וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה חוזרת? הפעם האחרונה בה לוזון אימן את הפועל ת"א בטדי

גם אז האדומים הגיעו אחרי הפסד למ.ס אשדוד, גם אז הם נמצאו בעיצומו של משבר קשה וגם אז לוזון עמד על הקווים והעלה הרכב חסר. שחזור ה-0:5 של הצהובים-שחורים באוקטובר 2007

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב במשחק מול מכבי הרצליה. ברני ארדוב
רק לא עוד 5:0. לוזון 2007/ברני ארדוב

הפועל תל אביב תתארח הערב (שני, 21:00, ספורט 5) אצל בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל, כשהיא נמצאת בעיצומו של משבר עמוק. זה כנראה הזמן הטוב ביותר להיזכר בפעם האחרונה שגיא לוזון אימן את הפועל תל אביב במשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים בטדי. והמאמן בוודאי מקווה לתוצאה שונה בתכלית מאותו ביקור ב-31 באוקטובר 2007 – תבוסה 5:0 בגביע הטוטו.

עוד בנושא:

בבית"ר ירושלים בטוחים: הפועל תל אביב מנסה להרדים אותנו
הפועל תל אביב המתרסקת עולה לטדי בסגל טלאים

גליל בן שנן שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הורחק אחרי חצי שעה. בן שנן/ברני ארדוב

כמו במשחק הערב, גם אז הפועל תל אביב נמצאה במשבר מקצועי גדול (שלווה באותה תקופה בחשד לבילוי של חלק מהשחקנים בקזינו). האדומים רשמו שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והתייצבו בטדי למשחק גביע הטוטו אחרי שלושה הפסדים ברציפות בהם לא כבשו אפילו שער זכות אחד. כמו במשחק הערב, גם אז האדומים הגיעו להתמודדות אחרי הפסד למ.ס אשדוד, בפעם הזו 2:0 בבית.

הפועל תל אביב הגיעה למשחק ללא סיכוי לעלות שלב וגיא לוזון בחר לשלב שחקנים מחליפים ושחקני נוער. בעוד בית"ר ירושלים הכניסה שחקנים כמו עידן טל, ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן כמחליפים, על הספסל של לוזון ישבו עאמר מנצור וקובי סוויסה. .

למרות התוצאה הלא שגרתית, המשחק הזה עבר בשקט יחסי. הפועל תל אביב הייתה עסוקה בניסיון לצאת מהמשבר בליגה, ובית"ר ירושלים הגיעה אחרי משחק ליגה נגד מכבי תל אביב (ניצחון 0:2) ולפני משחק חוץ אצל מכבי חיפה (0:0).

גיא לוזון בסיום: "זה משחק רביעי שלנו תוך 10 ימים, והייתה כאן נבחרת ישראל מחוזקת בזרים מול הרכב שני ונוער שלנו. לא תהיה שום השפעה הרסנית של המשחק על הקבוצה, כי עלינו בהרכב שני והם בהרכב כמעט מלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב עדי סבג. ברני ארדוב
השלים 90 דקות. סבג/ברני ארדוב

אירועי המשחק

דקה 30: כרטיס אדום! טוטו תמוז נשלח למתפרצת ועבר את גליל בן שנן שהכשיל אותו מחוץ לרחבה. שוער הפועל תל אביב ספג כרטיס אדום. אריאל טליאס החליף את יקיר לוסקי ונכנס לשער.

דקה 33: 0:1 לבית"ר ירושלים! מילובן מירוסביץ' בעט את הכדור החופשי מהמקום בו תמוז הוכשל, היישר לחיבורים הרחוקים.

דקה 46: 0:2 לבית"ר ירושלים! עידן טל השתלט על כדור שחזר מההגנה האדומה, הגביה לכיוון השער ורומולו בעט מקרוב פנימה.

דקה 50: 0:3 לבית"ר ירושלים! אריאל טליאס תפס אויר בכדור קרן וברק יצחקי נגח לרשת החשופה.

דקה 75: 0:4 לבית"ר ירושלים! חן עזריאל פרץ לרחבה והעביר כדור רוחב, טליאס הדף למרכז ויצחקי כבש בקלות מחמישה מטרים.

דקה 82: 0:5 לבית"ר ירושלים! עידן טל קיבל את הכדור במרכז ובעט שטוח מ-23 מטרים, פנימה.

הרכבים

בית"ר ירושלים: שגיא שטראוס, שמואל קוזוקין, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, שי חדד (עידן טל, 46), גל אלברמן, מילובן מירוסביץ', עמית בן שושן (ברק יצחקי, 46), חן עזריאל, טוטו תמוז (אבירם ברוכיאן, 33) רומולו (כריסטיאן אלברס, 56).

הפועל תל אביב: גליל בן שאנן (הורחק, 30), ליאור בקשי, טל חן (רמי דואני, 46), אשר טובי, אופיר צדוק, איתי אלקסלסי, שי אבוטבול, אבדג'י (עאמר מנצור, 69), יקיר לוסקי (אריאל טליאס, 31), עדי סבג, רועי דיין (קובי סוויסה 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully