נקודות שהשכיח במעט את ההפסד לקליפרס ביום שבת, במהלכו כבר הוליכו הבולס ב-19 הפרש. "הוא תקף כל הערב", אמר המאמן פרד הויברג. "הוא אמר לי לפני המשחק - קואוץ', אני הולך לקלוע 40 הערב, והוא עשה זאת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. רויטרס
אכזב את חבריו. ווסטברוק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully