וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטלה: "כמעט היה ערב מושלם, אינטר הבקיעה ממצבים מקריים"

מאמן מילאן היה מרוצה למרות אובדן הנקודות: "שיחקנו מצוין". סוסו, שהפך לספרדי השני שמבקיע בדרבי של מילאנו: "רציתי להוכיח שאני ראוי". פיולי, שערך בכורה באינטר: "לא הגיע לנו להפסיד"

מאמן פיורטינה, וינצ'נזו מונטלה. Gabriele Maltinti, GettyImages
"ברלוסקוני החמיא לשחקנים". מונטלה/GettyImages, Gabriele Maltinti

הדרבי של מילאנו שנערך אמש (ראשון) סיפק משחק תוסס, ארבעה שערים ודרמה גדולה, כאשר אינטר הצליחה להשיג נקודה בזכות שער שוויון של איבן פרישיץ' ממש בשניות האחרונות בסן סירו. הנראזורי כבר השיגו תשע נקודות העונה במשחקים בהם היו בפיגור, הכי הרבה בליגה האיטלקית. מילאן, שהובילה פעמיים וכבר עמדה לחגוג ניצחון שלישי ברציפות, פספסה הזדמנות לעלות למקום השני בליגה על חשבון רומא למרות צמד מצוין של סוסו. הספרדי, שהיה מעורב בארבעה מחמשת השערים האחרונים של הרוסונרי (שני שערים ושני בישולים), הבטיח לפני המשחק שאם יבקיע פעמיים יחזור לביתו ברגל, אך לא קיים את הבטחתו.

"לא עשיתי את זה כי לא ניצחנו", אמר, "לפני המשחק זה נראה בלתי אפשרי שאבקיע צמד אבל זה קרה, ועדיין לא ניצחנו. שיחקנו טוב, אבל ירדנו יותר מידי אחורה ב-20 הדקות האחרונות ואפשרנו לאינטר לתקוף. אנחנו בכיוון הנכון, אבל הדרך עוד ארוכה". על הפריצה שהוא חווה העונה: "רציתי לקבל הזדמנות בעבר אבל סינישה מיכאילוביץ' נתן לי רק אחת בה לא הייתי טוב. הגעתי בהשאלה לגנואה כדי להוכיח לכולם שאני ראוי להיות במילאן". סוסו עשה היסטוריה כאשר הפך לספרדי הראשון שמבקיע עבור מילאן בדרבי, והשני שמבקיע בדרבי אי פעם. לואיס סוארס (לא כוכב ברצלונה), ששיחק באינטר בשנות ה-60, היה הראשון. הוא גם הבקיע את הצמד הראשון בדרבי מאז זלאטן איברהימוביץ' ב-2012.

עוד בנושא

סוסו ושמחו: סוסו הופך לשחקן מפתח במילאן של וינצ'נזו מונטלה

גונדואן בירך את פרישיץ'

גם לותר מתיאוס מרוצה

"ברלוסקוני היה מעט עצבני על תוצאת הסיום", הודה וינצ'נזו מונטלה, "אבל הוא החמיא לשחקנים. חבל לי על מה שקרה, אבל אנחנו יכולים לישון עם חיוך אחרי משחק כזה כי שיחקנו מצוין והראינו אופי נהדר. כמעט היה ערב מושלם, אני מנסה לראות את חצי הכוס המלאה. התחלנו טוב את המחצית השנייה ושלטנו, אבל אינטר הבקיעה משני מצבים מקריים. אולי גם להם לא הגיע להפסיד, אבל אם היינו מנצחים אבל אחד לא היה יכול להגיד שלא הגיע לנו. אנחנו מבקשים הרבה מהשחקנים, כך שנפילה בריכוז יכולה לקרות פה ושם. לראות את היריבה חוגגת בדקה ה-95 כאילו היא ניצחה, זו סיבה לגאווה". על ההבטחה של סוסו: "הוא עבד קשה היום, ניתן לו לנסוע עם הקבוצה באוטובוס".

סטפנו פיולי ערך את הבכורה של על הקווים באינטר, לאחר שהחליף את פרנק דה בור שפוטר. "בהתחשב ביכולת שלנו, לא הגיע לנו להפסיד", אמר, "אבל עדיין יש לנו הרבה מקום לשיפור. ניסיתי להעניק לקבוצה איזון וידעתי שלא הכול יהיה מושלם כל כך מהר. אפשרנו למילאן יותר מידי מתפרצות במחצית הראשונה. אנחנו צריכים סדר ואיזון. ביקשתי מהשחקנים להשקיע את הלב והנשמה ואני חושב שהם עשו את זה. אנחנו צריכים לעבוד על הקשיחות שלנו, אבל אהבתי את משחק הלחץ שלנו. אנחנו צריכים ללמוד ללחוץ בתזמון והעמדות הנכונים". על השינוי שביצע: "אני לא חושב שיש בעיה בשיטה, רק צריך רעיונות ברורים. השיפור יושג בעבודה קשה. יש לי סגל מצוין לרשותי ואנחנו יכולים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully